تفریحات غیرآبی کیش

برترین زمین های تنیس در کیش

زمین تنیس در کیش

تنیس ورزش مهیجی است، که مورد علاقه بسیاری از گردشگران جزیره می باشد. تنیس یکی از وزرش هیجانی برای علاقه مندان به ورزش بوده که توانسته است سالانه درصد بالایی از گردشگران را به خود جذب کند. در جزیره کیش میتوانید با هزینه نسبتا کمی تجربه ای بی نظیر از این ورزش مهیج و اشرافی را داشته باشید. زمین تنیس در کیش برای رفاه حال گردشگران ورزشی جزیره تاسیس شده است برای آشنایی با انواع آن ها با ما همراه باشید.

معرفی بهترین زمین های تنیس کیش

در جزیره زیبای کیش حدود 14 زمین تنیس وجود دارد که مطابق با استاندارد های روز دنیا طراحی شده اند. در سفر به کیش از سه راه می توانید به زمین های تنیس دسترسی داشته باشید:

تنیس

تنیس

رزرو زمین تنیس هتل مارینا

هتلی 5 ستاره با یک معماری خاص و چشم انداز زیبا، که در نگاه اول توجه شما را به خود جلب می کند.انتخاب هتل مارینا برای دوستداران ورزش تنیس، اقامتی مدرن با امکانات و تجهیزات رفاهی و ورزشی را فراهم می نماید. زمین تنیس هتل ماریناکیش در نزدیک سواحل خلیج فارس واقع شده، که محیطی دنج و فضایی آرام برای بازی تنیس شما فراهم گردیده است که باعث شده در هنگام بازی بتوانید از منظره دریا را لذت ببرید و صدای آرامش بخش آن باعث تمرکز بیشتر شما گردد. لازم به ذکر است استفاده از زمین تنیس، این هتل برای عموم آزاد بوده اما برای استفاده از این خدمات، اولویت با ساکنین هتل مارینا می باشد.

پیشنهادات ویژه: پکیج ویژه تفریحی جزیره کیش

هتل مارینا دارای دو زمین تنیس بوده و زمانی که وارد آن می شوید. با زمینی خاکی و پر از توپ روبرو هستید که بسیار وسوسه کننده است و همین دلیل شده است که پا در زمین بگذارید و سرشار از هیجان، تکاپو و حرکت شوید. سرگرمی که هم لذت می برید و هم روانتان آرام می شود. در این زمین ورزشی مربیان ماهر آماده آموزش و همراهی شما هستند که می توانید اوقات لذت بخشی را سپری کنید. پیشنهاد می شود پس از تفریح در زمین تنیس هتل مارینا دقایقی را در کافی شاپ های رمانتیک و زیبای این هتل در فضای باز سپری کنید. پیشنهاد مجموعه کیش تیکت به شما استفاده از زمین تنیس هتل مارینا می باشد.

رزرو زمین تنیس هتل داریوش

هتل 5 ستاره داریوش شبیه سازی شده از عمارت تخت جمشید و معماری سنتی ایرانی می باشد، که یکی از پرآوازه ترین هتل های ایران است. این هتل با فضای بکر و مدرنی که دارد، به استانداردهای لوکس ترین هتل ها در سطح جهان نزدیک است. امکانات ورزشی بسیاری در این هتل برای رفاه حال مسافران و میهمانان در نظر گرفته شده است. زمین تنیس هتل داریوش یکی از معدود زمین های تنیس در جزیزه کیش است.

زمین تنیس

زمین تنیس

استفاده از زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی المپیک

این مجموعه یکی از جاذبه های دیدنی و گردشگری در جزیره کیش محسوب می شود. در این مجموعه می توانید با هزینه کم، از بهترین امکانات که مطابق با حداکثر استاندارد های زمین تنیس بوده، برخوردار شوید. اگر به دنبال راه ارزان برای بازی تنیس هستید مجموعه ورزشی المپیک گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این مجموعه دارای 10 زمین تنیس خاکی و هاردکورت هایی که مجهز به امکانات حداقلی مانند رختکن و سرویس های بهداشتی می باشد. لازم به ذکر است، در چند سال اخیر جزیره کیش میزبان خوبی برای مسابقات تنیس در رنکینگ های بالا در سطح فیوچرز بوده است. زمین های هاردکورت تنیس کیش هر ساله میزبان مسابقات بین المللی جوانان، تورهای جهانی پیشکسوتان و مسابقات آسیایی با حضور 20 کشور مختلف می باشند.

پیشنهادات ویژه: تفریحات دریایی جزیره کیش

زمین‌های تنیس در جزیره کیش با مساحت 12000 مترمربع می باشد که دارای 8 زمین خاکی و 4 زمین هارد کورت، 2 زمین ویژه بانوان، سرویس‌های بهداشتی، رختکن و دفاتر اداری در مجموعه ورزشی المپیک واقع شده است.

