تفریحات غیرآبی کیش

زیبایی های باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان جزیره کیش

وقتی جزیره کیش را برای مقصد مسافرت خود انتخاب می کنید، معمولا به این صورت است که پس از اطلاع و اطمینان از شرایط اقامت و سکونت خود در مورد جاذبه های گردگری و تفریحی این جزیره اطلاعاتی جمع آوری می کنید که در زمان بندی مشخص با دیدن از این جذابیت ها، سفر خود را لذت بخش تر کنید. کیش تیکت در این مقاله قصد دارد شما را با یکی از جذاب ترین و زیباترین نقاط گردشگری جزیره کیش یعنی باغ پرندگان کیش آشنا کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مکان شگفت انگیز و اطلاع از شرایط و جزئیات مراجعه به آن با ما همراه شوید!

معرفی باغ پرندگان کیش

وقتی باغ پرندگان کیش را به شخص یا اشخاصی معرفی می کنیم یا قصد داریم اطلاعاتی را در مورد آن کسب کنیم، بیشتر به دنبال پیدا کردن مکانی مجزا به این نام در این جزیره هستیم. اما باید بدانید که باغ پرندگان کیش در اولین و بزرگترین دلفیناریوم ایران که در این جزیره افتتاح شده است، با مساحتی حدود 100 هکتار قرار گرفته است.

این باغ زیبا و دیدنی از گونه های مختلفی از پرندگان نقاط متفاوت جهان تشکیل شده است. جذابیت این باغ در تنوع پرندگان و ساکنین آن است. پرندگانی کمیاب، متفاوت، رنگارنگ و زیبا در این باغ نگهداری می شوند که پیشنهاد می کنم حتما برای یکبار هم که شده از این مکان دیدن کنید و از زیبایی های آن لذت ببرید.

باغ پرندگان کیش کجاست؟

خب شما در این قسمت تصمیم گرفته اید که قسمتی از زمان تفریح و مسافرت خود را به دیدن از باغ پرندگان اختصاص دهید. حال چگونه باید به این باغ بروید؟ اولین مسئله ای که به ذهن بسیاری از ما خطور می کند این است که باید نشانی و تلفن تماس این مکان تفریحی و زیبا را به طور دقیق و درست بدست آوریم تا بتوانیم خود را برای رفتن به باغ پرندگان کیش آماده کنیم.

⇐پیشنهادات ویژه: تفریحات آبی در جزیره کیش

اطلاعاتی که توسط مجموعه گردشگری کیش تیکت درباره موقعیت مکانی این باغ و شماره تماس آن جمع آوری شده است شامل موارد زیر می باشد:

نشانی:

هرمزگان، کیش، جنوب شرقی جزیره، بلوار مرجان، پارک دلفین کیش

شماره تماس:

07644471010

شرایط ورود به باغ پرندگان کیش

حال که قصد دارید از این مکان دیدن کنید و اطلاعاتی در مورد آدرس و شماره تلفن این باغ به دست آورده اید بهتر است با شرایط بازدید از این جاذبه گردشگری نیز آشنا شوید. مواردی که برای بازدید از باغ پرندگان کیش باید از آن ها اطلاع داشته باشید، عبارتند از:

هزینه یا وروی باغ پرندگان کیش چقدر است؟

زمان بندی کلی بازید از این باغ دیدنی به طور کلی به مدت دو ساعت می باشد که پیشنهاد ما این است که برای داشتن فرصت کافی برای بازدید از تمام نقاط باغ ساعات اولیه این بازدید را انتخاب کنید. ساعات ورودی و خروجی باغ پرندگان کیش به ترتیب در فصول بهار و تابستان از ساعت 6 تا 8 شب و در فصل های پاییز و زمستان از ساعت 4 تا 6 عصر می باشد.

⇐پیشنهادات ویژه: تخفیف ویژه جنگ شبانه در کیش

مبلغ مصوب برای بازدید از این مکان، از سال گذشته 182000 تومان بوده است که این مبلغ برای فرزندان و همراهان دو تا 4 سال به صورت نیم بها بوده و بازدید گردشگران زیر دو سال از این مجموعه نیز به صورت رایگان خواهد بود.

برای بازید از دلفیناریوم باید ورودی جداگانه پرداخت شود؟

همان طور که در ابتدا نیز گفته شد این مکان یکی از بخش های پارک دلفین کیش محسوب می شود. بنابراین شما با خرید بلیط باغ پرندگان کیش می توانید علاوه بر بخش های مختلف این باغ با قسمت های جذاب دلفیناریوم و دیدنی های دیگر این مجموعه نیز دیدن کنید.

بخش های مختلف باغ پرندگان کیش

مجموعه باغ پرندگان کیش از دو بخش کلی نگهداری پرندگان تشکیل شده است. این دو بخش شامل قسمت قفش پرندگان و منطقه آزاد پرواز پرندگان تشکیل شده است. در بخش مربوط به قفس های نگهداری از پرندگان فضای مفرح و سالمی ایجاد شده است که پرندگانی تقریبا کمیاب در بخش هایی به عنوان قفس یا آشیانه ساکن شده اند.

قسمت دوم این باغ مربوط به منطقه پرواز پرندگان می شود که پرندگانی که شرایط زندگی خاصی دارند و تقریبا جزو پرندگان آزاد به حساب می آیند در این قسمت نگهداری می شوند.

پیشنهادات ویژه: برترین رستوران های کیش

چه گونه هایی در باغ پرندگان کیش نگهداری می شوند؟

باغ پرندگان در جزیره کیش در مدت زمانی که شروع به فعالیت کرده است سعی در جمع آوری گونه های جذاب پرندگان از سر تا سر نقاط دنیا کرده است تا بتواند مکانی جذاب و دیدنی برای هموطنان عزیز و داشتن لحظات خوش برای آن ها و عزیزانشان ایجاد نماید.

نقاطی غالب گونه های پرندگان این باغ از آن ها جمع آوری شده اند بیشتر از بخش های مربوط به قاره های آسیا، آفریقا و آمریکا می شود. حدودا 57 نوع از گونه های مختلف پرندگان در این مکان تفریحی و گردشگری جذاب جمع آوری شده اند که از جمله آن ها می توان به این پرندگان اشاره کرد:

  • فلامینگو
  • پلیکان (پا خاکستری- پا سفید)
  • درنای تاجدار
  • قو
  • لک لک
  • انواع طوطی (کاسکو، ماکائو، کاکاتوآلبا)
  • قرقاول چینی
  • پنگوئن (پاسیاه)
  • توکان
  • مرغ شاخ دار و…

نکته جالب توجهی که می توان به آن اشاره کرده این است که علاوه بر این پرندگان کمیاب و جذاب در باغ پرندگان کیش، از گونه های جانوری نادری آهو، میمون و گاندو (نوعی تمساح پوزه کوتاه) نیز نگهداری می شود.

پیشنهادات ویژه: آشنایی با هتل های جزیره کیش

سخن پایانی

با توضیحاتی که در این مطلب به آن ها اشاره شده توصیه کیش تیکت این است که در صورت سفر به جزیره رویایی کیش، برای ساختن لحظاتی جذاب و خاطره انگیز برای خود و همراهان عزیزتان، بازدید از باغ پرندگان کیش را نیز در برنامه های تفریحی خود قرار دهید. حتما از اینستاگرام ما دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.