اطلاعات گردشگری کیش

معرفی تفریحات هیجان انگیز کیش

تفریحات هیجان انگیز کیش

کیش یکی از جزیره های گردشگری بوده که طرفداران بسیاری دارد. ساحل نیلگون خلیج فارس همراه با نور خورشیدی که با تابشش به آن الماسی در دل جزیره روشن می کند واقعا دیدنش لذت بخش و آرامش دهنده است. اگر قصد مسافرت به جزیره را دارید و می خواهید از این شهر طلایی دیدن نمایید بهتر از با تفریحات هیجان انگیز کیش آشنا شوید. شناخت بهترین تفریحات سرگرم کننده باعث می شود بتوانید بهترین برنامه را برای سفرتان پیاده سازی نماییدو

کشتی یونانی کیش

یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری که ممکن است اسمش یا تعریفش را شنیده باشد. کشتی یونانی کیش را نماد جزیره می نامند. زیرا علاوه بر زیبایی تاریخچه ای جالب در خود نهفته است. امروز باقی مانده این کشتی در سواحل جزیره در هنگام غروب خورشید منظره ای بی نظیر را به ارمغان می آورد که مورد علاقه عکاسان می باشد تا با ثبت لحظه ای زیبا این زیبایی را به رخ بکشند.

⇐پیشنهادات ویژه: تماشای کشتی یونانی کیش

مجتمع تفریحات دریایی جزیره کیش

وقتی صحبت از تفریحات دریایی می کنیم یعنی تمام تفریحاتی که در آب می توانید انجام دهید و لذت ببرید. مانند غواصی، جت اسکی، پاراسل، پانانا، شاتل، قایق، تندرو و اسکی  را می توانید در جزیره تجربه نمایید. در این مجموعه تفریحی دریایی رستوران، کافی شاپ، سالن ماساژ، فروشگاه لوازم شنا و … قرار گرفته است تا بتوانید لحظه ای استراحت کنید. یکی از امکانات این مجموعه داشتن مچ بند های الکتریکی می باشد تا گردشگران بتوانند در صورت نیاز خرید های خود را انجام دهند.

⇐پیشنهادت ویژه: تخفیفات تفریحات آبی کیش تیکت

غواصی در کیش

غواصی در کیش

غواصی در جزیره کیش

یکی از تفریحات که در جزیره مورد استقبال است و به ندرت در شهر های دیگر با این امکانات پیدا می شود غواصی است. اگر شنا هم بلد نباشید اصلا نگران نباشید باز هم می توانید در عمق های4 یا 6 متری آب خلیج فارس غواصی نمایید. ساحل سیمرغ، ساحل مرجان، ساحل دامون و ساحل اسکله تفریحی امکان غواصی را برای شما فراهم می نمایند. در این کلوپ ها می توانید مربی هایی را برای یادگیری غواصی انتخاب نمایید.

لازم به ذکر است اگر تجهیزات غواصی در جزیره را ندارید نگران نباشید زیرا در این کلوپ ها تمام امکانات لازم برای غواصی در اختیارتان گذاشته می شود.

⇐پیشنهادات ویژه: تفریحات 1401

اسکی روی آب در جزیره کیش

تفریحی پر از هیجان و لذت در سطح آب که به دو صورت اسکی با قایق موتوری یا کابل برقی صورت می گیرد. که هزینه اسکی با قایق بیشتر از اسکی با کابل برقی یا همان کیبل اسکی می باشد. 12 دقیقه شما می توانید با سرعت 30 تا 65 کیلومتر بر ساعت روی آب اسکی نمایید. لازم به ذکر است که سرعت متناسب با سن و وزنتان برایتان تعیین می گردد.

این تفریح مهیج نسبت به بقیه سایر تفریحات دارای هزینه کمتری می باشد و به آسودگی می توانید از آن استفاده نماید و خاطره بسازید.

⇐پیشنهادات ویژه: رزرو بلیط کشتی تفریحی در کیش تیکت

اسکوتر دریایی

اسکوتر دریایی

اسکوتر زیر دریایی در کیش

اسکواتر زیر دریایی همان غواصی مدرن می باشد که شما با سوار بر اسکوتر تا عمق 10 کیلومتری زیر دریا می روید و دیگر نیازی به شنا نیست. اسکوتر زیردریایی برای افرادی که شنا بلد نیستند مناسب است. مربی های حرفه ای این رشته در کنار شما قرار دارند تا نکات ایمنی را برای شما فراهم نمایند. افراد بالا 12 سال می توانند این اسکوتر ها استفاده نمایند.

