تفریحات آبی کیش

کشتی های تفریحی خصوصی یا یات در جزیره کیش

کشتی های تفریحی خصوصی یا یات در جزیره کیش

تفریح های دریایی در کیش جزو تفریحات مهیج و پر طرفدار است. هوای آفتابی کیش در بیشترین روزهای سال شرایطی را بوجود آورده که انواع تفریحات دریایی در این جزیره زیبا در دسترس باشند. اگر ترجیح می‌دهید دقایقی را روی آبهای نیلگون خلیج فارس، استراحت کنید و از مناظر لذت ببرید، یات در کیش گزینه مناسبی است.کشتی های تفریحی در کیش کم نیستند ولی ما قصد داریم شما را با کشتی های تفریحی خصوصی یا یات آشنا کنیم و از امکانات جالب یات ها برایتان بگوییم تا پایان مقاله ما را همراهی نمایید.

 

اجاره کشتی های تفریحی لوکس خصوصی یا یات در جزیره کیش

قایق یا کشتی بادبانی که برای تفریح، مسافرت یا مسابقه مورد استفاده قرار میگیرد را یات می گویند ولی باید بدانید هیچ تعریف درست و استانداردی وجود ندارد.

اجاره یات یا همان قایق های لوکس خصوصی که در ایران معمولا با عنوان کشی تفریحی خصوصی نیز شناخته می شود. اجاره این نوع کشتی ها به صورت روزانه، ماهانه و ساعتی می باشد. کرایه کشتی های تفریحی خصوصی برای گشت و گذار دریایی لوکس با امکانات کامل یکی از لوکس ترین و زیبا ترین تفریحات کیش است، که لحظات خوبی را برای شما رقم می زند.

 

اجاره یات در کیش یک تفریح لوکس و گران قیمت است اما در اغلب فصول سال و همچنین اعیاد و مناسبت‌ها تخفیفاتی نیز برای خرید خرید بلیط و اجاره آن اعمال می‌شود. با این همه اجاره یات در کیش یکی از تفریحات معمول و زبانزد این جزیره است و متقاضیان خاص خود را دارد.

 

امکانات کشتی های تفریحی خصوصی، یات

  • ظرفیت 7 الی 9 نفر
  • 2 اتاق خواب
  • آشپزخانه
  • حمام
  • دستشویی
  • سالن با مبلمان

کشتی تفریحی همان یات دارای ظاهر لوکس و جذاب است و برای مراسم های مختلف مثل سورپرایز، جشن تولد، عروسی، سالگرد و… بسیار خاص است. شما می توانید ازامکان گل آرایی، تهیه وعده غذایی، میان وعده یا هر نوع امکانات برای زیباتر کردن لحظات حضور شما در کشتی وجود دارد را بهرمند شوید.

دیزاین غذا در یات

آیا اجاره یات توسط فرد امکان پذیر است؟

باید بگوییم بله ولی شما باید گواهینامه یا لایسنس راندن قایق، کشتی و.. را داشته باشید، البته جای نگرانی نیست اگر گواهینامه را ندارید؛ در این صورت یک ملوان در اختیار شما خواهد بود تا با خیالی راحت به دور دست های خلیج فارس بروید و اقامتی آرام بر روی دریا را تجربه نمایید. باید این نکته بسیار مهم را بگوییم که ملوانی که همراه شما در دریا است مورد اطمینان است و هیچ گونه مزاحمتی برای افراد داخل کشتی نخواهد داشت.

