اطلاعات گردشگری کیش

برگزاری کنسرت الیاس یالچینتاش در جزیره کیش

الیاس یالچینتاش

الیاس یالچینتاش از خوانندگان معروف و مشهور ترکیه بوده که در ایران طرفداران بسیاری دارد. در ادامه بیوگرافی این خواننده محبوب را برایتان شرح می دهیم:

بیوگرافی الیاس یالچینتاش (İlyas Yalçıntaş)

الیاس یالچینتاش جوان ترکیه است، که در 7 مارچ 1989 (16 اسفند 1367) در شهر ارزنجان زاده شده است. این خواننده جوان در سن نوجوانی همراه با خانواده خود برای زندگی به استانبول مهاجرت کرد و توانست در استانبول فارغ التحصیل شود. او از سن بسیار پایین علاقه خود را به موسیقی درک کرد. ساز تخصصی و حرفه ای یالچین تاش گیتار است. او علاوه بر خوانندگی، آهنگسازی و ترانه سرایی نیز می کند.

اگر در مورد مشخصات ظاهری این خواننده ترک بخواهیم صحبت کنیم باید بگوییم دارای قد 180 سانتیمتر، وزن 79 کیلوگرم با چشمانی ترک به رنگ قهوه ای و موهای مشکی رنگ می باشد. که از نظر ظاهری جز خوانندگان خوشتیپ شناخته می شود. یالچین تاش در شبکه های اجتماعی مانند اینتستاگرام؛ تویتر و فیسبوک فعالیت می کند.

خواننده ترک

خواننده ترک

خانواده الیاس یالچین تاش

یالچینتاش در یک خانواده پر جمعیت با چهار برادر و یک خواهر به دنیا آمده است. الیاس آخرین فرزند و کوچکترین عضو خانواده یالچینتاش است. الیاس در سن 20 سالگی پدر خود را از دست داد. خانواده این خواننده جز دسته خانواده های موفق و هنری می باشد. خواهر الیاس نیز به موسیقی علاقه دارد و از نوازندگان گیتار به نام ترکیه است.

⇐پیشنهادات ویژه: کدام یک را انتخاب کنید کیش یا قشم؟

ماجرای علاقه الیاس یالچین تاش به موسیقی

الیاس در یکی از مصاحبه ها در مورد آغاز علاقه خود به موسیقی می گوید: “برادرم دوست موسیقیدان داشت، یک روز که مهمان خانه ما بود با نوازندگی گیتار برایمان قطعه ی فریدون دوزاغاچ به نام  Alev Alevرا اجرا کرد که باعث جلب توجه من رو به آهنگ و موسیقی شد. بعد از اون روز و اون اتفاق جرقه موسیقی را در من روشن شد. البته خواهرم در نوجوانی به کلاس های گیتار می رفت اما به دلیل یکسری از مسائل دیگر ادامه نداد.”

معروفیت الیاس یالچین تاش

الیاس یالچین تاش در ابتدا فعالیت خود را با نوازندگی در شهر استانبول و آنتالیا آغاز کرد. و بعد با شرکت در مسابقه X – Factor که مانند مسابقات استعداد یابی بود، توانست با دریافت نظر داوران و مردم نفر اول شود. یالچینتاش با اجرای آهنگ انجیز incir توانست معروف و شناخته شود. این خواننده جوان ترکیه ای با خیلی از خوانندگان ایرانی درون کشور و خارج کشور همکاری داشته است.

رابطه عاشقانه الیاس یالچین تاش

الیاس یالچینتاش جز دسته خوانندگان مجرد می باشد. یک زمانی در رابطه عاشقانه ای بود. اما بخاطر علاقه به موسیقی و خوانندگی از دوست دخترش جدا شد و او را برای موسیقی ترک کرد. تا به امروز هنوز هیچ منبع ایی از رابطه عاشقانه یالچینتاش در دسترس نیست. البته شایعاتی وجود دارد که نامزد این خواننده آنیا هافمن (Anya Hoffmann) می باشد. اما تاکنون در مورد این موضوع صحبتی نکرده است و اطلاعات دقیقی در دست نیست.

⇐پیشنهادات ویژه: تفریحات آبی جزیره کیش با کیش تیکت

اولین آلبوم و آهنگ الیاس یالچین تاش

یالچینتاش سعی کرد اولین آلبوم خود را منتشر کند. او توانست آلبومی با نام içimdeki düman (مه درونم) در سال 2016 روانه بازار نماید. یکی از آهنگ هایی که بیشترین بازدید کننده و محبوبیت را بین مردم دریافت کرد. آهنگ içimdeki düman که به مشهورتش افزود. از آهنگ های معروف این خواننده محبوب ترکیه ای می توان به نفس و حس درون اشار کرد.

