اطلاعات گردشگری کیش

خانه معلم در کیش و شرایط آن

خانه معلم در کیش

خانه معلم در کیش یکی دیگر از خدمات و امکاناتی است که در اختیار معلمین فرهنگیان در این جزیره زیبا قرار گرفته است. خانه معلم مخصوص معلمان فرهنگیان است که می‌توانند برای تفریح و مسافرت به هتل های مخصوصی که تابع چنین قوانینی می‌باشند رجوع کنند. خانه ها و اتاق های مخصوص معلمین با هزینه ای مقرون به صرفه و هزینه ای مناسب در اختیار معلمین قرارمی‌گیرد. خانه معلم مکانی است برای معلمان، با خدمات رفاهی بسیار برای این قشر فرهنگی در نظر گرفته شده است.
سایت کیش تیکت در این مقاله سعی دارد علاقمندان جزیره کیش را با شرایط و خدمات رزرو اتاق درخانه معلم آشنا کند تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

رزرو خانه معلم در کیش

رزرو خانه معلم در کیش

آیا رزرو خانه معلم در کیش برای معلمان رایگان است؟

باتوجه به اهمیت موضوع رفاه هرچه بیشتر فرهنگیان، در این جزیره خانه معلم از امکانات و خدمات متنوعی برخوردار است که امکان رایگان بودن آن برای معلمان محدود است اما برای رضایت و خرسندی شما، رزرو خانه و اتاق ها از تخفیف ویژه ای برخوردار است که می‌توان گفت با پرداخت کمترین هزینه می توانید اتاق دلخواهتان را اجاره کنید.

اتاق در خانه معلم کیش

اتاق در خانه معلم کیش

خدمات خانه معلم برای رفاه معلمان

  • خانه های معلم به این منظور ساخته شده اند تا معلمان در طول سفر خود در مکانی مناسب اقامت کنند و از هر لحاظ به مرکز شهر دسترسی راحتی داشته باشند و در زمان کم تری از تفریحات کیش لذت ببرید. یکی از بهترین امکاناتی که در این خانه ها و اتاق ها در نظر گرفته شده کتابخانه ها هستند که مطمئنا بخشی از کتاب های مهمی که روزها و یا حتی هفته ها دنبال آن می‌گشتید را در لیست این کتابخانه پیدا خواهید کرد. همچنین بعضی از منابع به روز پژوهشی و کتاب های تخصصی مربوط به تدریس را نیز برای آموزش و بالا بردن اطلاعات هر چه بیشتر معلمان فراهم کرده اند.
  • یکی دیگر از خدماتی که با رزرو خانه معلم نصیبتان می‌شود اینترنت رایگان است!!
    به منظور کمک به معلمان و رفاه هرچه بیشترشان در اتاق رزرو شده در طول مدت مسافرت خود از اینترنت رایگان برخوردار خواهند بود. البته ناگفته نماند که این بسته اینترنت رایگان فقط به کسانی که مشمول معلمان رسمی آموزش و پرورش هستند تعلق می‌گیرد. خدمات و امکانات خانه معلم در هر کشور، شهر و منطقه ای متفاوت می‌باشد و شیوه کار و خدمات یکسانی با یکدیگر ندارند.
  • بعضی از خانه های معلم ممکن است دارای خدمات نظافت و تعمیرات و همچنین برگزاری جلسات و سمینار های معلمین باشند که این کار باعث ایجاد صمیمیت و اشتراک تجربه های آنها با یکدیگر می‌شود.
  • خانه های معلم فرهنگیان خدمات و اقداماتی تفریحی برای رفاه حال معلمان انجام می‌دهند که این خدمات شامل باشگاه ورزشی مخصوص معلمان، فضای سبز، کنفرانس ها و جلسات آموزشی و… که همه این ها برای معلمین فرهنگیان در نظر گرفته می‌شود.

قوانین و مقررات خانه معلم در کیش

معلمان در طول سفر خود و زندگی در خانه معلمی ممکن است با محدودیت هایی مواجه شوند که این محدودیت ها بسته به هر کشور، شهر و منطقه ای متفاوت می‌باشد.
قوانین و مقررات حاکم بر مسکن معلمان شامل شرایط اجاره، حتی مالکیت، هزینه هایی که در بر می‌گیرد و تعهدات و حقوقی که بر روی کاغذ نوشته می‌شود هستند که هردو طرفین یعنی معلم و مسئول خانه های معلم در کیش، باید آن را قبول و در صورت رضایت به طور قراردادی امضا کنند. حتی در شرایطی نیز ممکن است مسئول بخش خانه معلم شرایطی را برای استفاده از امکانات موجود در آن جا بیان کنند که این شرایط می‌توانند نحوه چگونگی از مقدار مصرفی آب، گاز و برق باشد و ممکن است درخواست شود که به طور کامل و یا درصدی هزینه آن را بپردازید.

