پارک های ساحلی کیش

طبیعت زیبای پارک هنگام کیش

پارک هنگام کیش

گردش و تفریح یکی از لازمه های زندگی است. جزیره کیش دارای جاذبه های گردشگری بسیاری می باشد، مکان هایی که رفتن به آنها لذت بخش و دیدن آن ها شما را به وجد می آورد. پارک هنگام کیش یکی از همین مکان های ارزشمند است که در بهترین موقعیت مکانی بوده و پوشیده از گیاهان سرسبز که همراه خلیج نیلگون آبی فارس منظره ای باور نکردنی را برای شما به ارمغان می آورد. می توانید پارک هنگام را به عنوان یکی از مراکز تفریحی برای استراحت و تفریح خود و اعضای خانوادتان انتخاب کنید.

پارک هنگام جزیره کیش

یکی از بزرگترین پارک های کیش بوده، که در بهترین موقعیت مکانی در جزیره نسبت به تمام پارک ها قرار گرفته است. اگر در روزهای تابستانی به پارک هنگام بروید، نسیم خنک دریا از میان شاخ و برگ درختان روح تازه ای در شما ایجاد می کند. این مکان برای تمام گروه سنی مکانی مناسب می باشد.

علاقمندان به دوچرخه سواری، اسکوتر و موتور برقی هستند می تواند در با کرایه کردند این وسایل در اطراف پارک به تفریح و گشت و گذار بپردازید. انواع رستوران ها و کافه ها، مراکز خرید در اطراف پارک هنگام امکان استفاده را برای شما آسان کرده است.

⇐پشنهادات ویژه: بهترین رستوران های کیش

پارک هنگام جزیره

پارک هنگام جزیره

مکان های تفربحی نزدیک پارک هنگام کیش

مکان های گردشگری اطراف پارک هنگام که شما می توانید با رفتن به این پارک به مراکز تفریحی و گردشگری دیگری هم سر بزنید و لذت ببرید. کیبل اسکی، پلاژ آقایان و پارک آبشار، رستوران سام استار، بستنی نعمت، کافه رستوران پیکولو، مراکز خرید پردیس یک و دو، هایپر مارکت کیش، مرکز تجاری کیش، بازار چینی، مرکز خرید میکامال، هتل داریوش کیش، هتل آرام، هتل آرامیس کیش، هتل سان رایز، هتل ستاره در اطراف پارک هنگام کیش قرار دارند. که می توانید یک روز خاطره انگیز را داشته باشید.

⇐پیشنهادات ویژه: تفریحات غیر آبی جزیره کیش

جدول زیر موقعیت مکانی پارک هنگام کیش را نشان می دهد:

رستوران های اطراف هتل های اطراف جاذبه های گردشگری اطراف مراکز مهم شهر
رستوران هتل کوروش

فاصله: 109m

هتل آبادگران کیش

فاصله: 152m

باغ وحش، باغ آهوان

فاصله: 75m

فرودگاه بین المللی کیش

فاصله: 4.5 km

رستوران عمو اکبر
فاصله: 221m
هتل تاپ رز
فاصله: 179m
مرکز خرید حافظ

فاصله: 234m

رستوران میرمهنا

فاصله: 227m

هتل آرامیس کیش

فاصله: 404m

نمایشگاه خزندگان کیش

فاصله: 243m

رستوران مهر پردیس

فاصله: 287m

هتل آرامیس پلاس کیش

فاصله: 416m

مرکز خرید پردیس 1

فاصله: 253m

⇐پیشنهادات ویژه: لیست بهترین هتل های کیش

موقعیت مکانی مناسب پارک هنگام کیش به شما این امکان می دهد تا بعد از گشت و گذار در مراکز خرید برای استراحت به این پارک رفته و آرامش را کسب نمایید. هوای مطلوب این پارک و سایبان هایی که برای مسافران تعبیه شده است در کنار پوشش گیاهی سبز خستگی را از تن شما بیرون می آورد.

فضای سبز پارک هنگام

فضای سبز پارک هنگام

آدرس پارک هنگام کیش: هرمزگان، جزیره کیش، رو به روی بازار پردیس یک

⇐پیشنهادات ویژه: پارک های ساحلی جزیره

سخن پایانی

گردش و تفریح می تواند زندگی را قشنگ تر کند. این که بتوانید به کیش مسافرت نمایید و از جاذبه های گردشگری آن دیدن کنید. شما را به وجه می آورد و امید به زندگی را در شما افزایش می دهد. یکی از مکان های زیبا جزیره پارک هنگام کیش است که با موقعیت مکانی بسیار خوب امکان رفتن به مراکز خرید و رستوران ها را به شما می دهد. حتی می توانید بعد از یک روز پر از تلاتم به این پارک رفته و خستگی را رفع نمایید. هتل های نزدیک پارک هنگام امکان پیاده روی شبانه را به شما می دهد تا خوابی آرام را در جزیره تجربه نماید.

کیش تیکت سفر کیش را برای شما آسان و خاطره انگیز می نماید. ارائه خدمات گردشگری، تفریحی، هتل، رستوران و … شما را در این سفر همراهی می کند. می توانید با کیش تیکت از طریق اینستاگرام کیش تیکت آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.