⇐پیشنهادات ویژه: پکیج ویژه تخفیفات کیش تیکت

فلای بورد در کیش

یکی از تفریحات جدید که چندین سال است که به لیست تفریحات جزیره اضافه شده فلای بورد است. اگر علاقه به پرواز در آب های خلیج فارس را دارید می توانید این تفریح هیجان انگیز را آزمایش نمایید. که با ارتفاع چند متری از سطح دریا میتوانید حرکات نمایشی را انجام دهید. فلای بورد به شما حس متفاوتی را تقدیم می کند، رطوبت، بوی شوری دریا، پرواز و … مواردی هستند که خاطره تکرار نشدنی را برای شما ایجاد می کنند.

⇐پیشنهادات ویژه: ماساژ در کیش

کشتی تفریحی کیش

کشتی شناور در دریا که با برگزاری مراسم در شب ها می توانند لذت سفر را برای شما چندین برابر نمایند. اجرای موسیقی زنده، برنامه های کمدی، جنگ های شبانه و … در این کشتی های تفریحی موجود هستند. بلیط های این کشتی ها تفریحی رنج قیمت متفاوتی دارند. که بیشتر به ساعت کاری قایق و برنامه های اجرایی آنان بستگی دارند. استفاده از آنان هیچ محدوده سنی ندارد. می توانید در کنار خانواده خود لحظات شادی را تجربه نمایید.

⇐پیشنهادات ویژه: کشتی تفریحی کیش

بازدید از شهر های زیر زمینی، کاریز در کیش

شهر کیش، شهر قدیمی می باشد که در آن قنات هایی با قدمت 2500 ساله قرار گرفته است که نشان دهنده ی اصالت این جزیره می باشد. اکنون این مکان ها به جاذبه های گردشگری برای عموم مردم تبدیل شده است. این مکان ها با مرجان و صدف های طبیعی تزیئن شده است که موجب شگفتی مسافران شده است. در راهرو ها نورپردازی انجام شده که در گوشه و کنار های دیوار های قتات می توانید فسیل و گوش ماهی ها را تماشا نمایید.

⇐پیشنهادات ویژه: شهر زیر زمینی کاریز در کیش

کشتی آکواریوم کیش

محیط آرامش بخش که می توانید به دل دریا سفر کنید، انواع گونه های آبزیان و ماهی های رنگارنگ را مشاده نمایید. سوار قایقی با پنجره یا کف شیشه ای می شوید و به دریا میروید. این سفر تقریبا یک ساعت طول می کشد. یکی از تفریحات هیجان انگیزی می باشد که شما را به وجه می آورد.

⇐پیشنهادات ویژه: تفریح کشتی آکواریوم کیش

پارک دلفین و باغ پرندگان جزیره کیش

دلفین ها یکی از بامزه و جالب ترین موجودات هستند، دیدن آن ها از نزدیک و تماشای حرکات شما را به وجه می آورد. می توانید انواع گونه های پسناندران دریایی مانند شیر دریایی، پنگوئن و… را ببینید. که تمام آن ها توسط مربیان تعلیم داده شده اند تا با حرکات آکروباتیک شما را سرگرم نمایند.

⇐پیشنهادات ویژه: پارک دلفین و باغ پرندگان کیش

جزیره لاک پشت

جزیره لاک پشت

بادی مارینا کیش

پارک آبی شناور بر روی آب که تنها پارک آبی مهیج جزیره می باشد. از تیوپ های بادی محکمی طراحی و ساخته شده است. اما متاسفانه این مکان مهیج فعلا برای آقایان و کودکان بالای سه سال می باشد.

⇐پیشنهادات ویژه: هتل مارینا کیش

پارک آبی اوشن

پارک آبی از جذاب ترین تفریحات می باشد که گردشگران بسیار زیادی به آن علاقه دارند. رفتن به این پارک و استفاده از آن هیچ محدودیتی ندارد. نخستین پارک آبی روباز در ایران بوده که روز های زوج مخصوص بانوان و سایر روز ها و جمعه ها برای آقایان می باشد.

⇐پیشنهادات ویژه: تور های هواپیمایی با کیش تیکت

قلعه وحشت کیش

خیلی ها عاشق هیجانات ترسناک هستند. این هیجانات را می توانید در جزیره با قلعه وحشت تجربه نمایید. مسیری ترسناک و تاریکی که قدم زدن در آنجا نفستان را در سینه حبس می کند. یک قلعه وحشتناک که آماده پذیرایی از شما می باشد.

⇐پیشنهادات ویژه: اجاره ماشین در کیش با کیش تیکت

سافاری در کیش

گشت و گذار در بیابان و صحرا با ماشین های مخصوص لذتی وصف نشدنی دارد. رانندگی در تپه های شنی با سرعت زیاد تفریح هیجان انگیز است که در کمتر جایی پیدا می شود. برای افرادی که عشق سرعت و رانندگی در مسیر های پر خطر و تپه ای هستند توصیه می شود.

