اطلاعات گردشگری کیش

اجاره موتور برقی در کیش

اجاره موتور برقی در کیش

جزیره کیش یکی از بهترین جزیره های داخل کشور است که امکانات و خدمات بسیاری را دارا می‌باشد. یکی از این خدمات اجاره موتور برقی است که یک تجربه هیجان ‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌رساند، در هنگام سفر و رفتن به شهرها و نقاط مختلف کشور ممکن است وسیله نقلیه و خودروی خود را به ‌همراه نبریم دراین ‌صورت برای رفت ‌وآمد و گردش به مراکز تفریحی و خرید دچار مشکل می‌شویم، بنابراین اجاره موتور برقی در کیش می‌تواند گزینه‌ ای عالی برای شما مسافران عزیز باشد اما توجه داشته باشید که موتورسواری در اکثر مواقع مخصوص روزهای گرم است و بیشتر در روزهای تابستانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کیش تیکت در این مقاله سعی دارد تا به مسافران این جزیزه کیش شرایط و قوانین ضروری و نکاتی که برای رزرو موتور برقی لازم است را بیان کند، باما همراه باشید.

موتور برقی

موتور برقی

شرایط اجاره موتور برقی درکیش

برای موتورسواری درجزیره کیش شما مستلزم به رعایت برخی از قوانین و مقررات خواهید بود که یکی از این قوانین داشتن حداقل سن ۱۵ سال به بالا می‌باشد و اجاره موتور برای افراد کم‌ سن ‌وسال ممنوع است.
یکی از دیگر موارد مهم در هنگام اجاره موتور برقی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است که دراین‌ صورت باید قبل‌ از سوار شدن از کلاه ایمنی استفاده نمایید و برای راندن و موتور سواری همیشه از سمت راست حرکت کنید و سرعت استفاده از آن را به حداقل میانگین معمولی برسانید. همچنین با سرعت مجاز و قانونی تردد کنید تا در جاده‌ها و اماکن عمومی باعث زیان و خسارت های جبران‌ ‌ناپذیر نشوید. اگر درهنگام موتورسواری تصادف کنید و یا آسیب ببینید مراکز اجاره موتور هیچ مسئولیتی در قبال شما قبول نخواهند کرد و اگر موتوربرقی اجاره دچار آسیب و مشکل شود باید هزینه آن را پرداخت نمایید.

موتورسواری خانم‌ها درکیش

یکی از مزایای سفر به جزیره کیش اجاره موتور برقی برای بانوان می‌باشد و این جزیره هیچ محدودیتی در سوار شدن خانم‌ها به موتورهای برقی و وسیله‌ هایی از این قبیل ندارد و حتی درصورتی ‌که تجربه سوار شدن و استفاده از این موتورها را نداشته باشند، بعضی از مؤسسات آموزشی برای آموزش و نحوه راندن موتور برقی در اختیار شما قرار می‌گیرند تا هنگام رانندگی و موتورسواری دچار مشکل نشوید.

قیمت اجاره موتور در کیش

تخمین قیمت اجاره موتور به نوع و مدل موتور و مدت زمان اجاره آن بستگی دارد و اگر قصد اجاره موتورهایی با جدیدترین مدل ‌ها و امکانات را دارید باید قیمت بالایی نیز پرداخت کنید اما جدا از قیمت اصلی اجاره موتور می‌توان گفت هر مؤسسه‌ اجاره موتور با دیگر مؤسسات فرق می‌کند و هریک از مؤسسات مدل مخصوص به خود را قیمت‌ گذاری می‌کند و قیمت یکسانی ندارند، موتورهای برقی را می‌توانید ساعتی و حتی روزانه اجاره کنید و در اختیار داشته باشید.

نحوه چک کردن خلافی موتور در کیش

پس‌از اجاره کردن موتور برقی باید در راندن آن دقت کافی داشته باشید و با آن خلافی انجام ندهید و اگر دچار خلافی شدید باید به وب ‌سایت traffic.kish.ir مراجعه کنید و اعداد پلاک موتور را در این وب‌ سایت وارد کنید و خلافی آن را چک کنید و جریمه آن را پرداخت نمایید درغیراین‌ صورت هنگام تحویل موتور به ایستگاه تحویل موتور، آنها خود خلافی آن را چک خواهند کرد.

مراکز اجاره موتور برقی

برای اجاره موتورهای برقی در جزیره کیش می‌توان به صورت آنلاین از سایت کیش تیکت که یکی از آسان ‌ترین راه‌های اجاره موتور برقی در کیش است مراجعه نمود، که در این سایت علاوه بر اجاره موتورهای برقی امکان اجاره موتورهای سه چرخه نیز موجود است و برای افرادی که سابقه و تجربه موتورسواری را نداشته ‌اند یک انتخاب عالی و مناسب می‌باشد.

مزایای بی‌صدا بودن موتورهای برقی اجاره‌ای

صدای دل‌ خراش و آزاردهنده موتور یکی از صداهای ناخوشایندی است که آرامش مسافران و توریست‌های گردشگر را بر‌هم می‌زند اما استفاده از موتورهای برقی که هیچ صدایی از خود تولید نمی‌کنند این امکان را فراهم کرده تا مسافران هنگام موتورسواری احساس آرامش بیشتری داشته باشند.

سخن پایانی

برای اجاره‌ی موتور در کیش می‌توانید با سایت کیش تیکت در ارتباط باشید که تمامی این خدمات را با کیفیت بیشتر و بهتری در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد وعلاوه ‌بر اجاره موتورهای برقی خدمات متنوع ‌ترو بیشتری شامل اجاره کشتی، قایق، خودروها را نیز در خود جای داده است تا سفری به ‌یاد ماندنی و خاطره ‌انگیز را تجربه کنید. برای آشنایی با ما اینستاگرام کیش تیکت را دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.