پارک های ساحلی کیش

ساحل درختان نارگیل کیش کجاست؟

ساحل درخت نارگیل

جزیره کیش یکی از نقاط توریست‌پذبر کشورمان است و دلیل این امر، وجود طبیعت متنوع و مکان های تفریحی بسیار است. در جزیره کیش، سواحل فوق‌العاده زیبایی وجود دارد که توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می‌کند. از جمله این سواحل می‌توان به ساحل درختان نارگیل اشاره کرد. فراوانی درختان نارگیل در این ساحل، زیبایی خاصی را رقم زده است.
ما ساحل درختان نارگیل را به عزیزان گردشگری که قصد آرام نمودن افکار خود را دارند پیشنهاد می‌کنیم. ساعات اولیه صبح یا لحظه‌های آخر غروب و همچنین شبگردی در این ساحل زیبای کیش بسیار خلوت و آرامش بخش است. در ادامه ما در سایت کیش تیکت به معرفی این ساحل خواهیم پرداخت.

آدرس دقیق ساحل درختان نارگیل کیش

این ساحل زیبا با مرکز شهر تقریبا ۱۵ دقیقه فاصله دارد و در قسمت شرقی جزیره واقع شده است. شما در سمت راست خیابان فردوسی و در تقاطع بلوار، می‌توانید از این ساحل دیدن کنید. به طور خلاصه اگر آدرس دقیق ساحل درختان نارگیل را بخواهید باید مراجعه کنید.

آدرس: کیش، بلوار فردوسی، پروین اعتصامی.

معرفی ساحل درختان نارگیل کیش

رویش درخت نارگیل نشان دهنده منطقه استوایی است. در واقع درخت نارگیل در منطقه‌ای غیر از منطقه استوایی، رشد نخواهد کرد. درختان نارگیل کیش با برگ‌هایی به رنگ سبز روشن در کنار ساحل مرجانی و درخشش آن‌ها زیر نور آفتاب، تلألو و زیبایی بی نظیری را به منطقه بخشیده است. همچنین رنگ آبی دریای خلیج فارس و برگ های سبز درختان نارگیل، زیبایی حیرت‌آوری را به وجود آورده‌اند.

جالب است بدانید که مساحت ساحل درختان نارگیل کیش بیش از 20 هزار متر مربع است و طبق آمار به دست آمده این ساحل بیش از 2500 اصله درخت نارگیل که زیبایی خیره کننده ای دارند که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.
یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت ساحل درختان نارگیل کیش، مناسب بودن آن برای سفرهای تابستانی است. همان طور که اطلاع دارید فصل تابستان برای سفر به کیش مناسب نیست. اما ساحل درختان نارگیل این ویژگی را دارد که درختانش، سایه بان‌های خیلی خوبی هستند و شما می‌توانید با اطمینان خاطر در فصل تابستان و گرما نیز به کیش سفر کنید و در زیر سایه درختان نارگیل با نسیم خنکی که آنجا می‌وزد، از سفر خود لذت ببرید.

غروب در ساحل درخت نارگیل

غروب در ساحل درخت نارگیل

امکانات تفریحی ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل کیش، ویژگی‌های خارق‌العاده و چشم‌نوازی دارد که باعث شده این بخش از جزیره به‌طور ویژه‌ای، قابل توجه مسافران و گردشگران قرار بگیرد. در این بخش امکانات تفریحی و رفاهی ساحل را به شما معرفی می‌کنیم.

آلاچیق‌های رفاهی

در امتداد طولی ساحل، درختان نارگیل تعداد زیادی آلاچیق وجود دارد که برای استراحت بسیار مناسب هستند. در صورت تمایل می توانید در این آلاچیق ها اقامت کرده، حتی آشپزی کنید و یا غذا را هم همان جا میل کنید. نحوه ساخت این آلاچیق ها به گونه‌ای ست که رو به روی شما خلیج نیلگون فارس قرار دارد و پشت سر شما درختان سبز سر به فلک کشیده نارگیل دیده می‌شوند. همچنین در فاصله‌ای نزدیک با ساحل درختان نارگیل کیش، اسکله تفریحی کیش وجود دارد که خود این اسکله، شامل امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری می‌شود‌. از جمله این تفریحات می‌توان به جت اسکی، قایق سواری، دوچرخه سواری در امتداد ساحل، شنا، غواصی و خدمات ماساژ اشاره کرد.