⇐پیشنهادات ویژه: سافاری در کیش

بیگ بال در کیش

بیگ بال یا توپ بزرگ می باشد که از جنس پلاستیک طراحی شده است که با وارد شدن به درون آن می توانید روی آب معلق باشید. با راه رفتن در این توپ گرد می توانید به هر جا که دلتان می خواهد بروید. این سرگرمی بسیار جالب می باشد که به کیش تیکت به شما پیشنهاد می کند حتما تجربه اش کنید.

⇐پیشنهادات ویژه: تفریحات غیر آبی در کیش

پاراسل سواری در کیش

پرواز در هوا یکی از آرزو های اکثر افراد علاقه مند به هیجان می باشد. پرواز بر فراز آب های خلیج فارس و تماشای جزیره در ارتفاع بسیار حس لذت بخشی را به ارمغان می آورد. پاراسل سواری به گونه ای است که 4 یا 5 نفر می توانند بنشینند البته بستگی به وزن کلی نیز دارند. شما و خانواده یا دوستانتان می توانید از این تفریح لذت ببرید.

⇐پیشنهادات ویژه: رزرو بیلط رستوران در جزیره کیش با کیش تیکت

پارک برفی کیش

جنوب کشور اکثرا از نعمت برف بی بهره اند و بازی های برفی نیز ندارند برای همین در کیش برای علاقه مندان مکانی در نظر گرفته شده تا تفریحاتی مانند سورتمه سواری، اسکی روی یخ، برف بازی و … را انجام دهند. در این مکان کافه رستوران نیز وجود دارند تا در دمای منفی 6 درجه با نوشیدنی گرم لذت خود را چند برابر نمایید.

⇐پیشنهادات ویژه: پارک برفی در جزیره کیش

جنگ شبانه در کیش

یکی از تفریحاتی که علاقه مندان زیادی را دارد. جنگ های شبانه در کیش می باشد که با اجرای کمدین و استندآپ های معروف کشور لحظات شادی را برای شما به ارمغان می آورد. انواع جنگ ها در بهترین سالن های جزیره بر گزار می شود.

⇐پیشنهادات ویژه: جنگ شبانه کیش با کیش تیکت

کنسرت های کیش

اکثر گردشگران برای کنسرت به جزیره سفر می کنند. شنیدن صدای خواننده مورد علاقه به صورت طبیعی بسیار جالب است. کیش سالیانه زیادی است که انواع کنسرت های با هر نوع سبک خاص و خوانندگان متفاوت ایرانی برگزار در بهترین سالن ها با بالاترین کیفیت برگزار می نماید.

⇐پیشنهادات ویژه: رزرو بیلط کنسرت کیش

پارک خانواده کیش

زمین ورزشی و بازی های متنوع را می توانید همراه خانواده و دوستان خود در پارک خانواده انجام دهید. فضایی پوشیده شده از درختان و آبنماهای متنوع که محیط دلچسپ را فراهم می نماید.

⇐پیشهنهادات ویژه: اجاره یات در کیش

ساحل خلیج فارس

ساحل خلیج فارس

ماهیگیری در جزیره کیش

ماهی گیری یکی از تفریحات آرامش بخش است. هیجان صید ماهی می تواند خاطرات دل انگیز را برای شما بسازد. ماهی گیری با قلاب و کبابی کردن آن طعم دلچسپی دارد. در بندرگاه کیش کلوپ های دریایی قرار داده شده تا بتوانید تجهیزات لازم برای صید ماهی را تهیه نماید.

⇐پیشنهادات ویژه: ماهیگیری در ساحل نیلگون خلیج فارس

کلبه هور در کیش

یکی از مکان های تاریخی و تفریحی و گردشگری که نشان دهنده ساختار بسیار جالب می باشد. صخره های با آب های زلال که حس آرامش را القا می کند و خستگی را از تن بیرون می نماید. در این مکان شما می توانید آبزیان دریایی، صدف ها و لاک پشت ها تماشا کنید و هر چه بیشتر به زیبایی طبیعت پی ببرید.

⇐پیشنهادات ویژه: ساحل کلبه هور در کیش

سخن پایانی

کیش یکی از مکان های گردشگری ایران بوده که دارای طرفدارن بسیاری می باشد. تفریحات جالب و هیجان انگیز زیادی در کیش وجود دارد که اگر بخواهید به تمام این مراکز و مناطق بروید باید بیش از یک ماه در کیش بمانید. کیش تیکت با ارائه انواع خدمات رفاهی و گردشگری برای مسافران جزیره آماده خدمت رسانی به شما می باشد. برای آشنایی با ما می توانید اینستاگرام کیش تیکت را دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.