تفریحات کیش

سفر ارزان کیش با تخفیف تفریحات کیش

سفر ارزان کیش با تخفیف تفریحات کیش

سفر ارزان کیش با تخفیف تفریحات کیش

تخفیف تفریحات کیش از آن پیشنهادهایی است که کمتر کسی می‌تواند آن را رد کند. جزیره کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایران است که در تمام طول سال مشتریان فراوانی دارد. اما مسئله اینجاست که سفر به کیش اساساً یکی از سفرهای گران‌قیمت محسوب می‌شود. نه تنها بلیط کیش و اقامت در کیش بلکه اغلب تفریحات و خدمات در کیش نیز قیمت بالایی دارند. از آنجایی که اغلب گردشگران به قصد تفریح و خرید، سفر به کیش را انتخاب می‌کنند نمی‌توان تخفیف تفریحات کیش را نادیده گرفت. نکته مهم این است که فروشندگان و مشتریان هر دو از این پیشنهادات سود می‌کنند. شاید بسیاری از افراد با خدمات تخفیف تفریحات کیش آشنایی چندانی نداشته باشند. ما در این مطلب فهرستی از تفریحات کیش را برای شما گردآوری کردیم که می‌توانید با تخفیف تهیه کنید.

سفر ارزان کیش با تخفیف تفریحات کیش

کشتی‌های تفریحی کیش

 

کشتی تفریحی کیش

یکی از بهترین تفریحات کیش، گشت و گذار با یکی از کشتی‌های تفریحی کیش است. در یک کشتی تفریحی گردشگران می‌توانند در فضای زیبای عرشه بهترین عکس از سفر کیش را ثبت کنند؛ می‌توانند از صرف انواع غذا و نوشیدنی در کشتی لذت ببرند؛ می‌توانند از نمایش کمدی یا اجرای موسیقی زنده لذت ببرند. معممولاً هر کشتی کمدین و گروه موسیقی خاص خود را دارند. بنابراین گردشگران می‌توانند با توجه به فضا و دکوراسیون کشتی و یا هنرمندان هر کشتی، کشتی تفریحی مورد علاقه خود را انتخاب کنند. خبر خوب این است که در اغلب سایت‌های ارائه تخفیف تفریحات کیش بلیط بهترین کشتی‌های تفریحی کیش با تخفیف بسیار خوبی عرضه می‌شود.

غواصی در کیش

تجربه غواصی در دنیای رنگارنگ زیر آب تجربه‌ای متفاوت و به یاد ماندنی است. خوشبختانه در جزیره کیش این تجربه در اختیار تمام افراد قرار می‌گیرد. برای این تجربه لذت‌بخش حتی لازم نیست شنا بلد باشید. کلوپ‌های غواصی کیش گردشگران را با تجهیزات کامل و با یک مربی حرفه‌ای به گردشی در عمق آب دعوت می‌کنند. هیچ محدودیت و خطری در این تجربه شگفت‌انگیز وجود ندارد. تنها مشکل احتمالاً هزینه بالای غواصی در کیش است. اما نگران نباشید کلوپ‌های غواصی نیز مشمول پیشنهادات تخفیف تفریحات کیش می‌شوند. پس مجموعه معتبری را انتخاب کرده و با خرید بلیط غواصی در کیش با تخفیف ویژه، یک خاطره به یاد ماندنی برای خود ثبت کنید.

سفر ارزان کیش با تخفیف تفریحات کیش

تخفیف تفریحات آبی کیش

تفریحات آبی کیش

بدون شک سفر به کنار دریا بدون هیجان تفریحات آبی معنایی ندارد. همه افراد به نوعی از تفریحات آبی لذت می‌برند. برخی قدم زدن در ساحل دریا را ترجیح می‌دهند و برخی دیگر چالش پر هیجانی مانند بنانا را ترجیح می‌دهند. مهم این است که جزیره کیش بهترین مکان برای تجربه تفریحاتی مانند اسکی روی آب، بنانا، شاتل، جت اسکی، فلای برد، پدل برد و … است. اما اگر گردشگران بخواهند بلیط تفریحات آبی کیش را شخصاً تهیه کنند باید قیمت گزافی برای آن بپردازند. اما از آنجا که فروشندگان نیز به دنبال مشتری بیشتر هستند تخفیف تفریحات آبی کیش نیز توسط سایت‌های مختلفی ارائه می‌شود. نکته جالب این است که در اغلب این سایت‌ها گردشگران می‌توانند از تخفیفات پلکانی تفریحات آبی کیش نیز بهره‌مند شوند. به این معنا که هر قدر تعداد تفریحات بیشتری انتخاب کنید تخفیف بیشتری برای شما اعمال می‌شود.

