اطلاعات گردشگری کیش

سفر به جزیره کیش در ماه رمضان

کیش در ماه رمضان

ماه مبارک رمضان جز ماهایی است که تعداد مسافران به شهر های مسافرتی کاهش می یابد. به همین دلیل هزینه بلیط و هواپیما کاهش پیدا می کند، اکثر گردشگران این زمان را بهترین زمان برای مسافرت می داند. کیش یکی از شهر های توریستی می باشد. کیش در ماه رمضان دارای آداب و شرایط خاص خود می باشد.

در ماه رمضان رستوران ها و مراکز تفریحی با قوانین خاص به خود و مطابق با جامعه می باشد. اگر قصد مسافرت در ماه رمضان به جزیره کیش را دارید با ما همراه باشید.

کیش در ماه رمضان چگونه است؟

جزیره کیش در این ایام ماه رمضان حال و هوای خاصی به خود می گیرد. به دلیل گرما ممکن است مغازه ها و پاساژ ها به دلیل گرما و روزه داری بسته یا با تاخیر باز شوند. اکثر افرادی که در ایام رمضان به کیش سفر می کنند از گشت و گذارهای شبانه تا سحر  استفاده می کنند و لذت می برند.

تمام تفریحات جزیره کیش تفریحات دریایی، جنگ های شبانه، رستوران ها، کنسرت ها و… را می توانید در ایام رمضان در جزیره کیش استفاده نمایید. بعضی از این تفریحات بعد از افطار می باشد ولی بعضی از این مراکز به دلیل امکان برگزاری در شب برایشان مقدور نیست در طول روز اماده پذیرایی از گردشگران می باشند.

  • پارک دلفین ها و سیرک ها بعد از افطار آماده پذیرایی از شما می باشند.
  • مجموعه سافاری در این ایام در شب بسیار جذاب است زیرا گشت و گذار در شب های کیش حال هوای خاصی دارد.
هتل های کیش در ماه رمضان

هتل های کیش در ماه رمضان

شرایط هتل های کیش در ماه رمضان

همان طور که گفتیم به دلیل شرایط خاص این ماه هزینه ها کاهش پیدا می کند. هتل یکی از مکان هایی که با کاهش هزینه در ماه رمضان رو به رو است به همین دلیلی خیلی از گردشگران وسوسه سفر به جزیره کیش در این ایام را دارند. قیمت هتل ها مخصوصا هتل های پنج ستاره در این ایام نصف می شود. با مسافرت در این ماه می توانید از اقامت ارزان در کیش بهرمند شوید.

شرایط رستوران های کیش در ماه مبارک رمضان

روزه در ماه رمضان باعث تعطیلی یا کم کاری رستوران ها و مراکزی ارائه دهنده غذا می شود. برای همین خدمت رسانی به مسافران دارای شرایط خاصی می باشد، اما در جزیره کیش این خدمات در هتل و رستوران ها، مهمانسرا ها مانند روز های عادی خواهد بود ولی در سطح شهر برای رفاه حال روزه داران جلوی درب ورودی و پنجره ها پرده کشیده اند. کلیه رستوران های با موزیک زنده  و بدون موزیک در این ایام فعال و آماده خدمت رسانی هستند.

پیشنهادات ویژه: رستوران های ماه مبارک رمضان در کیش

ساعت کاری در مراکز خرید و بازارهای کیش در ماه رمضان

خرید و رفتن به مراکز خرید یکی از تفریحات گردشگران جزیره می باشد. بهتر از قبل از رفتن به مراکز در این ایام از تعطیلی و ساعت کاری مراکز اطلاع پیدا کنید. ولی باید بدانید اکثر مراکز به صورت روال روز های عادی فعالیت می نمایند.

پیشنهادت ویژه: مراکز خرید در ایام رمضان در جزیره

شرایط برنامه شاد و مفرح در ایام رمضان در کیش

برنامه های شاد مانند جنگ ها در ایام ماه مبارک رمضان بعد از اذان مغرب و عشا برگراز می گردد. و می توانید با شرکت در برنامه های شاد لحظات خاطره انگیزی را برای خود و خانوادتان رقم بزنید.

