تفریحات آبی کیش

پدل بورد در کیش

پدل بورد کیش

همیشه تفریحات و شگفتی های جزیره کیش معروف و زبان زد خاص و عام بوده است. کیش جزیره ای سرشار از شور و هیجان و شادی است. گردشگرانی که وارد این جزیره می شوند می توانند از تفریحات و ورزش های مختلفی لذت ببرند. حتی اگر تفریحی وجود داشته باشد که شما در هیچ کجای کشور نتوانید آن را پیدا کنید، مطمئن باشید که کیش مقصد نهایی شما برای تجربه این تفریح خواهد بود.

یکی از تفریحات هیجان انگیزی که طرفدارا زیادی در کیش پیدا کرده است، پدل بورد است. این تفریح تا حدودی از جاذبه های تفریحی و ورزشی جزیره کیش به شمار می رود. پدل بورد کیش علاوه بر حس خوشانیدی که به عنوان یک تفریح به گردشگران می دهد، یک ورزش بین المللی آبی هم هست که می توان آن را به صورت حرفه ای انجام داد. کیش تیکت قصد دارد شما را با این ورزش و تفریح آبی بیشتر آشنا کند، پس با ما همراه شوید.

معرفی پدل بورد

پدل بورد یا Stand Up Padddling یک ورزش و تفریح آبی است که برای اولین بار موج سواران و دریانوردان وایکی کی در سال 1940 میلادی آن را به دنیا معرفی کردند. در ابتدا شاید خیلی ها فکر کنند که این ورزش فقط مخصوص دریاست و هیچ جای دیگری نمی توان آن را انجام داد.

پدل بورد یک ورزش آبی است یعنی می توان آن را در یک استخر بزرگ هم تجربه کرد، اما اگر قرار است شما این ورزش را برای اولین بار تجربه کنید، بهتر این شانس را به خود بدهید که چنین ورزش و تفریح لذت بخشی را در سکوت و آرامش دریا تجربه کنید.

بازی پدل بورد کیش

بازی پدل بورد کیش

اصطلاح پدل بورد در این ورزش به علت بورد یا تخته است که ورزشکاران و کسانی که قصد انجام این تفریح را دارند، روی آن می ایستند. شاید در نگاه اول این طور به نظر بیاید که این ورزش نوعی موج سواری است. اما اشتباه نکنید، پدل بورد تفاوت زیادی موج سواری دارد. حتی می توان به دلیل داشتن پارو آن را به نوعی قایق سواری هم تشبیه کرد، اما واقعا قایقرانی هم ورزشی نیست که بتواند سرگروه این سرگرمی باشد.

⇐پیشنهادات ویژه: رستوران های برتر کیش

پدل بورد ترکیب هیجان انگیزی از این دو تفریح است. اگر قصد دارید که حسی شبیه به موج سواری را در عین آرامش کامل تجربه کنید و تفریحی شبیه به قایق سواری اما ازنوع ایستاده داشته باشید، پیشنهاد کیش تیکت به شما پدل بورد است!

پدل بورد در کیش

جزیره کیش همیشه محل تولد تفریحات و سرگرمی های نو در کشور بوده است. سازمان گردشگری کیش از تفریحات متنوعی برای استقبال از گردشگران استفاده می کند تا علاوه بر ایجاد یک تجربه لذت بخش برای مسافران، نرخ گردشگری را نیز در این جزیره افزایشدهد.

یکی از این تفریحات پر رونق و پرطرفدار پدل بورد کیش است. پدل بورد کیش در بین کیشوندان و گردشگرانی که وارد این جزیره می شوند، محبوبیت خاصی دارد، طوری که کلوپ های زیادی هم برای این ورزش در کیش ایجاد شده است. کلوپ هایی مثل مارین دریا، سی من، پارک آبی بادی مارینا و پارک کیب اسکی، که همگی از مکان های تفریحی و گردشگری مهم در جزیره کیش به شمار می روند.

آرامش دریای جزیره مرجانی و شکوه و زیبایی آن لذت بوردن از تفریح پدل بورد در کیش را چندین برابر می کند. از طرفی می تواند به عنوان یک ورزش سالم در طول سفر برایتان به یادگار بماند.

نکته جالبی که در رابطه با پدل بورد کیش وجود دارد، این است که شما برای لذت بوردن از این ورزش آرامش بخش، هیچ محدودیتی ندارید. یعنی پیر و جوان، زن و مرد، کودک و بزرگسال، همه و همه می توانند با در نظر گرفتن راهنمایی های لازم این تفریح آبی تجربه کرده و از آن لذت ببرند.

⇐پیشنهادات ویژه: تفریحات آبی جزیره کیش

روش انجام این ورزش جذاب اصلا سخت و پیچیده نیست. اتفاقا خیلی هم ساده و راحت است. فقط کافی است که با تعادل و آرامش روی تخته پدل بورد قرار بگیرید و آرام آرام شروع به پارو زدن کنید. درباره نحوه قرار گرفتن بر روی پدل بورد هم باید به شما بگوییم که بسته به تعادل و تسلطی که روی حرکاتتان دارید می توانید هم ایستاده و هم نشسته این ورزش را انجام دهید. درواقع نسبت به نحوه انجام آن هیچ گونه محدودیتی ندارید.

اگر شما بار اولی است که این ورزش و تفریح را تجربه می کنید، اصلا نگران نباشید چون ابزار ها و آموزش های لازم توسط مربیان حرفه ای در هر یک از محیط های ورزشی که در کیش به آن ها مراجعه کنید به شما آموزش داده می شود. همچنین اگر از کسانی هستید که به صورت حرفه ای این ورزش را دنبال می کنید، پیشنهاد کیش تیکت به شما این است که یوگا در پدل بورد را برای یک بار هم که شده تجربه کنید. مدیتیشن در این شرایط می تواند بهترین تاثیر را در آرامش و روان شما داشته باشد.