جنگ‌های شبانه کیش

به طور کلی فصل بهار و تابستان فصل اوج سفر و گردشگری است. اما آب و هوای گرم و مرطوب کیش به خصوص در تابستان موجب می‌شود شب‌های کیش رونق بیشتری داشته باشد. به همین خاطر یکی از تفریحات محبوب کیش جنگ‌های شبانه شامل برنامه‌های کمدی و اجرای کنسرت است. معروف‌ترین کمدین‌ها و خواننده‌ها در جنگ‌های شبانه کیش به اجرای برنامه می‌پردازند. به همین دلیل قیمت بلیط کنسرت کیش یا قیمت بلیط جنگ‌های کیش بسیار بالا است. با این وجود تمام افراد می‌توانند از این برنامه‌های لذت ببرند. فقط کافی است با یکی از سایت‌های معتبر تخفیف تفریحات کیش آشنا باشند و به سادگی بلیط جنگ شبانه کیش با تخفیف ویژه را تهیه کنند.

سفر ارزان کیش با تخفیف تفریحات کیش

سفر ارزان کیش با تخفیف تفریحات کیش

بازدید از جاذبه‌های گردشگری کیش

در جزیره کیش جاذبه‌های گردشگری فراوانی وجود دارد. معروف‌ترین اماکن دیدنی کیش، باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها، کاریز کیش، کلبه هور، کشتی یونانی و شهر زیرزمینی حریره کیش هستند. برای بازدید از این اماکن تماشایی لازم است هزینه بلیط هریک را به طور جداگانه پرداخت کنید. اما شرکت‌های خدماتی متعددی که به طور تخصصی در زمینه تخفیف تفریحات کیش فعالیت می‌کنند پیشنهاد بهتری برای گردشگران دارند. آنها با طراحی پکیج‌های ویژه یا تور گردشگری کیش بازدید از جاذبه‌های کیش با کمترین قیمت را ممکن می‌سازند. آنها با عقد قرارداد با گردانندگان اماکن گردشگری بلیط‌ها را با تخفیف بسیار خوبی تهیه می‌کنند. مضاف بر اینکه دیگر نیازی نیست در سفر به کیش دغدغه محدودیت زمان را داشته باشید. تمام برنامه‌ریزی، هماهنگی و تهیه بلیط بر عهده شرکت بوده و شما با خیالی آسوده می‌توانید از سفر خود لذت ببرید.

زمان شروع تخفیف ها در کیش

برای این که بتوانید از تخفیفات مناسب تفریحات و سرگرمی های جزیره کیش مطلع شوید و از این تخفیف ها نهای استفاده را ببرید باید زمان های مناسب افزایش این تخفیف ها را بدانید. تخفیف های جزیره کیش مانند تمام آفر ها و پیشنهادات شگفت انگیز دیگر مواقعی شروع شده یا افزایش می یابند که سفر به این جزیره نسبت زمان های دیگر توسط گردشگران کاهش پیدا کند.

در چنین موقعیتی سرمایه گذاران و صاحبان سرگرمی ها و جاذبه های توریستی این جزیره به منظور جذب گردشگر و کاهش رکود ایجاد شده به ارائه تخفیف ها و پیشنهادات جذاب می پردازند و با این کار گردشگری و صنعت توریسم را تا حد امکان افرایش می دهند

چرا از تخفیف تفریحات کیش استفاده کنیم؟

همانطور که گفتیم سفر به کیش یکی از سفرهای گران‌قیمت محسوب می‌شود. اما اگر به هر سختی، هزینه سفر به کیش را مهیا کنید ولی از تفریحات کیش صرف‌نظر کنید این سفر چه لذتی دارد؟ وجه تمایز کیش با دیگر شهرهای ایران همین تفریحات جذاب و البته گران‌قیمت آن است. بنابراین تلاش برای تدارک سفری مقرون به صرفه و لذت‌بخش کاملاً منطقی است.