زمان مناسب برای ورزش تنیس در کیش

اگر تنیس یکی از سرگرمی های مورد علاقه شماست و می خواهید در سفر به کیش این ورزش را انجام دهید، بهتر است در فصول سرد سال برای مسافرت استفاد کنید. چون هوای کیش در فصول سرد معتدل بوده و به دلیل رو باز بودن زمین های تنیس یک ورزش ایده ال برای این فصل خواهد بود.

چون تنیس ورزش سنگینی است. پیشنهاد می شود حتما با شکم خالی انجام شود. در کیش به خاطر گرما بیشتر از شب برای این ورزش استفاده می کنند. در زمان سفر حتما از قبل مطمئن شوید، که مسابقات تنیس در حال برگزاری نباشد. اصولا این مسابقات در سه ماه پایانی سال انجام می شود و بیشتر از دو هفته زمان نمی برد.

اگر در ایام برگزاری مسابقات این رشته به جزیره کیش بروید می توانید شاهد بازی ملی پوشان کشورمان باشید. تماشای بازی های تنیس برای همه بازدیدکنندگان رایگان بوده و هزینه ای ندارد. حضور خانم ها در جایگاه تماشاچی بلامانع است و می توانید هیجان این ورزشی پر طرفدار را از نزدیک ببینید.

هزینه تنیس در کیش

برخی افراد بر این باورند که تنیس ورزشی اشرافی، گران قیمت و دور از دسترس است. اما این گونه نیست، هیچ ورزشی در سطح ابتدایی گران و پر هزینه نمی باشد. اگر شما به عنوان یک فرد معمول و برای تفریح و سرگرمی تنیس بازی می کنید به راحتی می توانید از زمین های تنیس این جزیزه زیبا بهرمند شوید. اما اگر به عنوان یک حرفه ای این ورزش را دنبال می کنید، هزینه های چند میلیونی برای کفش و راکت های اصلی نیاز است. البته برای مناسب ترین مجموعه ورزشی می توانید از مجموعه ورزشی تنیس المپیک استفاده کنید، که بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و لازم به رزو های میلیونی و پرداخت هزینه های گزاف نیست.

پیشنهادات ویژه: جنگ های شبانه کیش با کیش تیکت

از ابراز لازم برای بازی تنیس دو راکت و یک توپ نمدی بوده که در صورت همراه نداشتن راکت می توانید آن را از مجموعه ورزشی المپیک تهیه کنید. در کیش به علت عدم پرداخت هزینه گمرک قیمت تجهیزات ورزشی بسیار مناسب است.

بازی تنیس

بازی تنیس

نکات ایمنی در ورزش تنیس

چون تنیس یک ورزش هوازی و استقامتی است. حتما پیش از شروع بازی بدن خود را گرم کنید، تا دچار گرفتگی عضلات نشوید. به علت رسی بودن، زمین بازی حتما از کفش ورزشی مناسب استفاده کنید. بازی روی خاک رس با بازی در سالن و چمن تفاوت های زیادی دارد، که اگر آن ها را رعایت نکنید، احتمال آسیب دیدن شما بسیار است. اگر تجربه بازی در زمین های خاک رس را ندارید. در طول بازی مراقب جابجایی های خود باشید، که تحت تاثیر هیجانات بازی به خطر نیفتید و از ناحیه زانو و قوزک پا و مچ دست دچار آسیب نشوید.

چرا بازی تنیس در کیش؟

در سفر بیشتر از همیشه میل به خوردن تنقلات و خوراکی ها وجود دارد. البته خیلی حیف است، در سفر خیلی از غذاها و رستوران ها را امتحان نکنیم. بهتر از در طول سفر به کیش به فضاهای ورزشی رفته که هم ضمن تفریحات هیجان انگیز، کالری اضافه را هم بسوزانیم. شما می توانید با یک ساعت بازی تنیس 500 کاری را بسوزانید، تا سوغات شما از سفرلذت بخش جزیره کیش چاقی و اضافه وزن نباشد.

پیشنهادات ویژه: تفریحات غیر آبی جزیره کیش

سخن پایانی

بازی تنیس در زمین های کیش یکی از بهترین تفریحاتی بوده که گردشگران علاقه مند به ورزش می توانند از آن استفاده کنند در بالا زمین های تنیس برتر را در جزیره نام بردیم. حالا اگر تمایل به استفاده از زمین های تنیس جزیره را دارید می توانید با استفاده از کیش تیکت بهترین سفر را برای خودتان رقم بزنید. برای آشنایی با ما و خدمات کیش تیکت، در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما را دنبال نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.