اطلاعات گردشگری کیش, تفریحات غیرآبی کیش

برنامه کنسرت های کیش بهار 1403

تقویم زمانبندی کنسرت های کیش 1402

کنسرت های کیش یکی از تفریحات مورد علاقه بسیاری از گردشگران در جزیره کیش می باشد. به دلیل استقبال بی نظیر گردشگران کنسرت های کیش در رتبه دوم در کشور قرار دارد. به دلیل فضای عالی و استقبال گردشگران خوانندگان محبوب و معروف ایرانی فراهم شده تا بهترین کنسرت های خود را در این منطقه اجرا کنند. هنر و موسیقی از جمله تفریحاتی است که احساسات شما بر می انگیزد و ساعاتی حس و حال خوب و به یاد ماندنی را برایتان ایجاد می کند. کیش تیکت در این مقاله می خواهد لیستی از کنسرت های کیش را برایتان ارائه دهد تا پایان مقاله همراه باشید.

لیست کنسرت های کیش

جهت ررزو کنسرت های کیش از لینک زیر اقدام کنید یا با شماره 09347688955 تماس بگیرید.

رزرو کنسرت کیش

نام کنسرتمکان اجراتاریخ اجرازمان اجرا
کنسرت بهنام بانیکنسرت هال مریم7 اردیبهشت 1403سانس

23:59
کنسرت ماکان بندرویال هال پانوراما13 اردیبهشت 1403سانس

23:59
کنسرت مجید رضویکنسرت هال مریم15 اردیبهشت 1403سانس

23:59
کنسرت خنده اکبر اقبالی ( پازل شو )کنسرت هال پارک دلفینهرشبسانس

20:00

کنسرت های پاپ در کیش

کنسرت های پاپ در کیش

انواع سالن های برگزاری کنسرت در کیش

محل اجرای کنسرت های موسیقی در سالن های هال مریم، رویال هال پانوراما، پرشین کیش و مرکز همایش های بین المللی سالن خلیج فارس کیش می باشد. این سالن ها دارای بهترین تجهیزات صوتی و تصویری با کیفیت بالا بوده و لحظات به یادماندنی را در کنسرت هنرمندان مورد علاقه خود برای شما و دوستان تان به ارمغان می آورد.

  • کنسرت هال مریم کیش: اولین سالن برگزاری کنسرت های کیش سالن کنسرت هال مریم می باشد. این سالن مساحتی حدودا 1100 متر مربع و با ظرفیت 1200 نفر در مرکز ورزشی تفریحی بولینگ کیش قرار دارد. این سالن بر اساس استانداردهای جهانی و بین المللی طراحی شده و مجهز به سه سیستم صوتی بوده و قابلیت 40 متر پردازش را دارد.
    آدرس کنسرت هال مریم کیش: بلوار دریا، کنسرت هال بولینگ مریم کیش.
  • تالار پرشین کیش: یکی از قدیمی ترین سالن ها برای برگزاری کنسرت در کیش می باشد. ظرفیت تالار پرشین کیش 1500 نفر است و جز بزرگ ترین سالن ها در کیش به شمار می آید. نزدیکی به پارک دلفین های کیش به این سالن یکی از مزیت های آن است.
    آدرس تالار پرشین کیش: بلوار خلیج فارس، پارک دلفین و باغ پرندگان کیش.
  • سالن آوای خلیج فارس: یکی از زیباترین سالن ها برای برگزاری کنسرت در کیش سالن آوای خلیج فارس می باشد. مساحت این سالن حدودا 20000 متر مربع بوده و ظرفیت آن بالای 3000 نفر است. آبنمای موزیکال این مجموعه یکی از بزرگ ترین آبنماهای خاورمیانه است که به عنوان پس زمینه سالن کنسرت بوده و جذابیت شرکت در این کنسرت دو چندان می کند.
    آدرس سالن آوای خلیج فارس: بلوار اندیشه، بالاتر از اسکله تفریحی.
  • سالن تالار شهر کیش: یکی دیگر از بزرگ ترین و اصلی ترین سالن ها برای برگزرای کنسرت در جزیره کیش سالن تالار کیش است. ظرفیت اسن سالن 3000 نفر است. از ویژگی های این تالار دسترسی آسان و سریع به مکان های مهم و اصلی است.
    آدرس تالار شهر: جزیره کیش در خیابان فردوسی.
  • سالن کنسرت رویال هال هتل پانوراما کیش: یکی از جدیدترین سال ها برای برگزاری کنسرت سالن کنسرت رویال هال هتل پانوراما کیش می باشد. مساحت این سالن حدود 1500 مترمربع بوده و ظرفیت آن 7500 نفر است که به عنوان مدرن ترین و مجهزترین سالن های کنسرت در کیش به شمار می آید.
    آدرس سالن رویال هال پانوراما کیش: میدان ساحل، بلوار رودکی، جنب هتل پانوراما کیش.