ممکن است برخی افراد نگران زمان رزرو بلیط یا مشکلات احتمالی برای کنسل کردن آن باشند. در مورد زمان خرید بلیط در اغلب سایت‌های ارائه دهنده تخفیف تفریحات کیش، خریدار بلافاصله پس از خرید بلیط می‌تواند از آن استفاده کند. بنابراین هیچ نگرانی از بابت هماهنگی زمانی وجود ندارد. پس از خرید بلیط نیز نیازی نیست به دنبال تهیه پرینت باشید.

نشان دادن تصویر بلیط خریداری شده در گوشی موبایل کافی است. اگر به هر دلیلی از جمله نامساعد بودن شرایط آب و هوا سرویس مورد نظر از جانب فروشنده قابل ارائه نباشد بلافاصله وجه بلیط به حساب خریدار واریز می‌شود. نکته مهم این است که با وجود پشتیبان در سایت‌های ارائه تخفیف تفریحات کیش هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت. در هر مرحله اگر با مشکلی برخورد کردید پشتیبان سایت برای حل مشکل، شما را یاری خواهد کرد. پس همین حالا در مورد تخفیف تفریحات کیش پرس و جو کنید. شاید خیلی زودتر از آنچه تصور کنید بتوانید از سفر ارزان کیش لذت ببرید.

قیمت ها در کیش

تمام قیمت های ذکر شده حدودی می باشد.

نوع سرگرمی هزینه به قیمت
خانه مردم شناسی بومیان کیش 25,000
خانه تک بادگیر کیش 20,000
شهربازی هایلند 10,000
اتاق فرار 900,000
بانجی شوتینگ 120,000
تم پارک سنتر 19,500
پارک آبی کیش 570,000
اسکوتر زیر دریایی 400,000
شهر زیر زمینی کاریز 80,000
بانجی جامپینگ 580,000
بادی مارینا 50,000
رستوران صحرایی 50,000
گشت دور جزیره 50,000
پرواز تفریحی جایکوپتر 480,000
ماساژ 265,000
ماساژ 120,000
جنگ شبانه 150,000
گشت دریایی با قایق لوکس تفریحی 1,100,000
اجاره کشتی تفریحی خصوصی 3,500,000
کشتی های تفریحی آکواریوم 95,000
کشتی های تفریحی 95,000
اسب سواری 50,000
شتر سواری 40,000
پلاژ (خانم ها / آقایان) 50,000
سینما چند بعدی 40،000
طلسم مومیایی 50,000
قلعه وحشت 50,000
پینت بال 75,000
زورب بال 140,000
کارتینگ 85,000
باگی 190,000
اسکوتر برقی 190,000
دوچرخه سواری 50,000
پدل بورد 180,000
اسنورکلینگ 150,000
شنا و غواصی با دلفین 600,000
پارک دلفین ها و باغ پرندگان 280,000
گشت با قایق کف شیشه 95,000
قایق های بادبانی 145,000
قایق های پدالی، پارویی، کایاک 180,000
 گشت با قایق تندرو دو موتوره دور جزیره 1,800,000
  گشت با قایق تندرو تک موتوره دور جزیره 1,300,000
گشت با قایق تندرو دو موتوره اسکله تفریحی تا دهکده ساحلی 1,000,000
گشت با قایق تندرو تک موتوره اسکله تفریحی تا دهکده ساحلی 750,000
گشت با قایق تندرو دو موتوره اسکله تفریحی تا ابتدای مرجان 350,000
گشت با قایق تندرو تک موتوره اسکله تفریحی تا ابتدای مرجان 250,000
ماهیگیری ثابت با شناور و تجهیزات 650,000
ماهیگیری ترولینگ با شناور و تجهیزات 1,500,000
کیبل اسکی 436،000
اسکی روی آب با قایق 250,000
پاراسل 280,000
فلای بورد 400,000
موز سواری 98،000
شاتل 100,000
جت اسکی 380,000
غواصی تفریحی 300,000

برای داشتن سفری جذاب و هیجان انگیز در جزیره کیش می توانید از بسیاری از تفریحات این جزیره با قیمتی ماسب بهره مند شوید. سرگرمی های مختلفی که در کیش شامل تخفیفات مناسبی شده اند در این قسمت توسط کیش تیکت جمع آوری شده اند که در جدولی ساده به شرح آن می پردازیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.