تفریحات کیش

تفریحات کیش در دوران کرونا

تفریحات کیش در دوران کرونا

سفر به جزیره کیش در ایام کرونا

سفر یکی از بهترین لذت های زندگی هر شخص است. بدون شک یکی از به یادماندنی ترین سفر ها در ایران سفر به شهر همیشه بیدار جزیره کیش می باشد. سوالی که این روزها برای مسافرت به این جزیره زیبا در ذهن همه ما تداعی می شود این است که آیا هنوز هم میتوان با وجود بیماری کرونا به مسافرت رفت یا خیر ؟ با کیش تیکت همراه شوید تا به این سوال شما پاسخ دهیم که آیا تفریحات کیش در دوران کرونا قابل دسترس هستند یا خیر؟

 

شرایط تفریحات کیش در کرونا 

تا قبل از کرونا زندگی همه مردم یک جریان عادی داشت اما این ویروس روال و نظم عادی زندگی، مسافرت و تفریحات را به طور کلی دگرگون کرد و حسرت یک مسافرت سالم و تفریحات هیجان انگیز را بر دل ها گذاشت. اما ویروس کرونا هم مثل هر پدیده و اتفاق دیگری روزی تمام خواهد شد و نباید گزاشت روال عادی زندگی را تحت تاثیر قرار دهد. با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی زدن ماسک ، شستن و ضدعفونی کردن دست ها این ویروس را از خود دور کنید تا با یک برنامه ریزی منظم و خیال راحت به تفریحات جذاب در کیش به پردازید.

 

تفریحات کیش در دوران کرونا

تفریحات کیش در کرونا

وضعیت تفریحات کیش در کرونا

با وجود آب و هوای داغ این روزهای کیش، گردشگران زیادی اقدام به رفتن به این جزیره کرده ‌اند و دلیل آن هم وجود تفریحات آبی کیش در زمان کرونا است که خوشبختانه برگزار می شود وبرای آن ها نیز پروتکل‌ های خاصی تعبیه شده است که با رعایت تمام موازین بهداشتی این تفریحات برای شما پابرجاست.  به دلیل اینکه بیشتر تفریحات کیش در آب انجام می شود ابتلا به ویروس کرونا خطر کمتری دارد. از جمله تفریحات آبی مانند پاراسل، فلای بورد، غواصی، اسکی بر روی آب و… قبل از دوران شیوع کرونا بعضی از این تفریحات که قبلاً با جمعیت چهار نفر یا بیشتر انجام می شد اکنون با جمعیت کمتری به صورت کنترل شده انجام میشود. علاوه بر تفریحات آبی می‌توانید از تفریحات غیرآبی‌نظیر سافاری، پینت بال، جایروکوپتر، بانجی جامپینگ، گشت در جزیره، بانجی شوتینگ و… با رعایت پروتکل های بهداشتی نهایت استفاده را ببرید.

وضعیت هتل ها برای مقابله با کرونا

پروتکل های بهداشتی در هتل ها با روی آمدن پدیده کرونا در تمام دنیا دستخوش تغییرات گسترده ای شده است. شیوع کرونا در سطح جهانی فعالیت اغلب بنگاه های اقتصادی را تحت الشعاع خود قرار داد که هتل ها و اقامتگاه های مسافری در زمره این کسب و کارهای تاثیریافته در پی شیوع ویروس نامبرده می باشند. آنلاین شدن رزرو هتل، ضد عفونی کردن فضا، استفاده از کلیدهای دیجیتال و … تنها بخشی از تغییرات در روال کار هتل ها می باشد. در ادامه به بررسی دستورالعمل های بهداشتی جدید در هتل ها می پردازیم  جزیره کیش هتل های با کیفیت بالا و زیبا زیاد دارد و همگی تلاش می کنند تا حد امکان دستورهای مربوط به کرونا را رعایت کنند.

 

تفریحات کیش در دوران کرونا

پروتکل های بهداشتی هتل ها

آیا هتل ها آمادگی های لازم برای مقابله با ویروس کرونا را دارند؟

وظیفه هتل ها و اقامتگاه ها در زمان شیوع ویروس کرونا ایجاد امکانات مناسب، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نظافت هر روزه هتل است. در ادامه، چک لیستی از موارد نظافتی را مشاهده می کنید که هتل ها مستلزم رعایت آنها هستند:

 

  • ۱. نظافت کامل اتاق ها، استخر، سالن ورزشی و …
  • ۲. تمیز کردن سرویس حمام و دستشویی و تعویض مواد شوینده و بهداشتی
  • ۳. شستشوی ظروف، سطوح و تمیز کردن سطوح قابل لمس با الکل
  • ۴. ضد عفونی کردن کامل و تعویض رو تختی رو بالشتی، تشک و…
  • ۵. نظافت و شستشوی راهرو، سطوح، آسانسور، لابی، مبل ها، دیوار و…
  • ۶. ضدعفونی کردن محل های پر رفت و آمد مانند رستوران و کافی شاپ، رسپشن، صندلی ها، دستگاه خودپرداز و…
  • ۷. تب سنجی مسافران قبل از ورود به هتل

 

یک اقامت امن در دوران کرونا

رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انتظاراتی که هر مسافر از هتل‌ها دارد، می‌تواند یک اقامت لذت‌بخش و امن را برایتان ایجاد کند. فراموش نکنید که هتل‌ها نیز با رعایت نکات مهم و برآورده کردن انتظارات شما از خود، تجربه بی‌نظیر سفر و اقامت در دوران کرونا را به شما هدیه می‌کنند. با کیش تیکت می‌توانید بهترین تورهای ویژه بلیط هواپیما و هتل را با رعایت ایمنی و بهداشت انتخاب کنید. پس تا دیر نشده دست‌ به‌کار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.