تفریحات آبی کیش

بهترین استخر کیش کجاست؟

استخر کرانه کیش

همان‌طور که می‌دانید کیش یکی از محبوب‌ترین مناطق گردشگری کشور ما می‌باشد. جاذبه‌های تفریحی در این شهر، بسیار متنوع و دیدنی‌ است. یکی از این جاذبه‌ها، وجود پارک‌های آبی و‌ استخرهای مجهز است که گردشگران زیادی از آن استقبال می‌کنند. برخی از هتل‌ های کیش دارای استخر و جکوزی با بهترین امکانات هستند و مسافران می‌توانند از حضور در این هتل‌ها لذت ببرند. اما موضوع اصلی این مقاله، معرفی و بررسی بهترین استخر کیش است. اگر قصد سفر به کیش را دارید، مطالعه این مقاله به شما کمک شایانی خواهد کرد. پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

چند نمونه از بهترین استخرهای کیش

ابتدا به معرفی نمونه‌هایی از مجهزترین و بهترین استخرهای کیش می پردازیم:

 

استخر هتل داریوش کیش

مجموعه آبی هتل داریوش کیش، دارای امکانات عالی و دو سانس مخصوص آقایان و بانوان است. از ویژگی‌های بارز این استخر، تمیزی آب و نظافت بسیار عالی محیط را می‌توان برشمرد.

 

استخر هتل مارینا کیش

استخر هتل مارینا کیش یکی از لوکس ترین و محبوب‌ترین استخرهای کیش است و با نورپردازی متفاوت و خاصی که دارد فضای زیبایی را به وجود آورده است.

 

استخر هتل پارمیس کیش

استخر این هتل پنج ستاره از امکانات بالایی برخوردار است و مسافران زیادی را در طول سال به خود جذب می‌کند.

 

تم پارک آبی اوشن

از جمله اماکن تفریحی پرطرفدار کیش است و سالانه گردشگران بسیاری لحظات مهیجی را در آنجا سپری می‌کنند. اولین پارک آبی اویشن رو باز ایران است که دارای 13 راید، 1 سالن اسپا و 4 استخر می‌باشد.

 

بهترین استخر کیش

از بین استخرهای محبوب و با کیفیت کیش، استخر سرپوشیده کرانه از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار است. این استخر ویژه بانوان است و در شمال جزیره کیش قرار دارد. تاریخ ساخت استخر کرانه کیش به سال 1376 بر می‌گردد اما با وجود قدیمی بودن، معماری و امکانات خوب و به روزی دارد. مساحت این استخر 2000 متر مربع است و دارای یک استخر بزرگسال به متراژ 18*7 و با حداکثر عمق 4/2 متر می باشد.

استخر در کیش

استخر در کیش

مزیت ها و امکانات استخر کرانه کیش

از امکانات این استخر می‌توان به حمام بخار، جکوزی، سونای خشک، سالن بدنسازی و ایروبیک اشاره کرد. استفاده از سونای خشک و بخار مستلزم رعایت نکاتی است که طبق قوانین سخت گیرانه استخر صورت می‌گیرد. برای ورود به سونا و حمام بخار باید حوله مخصوص خود را حتما به همراه داشته باشید.

سالن بدنسازی در این مجموعه، وسایل مجهز و مدرنی را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد و از این طریق محبوبیت و شهرت زیادی را برای این مجموعه کسب کرده‌ است. همچنین با برگزاری ورزش ایروبیک در این مکان، بانوانی که به ورزش های هوازی و سبک علاقمند هستند به راحتی می توانند از این گزینه بهره ببرند.

به غیر از موارد فوق، تجهیزات و مزیت‌های دیگری نیز در استخر کرانه کیش وجود دارد که باعث شده علاقمندان و گردشگران زیادی از این مجموعه استقبال به عمل آورند. از جمله این امکانات می توان به سالن تنیس روی میز، آرایشگاه و بوفه اشاره کرد.

شما می توانید در این مجموعه آبی به آموزش شنا بپردازید و به یک شناگر حرفه ای تبدیل شوید؛ چرا که آموزش شنا نیز در این استخر انجام می شود و افراد بعد از ثبت نام و ورود به این مجموعه، زیر نظر حرفه‌ای‌ترین مربیان شنا، آموزش داده می شوند.