 

چه یات هایی در جزیزه کیش اجاره داده می شوند؟

 

1.شناور NC 11  ساخت کمپانی ژانو فرانسه یا طول 11 متر

دکوراسیون داخلی بسیار لوکس، دو سرویس بهداشتی ، آشپزخانه و سالن پذیرایی، دو اتاق خواب مجزا و فضای بزرگ عرشه و تجهیزات رفاهی مانند ایر کاندیشن،تلویزیون و…

  • ظرفیت 12 نفر
  • تعداد کابین 2

 

2.شناور Azimut 55 ساخت کمپانی آزیموت ایتالیا با طول 18 متر

دکوراسیون داخلی بسیار لوکس، سه سرویس بهداشتی ، آشپزخانه و سالن پذیرایی، دو اتاق خواب مجزا و یک اتاق خواب مستر و فضای داخلی و عرشه بزرگ و تجهیزات رفاهی مانند ایر کاندیشن،تلویزیون و…

  • ظرفیت 15 نفر
  • تعداد کابین 3

اجاره کشتی های تفریحی لوکس خصوصی یا یات در جزیره کیش

3.قایق های اسپرت

قایق های اسپرت که جهت گشتهای دریایی کوتاه مدت اجاره داده می شوند قایق های بدون کابین هستند که ظاهری اسپرت و ظرفیت سرنشین تا 6  الی 10 نفر را دارا می باشند.

  • شناور های گشت دریایی
  • با ظرفیت متنوع از 5 الی 10 نفر

 

4.شناور مهر کیش

دکوراسیون داخلی بسیار لوکس،سرویس بهداشتی، سالن بزرگ با مبلمان مناسب برگزاری مهمانی، آشپزخانه، دوش آب شیرین، اتاق خواب

  • حداکثر ظرفیت 25 نفر

 

5.شناور Cap Camarat 6.5 cc

دکوراسیون داخلی بسیار لوکس، مبلمان، دارای سایبان

  • حداکثر ظرفیت 7 نفر

امکانات کشتی های تفریحی خصوصی، یات

چگونه کشتی های تفریحی خصوصی یا همان یات را اجاره کنیم؟

اجاره یات نیز می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین اقدام نمایید. توجه داشته باشید که شرکت‌ها و سایت‌های مختلفی ممکن است اقدام به ارائه امکان اجاره یات در کیش نمایند. اما همه این ارائه کنندگان به یک جا ختم می‌شوند.کیش تیکت با اجاره یات یک خاطره بیاد ماندنی را در سواحل قشنگ جزیزه کیش برای شما به ارمغان می اورد.

کیش تیکت رنج متنوعی از قایق ها، یات ها ، کشتی های تفریحی و گشتهای دریایی را ارائه میدهد. اگر به دنبال لذت دریانوردی در آبهای خلیج فارس هستید و قصد ندارید خیلی هزینه کنید نیز میتوانید از خدمات ما بهره مند شوید.

اما اگر قصد دارید مدت زمان زیادی بروی آب بمانید یا یک قرار کاری یا حتی یک مراسم خصوصی مانند تولد یا جشن های سوپرایزی دارید بهتر است از خدمات اجاره یات استفاده نمایید.یاتهای بزرگ (کشتی تفریحی خصوصی)  با داشتن امکانات رفاهی بسیار زیاد به شما این امکان را می دهند تا مدت زمان بیشتری بتوانید از دریانوردی لذت برید. از این رو به این یاتها هتل های شناور بروی آب نیز گفته می شود.

 

سخن پایانی

کشتی های تفریحی خصوصی یا همان یات یکی از جاذبه های گردشگری بی نظیر جزیزه زیبایی کیش است دیدن این کشتی ها در فیلم و سریال ها باعث شده همه افراد تمایل به گذراندن یک تجربه عالی را درون یات ها داشته باشند.

ایجاد یک خاطره به یاد ماندنی در کنار خانواده و دوستانتون جشن تولد و سوپرایزهای عالی در وسط اب های نیلگون خلیج فارس می تواند سالیان سال در ذهنها به یادگار بماند.

کیش تیک به شما این امکان را می دهد از تمام امکانات تفریحی در کیش استفاده نمایید. کشتی های تفریحی، رستوران ها و… می تواند مسافرت شما را اسان تر نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.