پارک های ساحلی کیش

زیباترین پارک های ساحلی کیش

زیباترین پارک های ساحلی کیش

کیش جزیره‌ای با پارک های دیدنی است که می توانید ساعات خوشی را در آنها بگذرانید. این پارک ها با زیبایی سواحل نقره فام جزیره کیش و آرامشی بی مثال برای استراحت و ماهیگیری می تواند بسیار جذاب باشد. همچنین تفریحات و امکانات متنوعی که در این پارک ها برای گذران لحظات شما قرار گرفته است. این پارک های ساحلی کیش در نزدیکی هتل های مطرح بازار های به نام و همچنین کافه رستوران های خوشنام جزیره کیش قرار گرفته اند.

معرفی پارک های ساحلی کیش

پارک های ساحلی کیشپارک شهر کیش

از زیباترین و بزرگترین پارک های تازه تاسیس جزیره به شمار می آید و به خاطر فضای زیبا و امکانات بی نظیر آن به شما توصیه می شود در سفر خود به کیش از آن غافل نشوید دریاچه مصنوعی پیست های دوچرخه سواری مسیرهای ویژه اسکیت زمین ورزش میدان گلها آب‌نمای زیبا همراه با موسیقی ایستگاه شطرنج محوطه بازی کودکان و قایق سواری از جمله دیگر امکانات این پارک است. بر دیوارهای این پارک نقاشی های هنرمندان خوش ذوق ایرانی مزین گردیده است که بر زیبایی این پارک می افزاید.

پارک های ساحلی کیشپارک هنگام

پارک هنگام را به دلیل پوشش گیاهی بسیار زیاد و زیبایش می‌توان همچون جواهر سبز ساحل کیش نام برد نزدیکی به ساحل و آب و هوای خنک همراه با نسیم دریا در کنار درختان و گیاهان زیبایش حضور در این پارک را دو چندان می‌کند. از امکانات تفریحی این پارک کرایه دوچرخه اسکوتر موتور برقی این است که می توانید با آن ها هم داخل پارک و هم اطراف آن گردش کنید همچنین پلاژ آقایان مسیر دوچرخه سواری کیبل اسکی پارک آبشار از جمله تفریحات نزدیک به پارک هنگام هستند.

پارک های ساحلی کیشپارک ساحلی مرجان

پارک مرجان یکی از دیدنیهای جزیره کیش به شمار می‌آید و تماشای طلوع و غروب آفتاب آن از مناظر دیدنی است که این ساحل برای شما به ارمغان می آورد آلاچیق ها و پیست دوچرخه سواری نیز از امکانات دیگر این پارک است اما ویژگی که این پارک را از دیگر پارکهای جزیره متمایز می‌کند صخره‌های زیبای مرجانی آن است و در کنار آنها شما می توانید با سوار شدن بر قایق های کف شیشه ای از نزدیک موجودات دریایی را ببینید و به آنها غذا دهید.

پارک ساحلی میرمهنا

پارک میرمهنا بزرگترین پارک تفریحی جزیره ی کیش از و در یکی از بلوارهای اصلی کیش به نام بلوار دریا قرار گرفته است این پارک از مسجد خاتم الانبیا از مکان های دیدنی کیش تا میدان جاسک کشیده شده و به غروب های دلنشینش معروف است اسکله ماهیگیری در این پارک این امکان را به شما مسافرین عزیز می دهد تا در ساعات خاص بتوانید ماهیگیری کنید و همچنین می توانید در این اسکله لاکپشت هایی که آزادانه برای خود این طرف و آن طرف می روند را مشاهده کنید. نورپردازی زیبا آلاچیق ها منقل های کباب چهار اسکله تفریحی برای قایق سواری و تماشای دریا در نظر گرفته شده است از جمله دیگر امکانات این پارک است در شبهای این پارک موزیک زنده نیز به راه است که البته این امری رایج در تمام مکان های تفریحی کیش است.

پارک های ساحلی کیشپارک سیمرغ

این پارک در جنوب شرقی جزیره واقع شده و در نزدیکی دلفیناریوم یا همان پارک دلفین که از جاذبه های مورد توجه همه مسافران کیش قرار دارد این پارک نیز همچون دیگر پارک های کیش دارای فضاسازی زیبا است و از امکانات تفریحی آن به واقع بودن در امتداد ساحل ماسه‌ای پارک لوله زمین بدمینتون زمین پینگ پنگ پیست اسکیت و ایستگاه دوچرخه سواری و… می توان اشاره کرد.

پارک های ساحلی کیشپارک مرد ماهیگیر

این پارک بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور را با رکورد ارتفاع ۱۲ متر در خود جای داده است. پارک مرد ماهیگیر در کرانه های شرقی جزیره با مساحت ۴۰۰۰ متر قرار دارد. دو آب‌نما استراحتگاه های زیبا درختان بزرگ و تنومند از دیگر ویژگی‌های این پارک است.

پارک های ساحلی کیشپارک درختان نارگیل

این پارک از زیباترین سواحل جزیره است و با درختان نارگیل فراوان درختان لور قدیمی و آلاچیق های متعدد در طول ساحل و در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی زیبایی های این پارک را دوچندان گردیده است. این مکان شگفت انگیز با زیبایی بصری دوچندان نشده و آرامش بی مثالش همواره مورد توجه گردشگران جزیره‌کیش بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.