 

شرایط ویژه استخر کرانه کیش

این استخر از شرایط خاصی برخودار می باشد. با توجه به اینکه متصل به دریاست، مهندسان و معماران استخر، به شکلی این مکان را بنا کرده‌اند که هیچ ساختمانی در جلوی این استخر وجود نداشته باشد و فقط چشم انداز دریای بی کران خلیج فارس روبروی دیدگان شناگران خواهد بو‌د. بنابراین شناگران می توانند بدونِ آفتاب سوختگی، دریا را مشاهده کنند و از شنا کردن لذت ببرند. ساعت فعالیت این استخر از 9 صبح شروع و تا 18:30 ادامه پیدا می‌کند. برای استفاده از سالن بدنسازی و ایروبیک این مجموعه نیز لازم است از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۱۶:۳۰ در آنجا حضور داشته باشید. بدین ترتیب همه روزه می‌توانید از تفریحات و امکانات این مجموعه استفاده کنید.

لازم به ذکر است که موقعیت مکانی این مکان مربوط به مجموعه ورزشی المپیک است. در ادامه با موقعیت مکانی این مجموعه آبی بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

موقعیت مکانی استخر کرانه کیش

استخر سرپوشیده بانوان کرانه کیش، در شهرک دیدنی‌ها کیش و در خیابان اسکله دامون، خیابان مسیر دوچرخه واقع شده است. به طور کلی این مکان از لحاظ موقعیت جغرافیایی به مراکزی مانند پمپ بنزین شماره 2 زال پارس و ساحل دامون و هتل گلدیس کیش و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش و مرکز خرید دامون، بسیار نزدیک است.

اگر به دنبال آدرس دقیق استخر سرپوشیده کرانه هستید باید بگوییم که این مجموعه آبی در قسمت شمالی جزیره واقع شده است. ابتدا بر روی نقشه، بلوار ایران، حوالی میدان خلیج فارس، تابلوی شرکت آب و برق کیش و سپس در قسمت پشتی این شرکت، استخر سرپوشیده کرانه در خیابان گلدیس را پیدا خواهید کرد.

 

قوانین استخر

استفاده از استخر کرانه کیش مستلزم رعایت قوانین تعیین شده و مربوط به خود است. برای مثال همراه داشتن حوله برای شناگران از نکات مهمی است که اگر رعایت نکنند ممکن است از حضورشان در استخر جلوگیری شود. با توجه به تابلوهایی که قوانین استخر بر روی آنها نوشته شده می‌توانید با این قوانین آشنا شوید. اما در حالت کلی استخرها در همه جا اشتراکات زیادی در قوانین خود با یکدگیر دارند که به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

  • قبل از ورود به استخر، حتما پاهای خود را برای چند دقیقه در حوضچه مخصوص ضد عفونی قرار دهید.
  • پیش از استفاده از آب استخر، بدن خود، بخصوص نقاطی که مستعد عرق کردن هستند را زیر دوش بشویید.
  • از خوردن خوراکی در اطراف استخر خودداری کنید.
  • در صورت داشتن هرگونه بیماری پوستی، استفاده از استخر را عقب بیندازید.

 

سخن آخر

امیدواریم مطالعه این مطاب به شما کمک کند تا از گردش و مسافرت در جزیره کیش بیشتر لذت ببرید. برای تهیه بلیط استخر کرانه کیش می توانید به سایت کیش تیکت مراجعه بفرمایید. برای آشنایی با ما اینستاگرام کیش تیکت را دنبال نمایید.

 

سوالات متداول

  • استخر کرانه کیش چند سال ساخت است؟ این استخر در دهه هفتاد ساخته شده اما بسیار مجهز و به روز است.
  • عمق استخر کرانه کیش چند متر است؟ عمق این استخر 4/2 متر است.
  • ساعت فعالیت این مجموعه آبی چگونه است؟ استخر کرانه کیش از ساعت 9 صبح تا 18:30 در حال ارائه خدمات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.