تفریحات غیرآبی کیش

هیجان و ترس با قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت کیش

یکی از بهترین مکان های گردشگری در ایران جزیره زیبای کیش می باشد. برای این که در کیش بهترین خاطره را بسازیم و از تفریحات تکراری رهایی پیدا کنیم، می توانید از تفریح جدید و هیجان انگیز لذت ببرید. قلعه وحشت در جزیره کیش یکی از تفریحات جدید و هیجانی بوده که در خیلی شهر ها و مکان ها نمی توانید آن را پیدا نمایید. ترسی جذاب و تکرار نشدنی در کنار بهترین افراد می توان خاطرات فراموش نکردنی را برایتان رقم بزند. در این مقاله کیش تیکت می خواهد شما را با این تفریح مهیج آشنا نماید.

قلعه وحشت در جزیره کیش

قلعه وحشت کیش اولین خانه وحشت بوده. این کلبه زیبا و ترسناک داری چند صد متر است. کسانی که علاقه مند به هیجان و ترس با هم هستند می تواند از این مکان دیدن کنند. اینقدر این محیط مهیج است که در آن بعضی مواقع مجبور به فرار می شوید. در این مجموعه می توانید بازیگران یک فیلم ترسناک باشید. در این قسمت یک راهنما وجود دارد که با چراغ قوه قسمت های مختلف را به شما نشان می دهد و تا انتهای مسیر همراه شما خواهد بود و در انتها عکسهایی که در طول برنامه از شما گرفته اند دیدنیست.

قلعه وحشت کیش دارای سانس ها مختلف می باشد. سانس های فول اکشن برای افراد شجاع و سانس های متوسط برای زیر 14 سال برگزار می کند.

ترس در قلعه

ترس در قلعه

⇐پیشنهادات ویژه: رزرو بلیط قلعه وحشت کیش

با ترسید در این کلبه وحشت می توانید آدرنالین خود را افزایش دهید و سلامتی را به خود هدیه دهید. طراحی و دیزاین این قلعه به صورتی بوده که وقتی وارد آن می شوید، ناخداگاه دلشوره و ترس عجیبی شما را فرا می گیرد و احساسی تجربه نشده را برایتان به ارمغان می آورد. اجبار به فرار در مسیرهای انحرافی و ترسناک در تاریکی مطلق ممکن است به شما آسیب بزند و زخمی شوید.

بعد از ورود به مجموعه دیوارهایی را مشاهد خواهید کرد که از تار عنکبوت پر شده است. در طی مسیر چالش هایی وجود دارد که با گذراندن آن ها می توانید راه را پیدا کنید ولی اگر اشتباه کنید ممکن است شرایط برگشت سخت تر شود. زیرا انسان در مواقع مواجه با این هیجان ناخوداگاه از خود واکمش هایی خنده دار و غیر منتظره به جا می گذارد.

یکی از نکات مهم در حین ورود به این قلعه پشیمانی افرادی که در صف هستند را می توانید مشاهده نمایید. یا امکان دارد زمانی که درب ورود برایشان باز شود از دیدن اون تاریکی بشدت پشیمان شوند و به بیرون برگردند. ولی باید بگوییم که ارزش یک بار تجربه رو دارد و کیش تیکت به شما پیشنهاد می دهد از این فرصت پیش آماده استفاده نمایید.

⇐پیشنهادات ویژه: هتل های جزیره کیش

سناریوهای قلعه وحشت کیش

زمانی که وارد مجموعه شدید، تمام قوانین برای شما شرح داده می شود و سپس می توانید سناریو مورد نظر خود را برای ادامه مسیر انتخاب نمایید.

  • سناریو اول: این سناریو فول می باشد، نهایت ترس، اضطراب و هیجان را با هم تجربه خواهید کرد.
  • سناریو دوم: سناریو متوسط است برای افرادی مناسب است که تمایل به ترس و هیجان زیادی ندارد این سناریو کاملا متوسط بوده و هیجان زیادی را به ارمغان نمی آورد.
  • سناریو سوم: سناریو کم اکشن، این سناریو مخصوص افراد زیر 14 سال بوده که هیجان زیادی را نمی توانند تحمل نمایند.

یکی از جذاب ترین قسمت های این مجموعه وحشت فرار از دست مرد اره به دست بوده که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

تصاویر ترسناک قلعه

تصاویر ترسناک قلعه

⇐پیشنهادات ویژه: تفریحات غیر آبی در جزیره کیش با کیش تیکت

گروه سنی مجاز به استفاده از قلعه وحشت کیش

یکی از نکاتی که برای مسئولین و کارکنان مجموعه قلعه وحشت بسیار حائز اهمیت است، سلامتی بازدیدکنندگان می باشد. سلامت روحی و جسمی و رعایت نکات ایمنی می تواند این مجموعه را خاص نماید. تا اتفاق ناگواری برای کسی رخ ندهد. برای همین ورود کودکان زیر 5 سال به این مجموعه ممنوع می باشد. علاوه بر این گروه سنی افرادی که مبتلا به بیماری های قلبی، تنفسی یا  مشکلات حرکتی بر اثر هیجان زیاد می باشد نیز ممنوع است. همچنین از  پذیرش بانوان باردار در این قلعه معذور هستند. زیرا ممکن است بر روی جنین تاثیر بگذارد یا برای اثر هیجان زیاد مادر برای جنین اتفاقی بیفتد.

قیمت بلیط قلعه وحشت

قبل از هر اقدامی ابتدا باید بلیط این مجموعه را تهیه نماید. سوال متداولی که اکثرا از افراد می پرسند، قیمت بلیط و نحوه تهیه آن است. برای پاسخ به این سوال باید بگوییم کیش تیکت به شما کمک و راهنمایی می کند. کافیست از طریق مجموعه تفریحی کیش تیکت اقدام نماید با دریافت کد تخفیف هم خیالتان از هزینه راحت می شود از نظر ظرفیت دغدغه ای ندارید.

کلبه وحشت در جزیره

کلبه وحشت در جزیره

آدرس و زمان تفریح قلعه وحشت در جزیره کیش

آدرس این مجموعه بسیار خوب است و در پیدا کردن آن به مشکل نخواهید خورد. این مجموعه همه روزه آماده خدمت رسانی به شما می باشد. مدت زمان برگزاری مراسم 10 دقیقه می باشد.

آدرس کلبه وحشت کیش: بلوار داریوش، محوطه پشت هتل ارم.

زمان پذیرش: از ساعت 18 الی 2 بامداد.

⇐پیشنهادات ویژه: برترین رستوران های جزیره با کیش تیکت

سخن پایانی

جزیره کیش، جزیره بزرگ و وسیعی با امکانات تفریحی و گردشگری زیادی می باشد. که سالانه مورد استقبال بسیاری از گردشگران سراسر دنیا قرار می گیرد. تفریحات آبی و مهیجی که می تواند سفری خاطره انگیز را برای شما به ارمغان بیاورد. یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات، قلعه وحشت کیش است. که توسط کیش تیکت ارائه می گردد. برای آشنایی با ما و دیافت اطلاعات بیشتر اینستاگرام کیش تیکت را دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.