پدل بورد

پدل بورد

ابزار پدل بورد در کیش

بسیاری از گردشگرانی که قصد دارند پدل بورد را در کیش تجربه کنند، این سوال و نگرانی را دارند که آیا تفریح پدل بورد در کیش ابزار و وسایل خاصی می خواهد؟ یا آیا باید هزینه اضافی برای آن پرداخت کرد؟ داشتن چنین سوالاتی برای تجربه اول در کیش کاملا طبیعی است. بنابراین نباید نسبت به آن احساس خجالت داشته باشید، اما در رابطه با جواب این سوالات باید گفت که خیر!

انجام ورزش پدل بورد در کیش احتیاج به هیچ ابزار و وسیله ای از طرف شما ندارد. حتی این هم لازم نیست که هزینه یا مبلغی را در ازای گرفتن آن ها پرداخت کنید. ازجمله وسایل پدل بورد کفش، بورد و پاروی مخصوص این ورزش است که همگی توسط مسئول آموزش و محلی که به آن مراجعه کرده اید به شما داده می شود. پس اطلا نگران این موضوع نباشید!

پیشنهادات ویژه: جنگ های شبانه در کیش

تخته های که برای پدل بورد در نظر گرفته می شوند، مقاومت و استحکام خاصی دارند، طوری که علاوه بر تحمل وزن بالای افراد، تعادل لازم برای قرار گرفتن بر روی آب را هم داشته باشد. بنابراین اکثر تخته های پدل بورد کیش از مواد پی وی سی، چوب، فایبر گلاس و فایبر کربن ساخته می شوند. پارویی هم که در اختیار ورزشکاران قرار می گیرد، متناسب با اندازه و شرایط جسمی آن ها خواهد بود. وقتی که این ابزار و وسایل را دریافت کردید می توانید در هر دو حالت نشسته یا ایستاده از آرامش این ورزش آبی جذاب، لذت ببرید.

انواع پدل بورد در کیش

 در واقع، به طور کلی پدل بورد در کیش یک نوع بیشتر ندارد و کلا یک ورزش و تفریح آبی منحصر به فرد است. چیزی که در پدل بورد کیش انواع مختلفی دارد بورد یا تخته آن است که تنوع آن هم خیلی زیاد نیست. کلا تخته پدل بورد در کیش دو نوع است که ورزشکاران و گردشگران می توانند به انتخاب خود، سواری بر روی یکی از آن ها را تجربه کنند. این دو نوع بورد معمولی و رد بورد است.

 بورد معمولی همان تخته مرسومی است که در همه جای دنیا به عنوان بورد پدل بورد شناخته می شود که افراد آماتور و حرفه ای بر روی آن سوار می شوند. نوع دیگر معرفی شده که همان رد بورد است کمی نوع معمولی فرق دارد. رد بورد یا رد پدل بورد، تخته پدل بوردی است که توسط کشور انگلستان تولید شده است و نسبت نوع معمولی خود، عرض و پهنای بیشتری دارد. چنین تخته پدل بوردی می تواند برای کسانی که می خواهند با فرزند یا همراه خود این تفریح آبی را تجربه کنند، مناسب ترین گزینه خواهد بود. حتی اگر استرس دارید و فکر می کنید که نمی توانید تعادلتان را بر روی تخته معمولی حفظ کنید، به جای منصرف شدن و کنار گذاشتن این تفریح، رد پدل را برای تفریح خود انتخاب کنید و از لحظاتی که تجربه می کنید، نهایت لذت را ببرید.

انواع پدل بورد در کیش

انواع پدل بورد در کیش

هزینه پدل بورد در کیش

مدت زمانی که برای ورزش پدل بورد کیش در نظر گرفته می شود، معمولا بیشتر از یک ساعت نیست و هزینه انجام این ورزش هم برای یک ساعت مفید در نظر گرفته می شود. هزینه پدل بورد در کیش در سال های گذشته چیزی حدود 60 هزار تومان بود که بعضی اوقات با درنظر داشتن آفر ها و تخفیفات گردشگری این مبلغ به میزان کم تری هم می رسید.

پیشنهادات ویژه: تخفیف ویژه کنسرت کیش

نرخی که برای تفریح پدل بورد کیش در سال جدید در نظر گرفته اند، تقریبا نزدیک به 100 هزار تومان است، اما باز هم می توانید با در نظر گرفتن تبلیغات مزایای ویژه، با مبلغ کمتر از این هم، این ورزش شاد و آرامش بخش را باعزیزان خود تجربه کنید.

خلاصه مطلب:

پدل بورد کیش یک تفریح و ورزش آبی است که کم تر کسی پیدا می شود که از تجربه آن لذت ن بورده باشد. افرادی که به صورت حرفه ای این ورزش را دنبال می کنند، می توانند از روش های مدیتیشن هم در این تفریح استفاده کنند و انرژی دریافت شده از این تفریح را دو چندان کنند. کسانی هم که برای اولین بار این ورزش را تجربه می کنند، با دریافت لوازم و آموزش های لازم می توانند تجربه خاطره انگیزی در ذهن خود و همراهنشان ثبت نمایند. با همراهی کیش تیکت می توانید سفری خاطره انگیز را تجربه نمایید. برای آشنایی با کیش تیکت و آخرین اخبار اینستاگرام کیش تیکت را دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.