انواع موسیقی هایی که در کیش اجرا می شوند:

موسیقی پاپ از جمله موسیقی های عامه پسند است که مردم علاقه زیادی به این نوع سبک از موسیقی دارند و موسیقی پاپ یکی از موفق ترین نوع موسیقی در این صنعت می باشد.

کنسرت های خوانندگان پاپ را می توان بهترین و پرشورترین نوع کنسرت های برگزار شده در کیش دانست. البته کنسرت های سنتی هم در کیش برگزار می شود ولی به دلیل ماهیت تفریحی و سرگرمی جزیره کیش کنسرت های پاپ محبوبیت بیشتری بین گردشگران به این جزیره دارد.

می توان یکی از مهم ترین مزیت های کنسرت های موسیقی در جزیره کیش را تعرفه مناسب آن ها در مقایسه با سایر تفریحات کیش دانست. شما می توانید ضمن شنیدن صدای خواننده محبوب خود از نزدیک، ساعاتی پر سرو صدا و البته شنیدنی را تجربه کنید.

کنسرت های پاپ توسط خوانندگان به نام و مطرح ایرانی هر ساله در جزیره کیش برگزار می شود. از خوانندگان موسیقی پاپ در جزیره کیش می توان به علیرضا طلیسچی، بهنام بانی، ناصر زینعلی و … اشاره کرد.

برخی از اجراهای موسیقی کلاسیک با حضور ارکسترهای سمفونیک و اجرا آثار موسیقی کلاسیک در جزیره کیش برگزار می شود که علاقمندان به این نوع سبک از موسیقی را شگفت زده می کنند. علاوه بر این نوع، موسیقی سنتی و نواحی هم در این جزیره برای علاقمندان در نظر گرفته شده است.

کنسرت های موسیقی متعددی در جزیره زیبای کیش در گونه های مختلف پاپ و سنتی در ماه های مختلف سال برگزار می شود. در جدول زیر برنامه اجرای کنسرت ها به همراه نام کنسرت، مکان اجرا، تاریخ اجرا، پایان اجرا و ساعت اجرا کنسرت برای اطلاع دقیق شما گردشگران عزیز منتشر شده است.

برگزاری کنسرت در کیش

برگزاری کنسرت در کیش

سخن پایانی

یکی از پر طرفدار ترین تفریحات غیر آبی برای گردشگران کیش، برگزاری کنسرت های موسیقی در بهترین سالن های این جزیره برای همه سلیقه ها بوده که با فضای مناسب خاطره به یاد ماندنی برای شما و دوستان تان هدیه می آورد. شما می توانید در سایت کیش تیکت بنا بر سلیقه و علاقه خود کنسرت موسیقی دلخواه تان را انتخاب کنید. اگر در این روزها قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید حتما در برنامه خود شرکت در کنسرت های موسیقی قرار دهید. برای آشنایی با ما اینستاگرام کیش تیکت را دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.