الیاس یالچین تاش توانسته است تاکنون جوایز بسیاری را دریافت نماید. جایزه بهترین تک نوازنده در چهل و دومین جشنواره پروانه طلایی در سال 2015 و بهترین خواننده کاور برای قطعه نفس (Nefes) در سال 2016 از دانشگاه گلیشیم را دریافت کرد. علاوه بر این او در سال 2016 توانست جایزه En Moda Dergisi برای مقطعه پر طرفدار incir بگیرید.

الیاس یالچین تاش

الیاس یالچین تاش

ترک های آلبوم içimdeki düman عبارت اند از:

  • Kalbindeyim
  • Çok Yalnızım
  • Zor Gelir
  • Bu Nasıl Veda
  • Nefes
  • Sadem
  • Gül Bence
  • Sadece Senin Olmak İçin
  • Lavinya
  • Dönebilsen
  • Aşk Adam Seçiyor
  • Dilberim
  • Olmazsa Olmazımsın (feat. Enbe Orkestrası & Büşra Periz)
  • İncir (feat. Enbe Orkestrası)
  • İçimdeki Duman (Bonus Track)

⇐پیشنهادات ویژه: 10 مکان تفریحی برای کودکان در کیش

تک ترک های این خواننده معروف می توان به ترک های زیر اشاره کرد:

  • Gel Be gokyuzum (بیا ای آسمان در سال 2017)
  • Hiç (هیچ در سال 2017)
  • Yagmur (باران در سال 2018)
  • Şehrin Yolu (راه شهر در سال 2018)
  • Bilmece (معما در سال 2018)
  • Farzet (وانمود کن در سال 2019)
  • kirli kadeh (جام ناپاک در سال 2019)
  • Nerdesin sen (تو کجایی در سال 2019)
  • Olur Olur (خوبه خوبه در سال 2020)
  • Dünya Senin (دنیا برای تو در سال 2020)

محبوبت الیاس یالچینتاش در ایران

ایرانیان علاقه زیادی به موسیقی دارند. ترانه ها یک احساس را در انسان به موجود می آورد که این احساس ربطی به نوع زبان ندارد. یالچین تاش خواننده ترکیه ای توانست با ارائه کار مشترک با خواننده ایرانی مسعود صادقلو در بین ایرانیان محبوبیت بیشتری پیدا نماید. آهنگ مشترک این دو خواننده به نام هیچ منتشر شد. البته با خوانندگان زیادی مانند فرزاد فرزین در سال 1400 کار مشترک داده است.

الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین

الیاس یالچینتاش و فرزاد فرزین

 البته این خواننده در یکی از صحبت های خود می گوید: “دوست دارم در شهر های ایران بگردم، به ویژه در تهران و تبریز کنسرت برگزار کنم.” در مورد علاقه به زبان فارسی از او سوال کردند و گفته است: “یادگیری زبان فارسی برایم بسیار سخت بود اما با توجه به مشغله های زیادم و علاقه بسیاری که به این زبان داشتم توانستم یاد بگیرم و در آینده کارهای مشترک زیادی با خواندگان ایرانی با این زبان خواهم داد.”

⇐پیشنهادات ویژه: رزرو بلیط جنگ شبانه در کیش با کیش تیکت

بخشی از مصاحبه الیاس یالچینتاش

بخشی از سوالاتی که در مصاحبه از الیاس یالچینتاش مطرح شده را در اینجا برای شما مطرح می کنیم:

  • از نظر عاطفی چه نوع انسانی هستید؟

“از بیرون آدم سرد و آرومی به نظر میام البته این رفتار از روی قصد نیست.”

  • آدمای اطرافتون همین نظر دارند؟

“بله در تمام طول زندگیم با هر کسی رو به رو شدم این جمله رو شنیدم که در دید اول یک ادم بد اخلاق به نظر میام و زیاد از من خوششون نمی آمد اما زمانی که من رو شناختن نظرشون نسبت به قبل تغییر کرد.”

  • اهل کجایی هستید؟

“مادرم اهل آدپازار و پدرم اهل ارزنجان است. من هم در همان شهر پدرم ارزنجان به دنیا امدم. در یک روستا به نام کادی کوی در استانبول بزرگ شدم، باید این طوری بگم که نصف بچگیم در ارزنجان و نصف دیگر در روستای کادی کوی بود. البته دوران ابتدایی رو در پروشگاه بودم.”

  • چرا در پروشگاه بودید؟

“به یکسری از مسائل، در آن زمان رابطه بین پدر و مادرم خوب نبود.”

  • تک فرزند هستید؟

“نه تک فرزند نیستم؛ من 5 فرزند هستیم. 4 تا پسر و 1 دختر که من فزرند آخر و کوچکه هستم.”

  • براتون سخت نبود در پرورشگاه بمونید؟

“چرا اتفاقا خیلی سخت بود. اون دوران جز دوران سخت زندگیم است، نمیخام براتون تعریف کنم و ماجرا را دراماتیک کنم.”

  • چطوری امدید استانبول؟

“اصرار های من و مادرم باعث شد پدرم مقاومتش شکسته بشه و ما در منطقه ی کوچوک چکمجه استانبول خونه داشتیم. کلا جمع کردیم و امدیم استانبول البته بعد از سال پنجم ابتدایی به استانبول مهاجرت کردیم.”