سرویس های بهداشتی و دوش آب

تفریح در ساحل درختان نارگیل موجب ورود شن به موهای سر و لباس‌ها می‌شود. خوشبختانه با تدبیری عالی در این ساحل، سرویس‌های بهداشتی تاسیس کرده‌اند که افراد می‌توانند تنی به آب بزنند و علاوه بر زدودن شن‌ها، خستگی را نیز از بدن خود دفع کنند.

پلاژ تفریحی ساحل نارگیل

این پلاژ مخصوص آقایان بنا شده و آن‌ها می‌توانند در این پلاژ از تفریحات آبی هیجان‌انگیز لذت ببرند. علاوه‌بر موارد ذکر شده، ساحل درختان نارگیل کیش با فاصله ۱۵ دقیقه‌ای که با مرکز شهر دارد، این امکان را برای گردشگران فراهم کرده که به آسانی از مکان های دیدنی و سایر مراکز تفریحی دیدن کنند. از جمله این مکان ها «ساحل مرد ماهیگیر» است که بسیار دیدنی و آرام‌بخش است.

از تفریحات رایگان جزیره نیز می‌توان «باغ مجسمه کیش» را نام برد. این باغ که در نزدیکی ساحل درختان نارگیل و در محوطه مرکز همایش های بین المللی کیش قرار گرفته‌است. در گذر از جنوب شرق جزیره و بلوار مرجان به «ساحل سیمرغ کیش» خواهید رسید. این ساحل دسترسی آسانی به ساحل درختان نارگیل دارد و شما در یک روز می‌توانید از هر دو مکان بازدید کنید.
تنها گزینه‌ تفریحی مناسب در داخل ایران برای خانم‌ها و آقایان و همچنین کودکان در محیطی روباز «پارک آبی» کیش است که انواع سرسره‌های مهیج و سقوط آزاد مناسب و بازی در آن وجود دارد.
«ساحل میرمهنا کیش» دسترسی آسان تری به ساحل درختان نارگیل دارد و از مناطق بسیار پرطرفدار جزیره کیش محسوب می‌شود.

مراکز خرید و کافه رستوران‌های اطراف ساحل نارگیل کیش

در جای جای جزیره کیش مراکز خرید و رستوران‌های درجه یک و متنوعی وجود دارد که اقامت و گردش را در این جزیره آسان کرده است. دراین بخش مهمترین مراکز و رستوران‌های اطراف ساحل درختان نارگیل را به شما معرفی می کنیم.

مراکز خرید

  • مرکز خرید مریم
  • مرکز خرید پانیذ کیش
  • مرکز خرید رویای کیش
  • بازار خرید پردیس ۲
  • مرکز تجاری کیش

کافه رستوران‌ها

  • رستوران میرمهنا در محوطه ساحل
  • کافه تهرون
  • فست فود هالاپینو
  • رستوران انرژی
  • رستوران موزیکال آرینا

همچنین هتل‌هایی نزدیک به این ساحل وجود دارد که در صورت سفر به جزیره کیش بهتر است آن‌ها را بشناسید. هتل داریوش، هتل آرامیس، هتل پارمیس، هتل کوروش، هتل آبادگران، هتل پارسیان، هتل ارم، هتل سارا از جمله این هتل‌هاست.

جالب است بدانید سوئیت‌ها و اقامتگاه‌های نزدیک ساحل درختان نارگیل کیش نیز وجود دارد که می‌توانید به جای هتل در آنجا اقامت داشته باشید. این مکان‌ها برای اقامت هم مقرون به صرفه هستند و هم دسترسی به مراکز تفریحی و تجاری و رفاهی دارند.

سخن پایانی

توصیه می‌کنیم در سفر به جزیره زیبای کیش، حتما دیدار ساحل درختان نارگیل را در برنامه خود بگنجانید و سفر به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید. برای آشنایی با ما اینستاگرام کیش تیکت را دنبال نمایید.

سوالات متداول

  • ساحل درختان نارگیل تا مرکز شهر چقدر فاصله دارد؟ در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای با مرکز شهر قرار دارد.
  • چه فصلی برای گردش در این ساحل مناسب است؟ هر چهار فصل مناسب است.
  • مساحت این ساحل چقدر است؟۲۰هزار متر مربع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.