پیشنهادات ویژه: جنگ های شبانه بعد از افطار در ماه رمضان کیش

شرایط استفاده از تفریحات آبی در ماه رمضا در جزیره کیش

تفریحاتی آبی مانند قواصی، دیدن دلفین ها و … در کیش بسیار لذت بخش است. اکثر گردشگران برای این جاذبه های گردشگری به جزیره سفر می کنند. در ماه رمضان می توانید از تمامی تفریحات آبی بعد از افطار استفاده نمایید و سفری خاطره انگیز داشته باشید.

پیشنهادات ویژه: تفریحات آبی در ماه رمضان در جزیره کیش

پلاژ آقایان و بانوان در ایام رمضان در جزیره کیش

پلاژ آقایان و بانوان در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 9 آماده پذیرش مسافران می باشد. این پذیرش تا ساعت 16:30 ادامه پیدا خواهد کرد. ساعت خروج از این مجموعه 18 می باشد. می توانید در این ایام از این مکان زیبا استفاده نماید و لذت سفر خود را چند برابر نمایید.

افطاری در کیش

افطاری در کیش

ویژه برنامه های افطار جزیره کیش

در 15 رمضان جزیره کیش پذیرای میهمان های بسیار زیادی می باشند. هر ساله با برگزاری مراسم افطاری در جزیره بسیاری از افراد بومی، گردشگران و … را دور هم جمع می نماید. مراسم با شکوه افطاری با چیدن میزی به طول هزار متر بزرگترین گردهمایی را برگزار می نماید.

محدودیت های شب های قدر در  جزیره کیش

شب های قدر در جزیره دارای محدودیت های می باشد. در ایام رمضان محدودیتی برای مسافران وجود ندارد ولی در این ایام تفریحات موزیکال، جنگ های شبانه تعطیل می باشند و رستوران های دارای پخش زنده موزیک در این ایام بدون موزیک ارائه خدمات می دهند. البته باید بگوییم بعضی از مراکز تفریحی در ایام شب های قدر شب و روز تعطیل هستند و امکان استفاده از آنان وجود ندارد.

هزینه تور کیش در ایام ماه مبارک رمضان

تور های مسافرتی در ایام رمضان با روزهای عادی سال متفاوت زیادی دارد به دلیل کم شدن مسافران هزینه ها کاهش پیدا می کند. هزینه تور ها همیشه بستگی به امکاناتی که ارائه می دهند، دارند. ولی با کاهش هزینه مراکز، رستوران ها، هتل و هواپیما ها هزینه تور به جزیره کیش هم کم می شود.

رمضان در کیش

رمضان در کیش

چند نکته هنگام سفر به کیش در ماه مبارک رمضان

  • تفریحات آبی در جزیره در ماه رمضان هیچ محدودیتی ندارد و شما می توانید به راحتی در ساحل شنا نمایید.
  • در این ایام مبارک به مسافران توصیه می شود مانند دیگر شهر ها به روزه داران احترام بگذارند و در مکان های شلوغ از خوردن و آشامیدن پرهیز نمایند.
  • بدون هیچ محدودیتی در ایام رمضان اگر 10 روز در کیش اقامت داشته باشید می توانید روزه بگیرید.
  • در ایام رمضان بهتر است صبحانه و ناهار را در هتل اقامتی خود به سر ببرید و بعد از افطار به سراغ تفریحات در جزیره روید.

سخن پایانی

به دلیل استقبال کم مسافران در ماه رمضان از جزیره کیش و محدودیت های استفاده از تفریحات باعث کاهش هزینه شده است. برای همین افرادی که به دنبال سفر مقرون به صرفه هستند می توانند در این ایام به جزیره سفر کنند. کاهش هزینه هتل، بلیط هواپیما و… اقامت در کیش را برایتان آسان می کند. بعد از افطار می توانید به مراکز تفریحی و جنگ های شبانه و… بروید و خاطره بسازید.

کیش تیکت با ارائه انواع خدمات رفاهی و تفریحی در ایام ماه رمضان نگرانی ها را درباره سفر به کیش برطرف می نماید با کیش تیکت در شبکه های اجتماعی همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.