  • زمانی که از روستا امدید استانبول چه حسی داشتید؟

“روستا خب یک منطقه آروم و کم جمعیته، اما استانبول خیلی شلوغ و پر جمعیت بود برای همین وحشت کردم، چون 11 سالم بود و سن پایینی داستم ترسیده بودم انگار برگشته بودم به دوران کودکیم. یک کودک آرام بی دفاع برای همین ناخودآگاه یکسری عکس العمل های بدی داشتم.”

  • مگه در اون دوران چه عکس و العملی داشتید؟

“خیلی حسم رو بروز ندادم همش درون خودم ریختم.”

  • آیا روز های سختی رو گذرونید؟

“باید بگم بله ولی بعدش عادت کردم. البته دوستانم بی تاثیر نبودند با پیدا کردن دوست تونستم اعتماد به نفسم رو افزایش بدم و سرم بلند کنم. جالبه براتون بگم تمام دوران مدرسه سرم رو روی شونم می گذاشتم و تنهایی می چرخیدم. بعضی ها بهم میخندیدن و دیونه می گفتند بهم.”

  • بعدش چی شد؟

“خب بعدش به دبیرستان رفتم. زمانی که داشتم برای دبیرستان آماده می شدم با گیتار آشنا شدم.”

  • اون زمان که گیتار میزدید مورد توجه دختران زیادی قرار گرفته بودی؟

“بله ولی هیچ زمان در فکرم نبود دخترا را تور کنم.”

  • اون زمان از موسیقی درآمد داشتید؟

“نه درامدی نداشتم. کسی من نمیشناخت و این که یک کافه کوچیک بود که برای اونا گیتار میزدم. پدرم از دست دادم وابسته دوست دخترم بودم اون مهاجرت کرد به آنتالیا منم برای اون رفتم اونجا. فقط پول رفتن داشتم و در اونجا کارمیکردم.”

  • فکر میکردید مشهور بشید؟

“اصلا، اما حس درونم قوی بود. من شغلم مهم تره برام و از اونجایی که طرفدارانم دوست ندارند من کنار دختری ببیند برای همین سعی میکنم رابطه رو پنهان کنم.”

⇐پیشنهادات ویژه: معرفی تفریحات هیجان انگیز در کیش

برگزار کنسرت الیاس یالچینتاش در ایران

این خواننده به دلیل محبوبیت بسیار زیادی بین مردم ایران در اردیبهشت سال 1396 قرار بود. در ایران کنسرت برگزار نماید ولی به دلیل یکسری از مسائل مانند انتخابات ریاست جمهوری در ایران تمام مجوز ها باطل شد و حضور این خواننده در بندر انزلی لغو گردید، که باعث دلخوری او شد. بعد از این اتفاق یالچینتاش توانست در تیر 1397 در سالن تالار شهر جزیره کیش کنسرت برگزار نماید.

کنسرت الیاس یالچینتاش

کنسرت الیاس یالچینتاش

برگزاری کنسرت های الیاس یالچینتاش در کیش

سالانه کیش پذیرای خوانندگان خارجی بسیاری می باشد. خوانندگانی که محبوبیت جهانی دارند، مانند یالچین تاش. الیاس یالچین تاش طی چند سال گذشته کنسرت های زیادی در ایران برگزار کرده است. در جزیره کیش نیز کنسرت داشته که جز شلوغ ترین کنسرت های جزیره محسوب می شود. این خواننده ترک برای برگزاری کنسرت از راه قانونی اقدام کرده است و تمام مجوز های مورد نیاز برای برگزاری را دریافت کرد. به دلیل محبوبیت این خواننده بزرگ بیلط ها سریعا اتمام می شود و سالن پر می گردد. این خواننده ترک به زودی در کیش کنسرت برگزار می کند. برای رزرو بلیط کنسرت الیاس یالچین تاش در کیش می توانید از طریق سایت کیش تیکت اقدام نمایید.

برگزاری کنسرت در کیش

کنسرت از جالب ترین تفریحات جزیره می باشد. بسیاری از مردم برای کنسرت به جزیره سفر می کنند. خوانندگان داخلی و خارجی با سبک های متفاوت در سالن های بولینگ مریم، پانوراما کیش و … اجرا داشته اند. بلیط های جزیره به صورت آنلاین تهیه می شود و کیش تیکت مرجع تخفیف تفریحات کیش است که با ارائه خدمات گوناگون از جمله تخفیفات رزرو بلیط کنسرت می تواند به شما کمک نماید و سفری با خوش را برای شما رقم بزند.

بزودی الیاس یالچینتاش به ایران می آید و در کیش برای طرفداران خود کنسرت برگزار می کند. به شما پیشنهاد می کنیم فرصت شرکت در کنسرت این خواننده ترک را از دست ندهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر کنسرت ها ما را در اینستاگرام دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.