برای رزرو خانه معلم به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • دقت داشته باشید که رزرو خانه معلم فقط با همراهانی مثل پدر و مادر، فرزند و همسر قابل قبول است‌. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که بایستی متاهل باشید و سرویس ها و خدمات خانه معلم به افراد مجرد تعلق نمی‌گیرد.
  • برای رزرو کردن اتاق های موجود درهتل بایستی به آدرس وب‌سایت سایت کیش مراجعه کنید و اتاق مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  • هنگام ورود به هتل کارت آموزش و پرورش را به همراه داشته باشید.
  • هزینه خانه معلم با توجه به چند خوابه بودن و تعداد نفرات همراه شما متفاوت می‌باشد و قیمت یکسانی ندارد.
  •  افرادی که به دلیل نبود رضایت یا هرگونه مشکلی قصد سفر به خانه معلم در کیش را ندارند می‌توانند اتاق رزرو شده خود را کنسل کنند، در این صورت هزینه ای که بابت رزرو اتاق در جزیره کیش پرداخت کرده اند نیز به آنها برگردانده می‌شود.
  • یکی دیگر از نکاتی که برای رزرو خانه معلم باید در نظر گرفت نقطه مکانی آن است که باید به مرکز شهر و مراکز خرید و مکان های تفریحی نزدیک باشد تا هزینه و وقت زیادی را صرف رفت و برگشت این مکان ها نکنید.
  •  هزینه های نسبی برای رزرو خانه معلم در کیش را از سایت های خرید بپرسید و قیمت آن را با بودجه ای که برای این سفر در نظر گرفته اید مقایسه کنید.
  •  توصیه می‌شود قبل از اقدام به رزرو اقامت در خانه معلم کیش، نظرات دوستان و آشنایان خود را که تجربه اقامت در چنین محیطی را داشته اند بررسی کنید تا به شما در انتخاب بهترین مکان معلمان کمک کنند.
اجاره خانه معلم در کیش

اجاره خانه معلم در کیش

آموزش رزرو هتل در مرکز رفاهی فرهنگیان
  • برای رزرو اتاق درمرکزرفاهی آموزشی فرهنگیان ابتدا باید وارد سامانه اسکان فرهنگیان شوید.
  • اگر قصد سفر به خانه معلم در جزیره کیش را دارید مرکز رفاهی آموزشی فرهنگیان کیش را انتخاب کنید.
  • در صفحه باز شده وضعیت اشتغال خود را وارد کنید که این نیز شامل شاغل بودن و یا بازنشسته بودن شما می‌باشد، در قسمت نام کاربری کد پرسنلی و یا شماره دفتر کل را وارد کنید که کد پرسنلی مخصوص شاغلین و شماره دفتر کل مخصوص بازنشستگان است، در قسمت گذر واژه نیز شماره شناسنامه خود را وارد کنید.
  • در صفحه باز شده قوانین و مقررات و شرایط مرکز رفاهی به صورت کامل نوشته شده است که باید آن را به طور کامل مطالعه کنید و پس از آن در قسمت پایین صفحه تایید قوانین و مقررات را فعال کنید. بعد از تایید قوانین و مقررات صفحه ای برایتان نمایان می‌شود که بایستی در آن نوع اتاق، مدت اقامت و تاریخ ورودتان را وارد کنید و روی فراخوانی کلیک کنید. بعد از کلیک صفحه اطلاعات میهمان باز خواهد شد که در صورت وجود همراهان مشخصات آنها را نیز با دقت وارد کنید. در قسمت اطلاعات همراهان، نام و نام خانوادگی و همچنین شماره شناسنامه را وارد کرده و جنسیت آن را تعیین کنید. پس از تکمیل و اتمام اطلاعات در پایین صفحه بر روی ورود به صفحه پرداخت اینترنتی کلیک کنید و با پرداخت اینترنتی خود و دریافت کد رهگیری اتاق خود را رزرو کنید.

کلام آخر

سایت کیش تیکت با هدف ارائه انواع خدمات و اطلاعات گردشگری کیش به شما عزیزان می‌خواهد رفاه حال شما را در جزیره کیش فراهم نماید، در این مقاله نیز به شما اطلاعات کاملی راجع به نحوه شرایط و رزرو خانه معلم بیان کردیم تا با اطلاعات کامل و درست به کیش سفر کنید و خانه دلخواه خود را اجاره کنید. برای آشنایی با ما اینستاگرام کیش تیکت را دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.