اطلاعات گردشگری کیش

لیست سینماهای جزیره کیش

سینماهای جزیره کیش

از جذابیت ها و امکانات تفریحی هر منطقه می توان به سینما ها و امکانات آن ها اشاره کرد. اکثر سینماهای کیش از تجهیزات و امکانات مدرن ساخته شده اند که ممکن است خیلی از ما حتی در شهر های خودمان به ندرت دیده باشیم. این جزیره زیبای تفریحی سینما های زیادی ندارد اما همین یکی دو تا سینما هم جذابیت و هیجان خاص خودشان را دارند که ما در کیش تیکت قصد داریم به شما معرفیشان کنیم. با ما همراه باشید!

معرفی سینماهای کیش

معرفی سینماهای کیش

معرفی سینماهای کیش

با وجود این که کیش یک جزیره توریستی است و از جذابیت ها و امکانات زیادی بهره مند شده است اما این جزیره شگفت انگیز تنها دو سینما دارد. بله درست متوجه شدید فقط دو سینما که یکی از آن ها به صورت سینما های معمولی و دیگر به صورت سینمای ساحلی است.

علت این که سالن های سینما در کیش تعداد زیادی ندارند این است که جاذبه های گردشگری متنوعی در این جزیره وجود دارد، برای همین هم سینما در این شرایط چندان متقاضی ندارد. اما بهرحال سینما رفتن هر چند وقت یکبار حس خوبی به هرکسی می دهد. این که با دوستان یا خانواده خود و با خیلی از آدم های شبیه به خودشان فیلمی را تماشا می کنند که جذابیت و تاثیرات خودش را دارد.

مخصوصا اگر برای دیدن فیلم های کمدی به سینما بروید خنده های بقیه روی شما هم تاثیر می گذارد و باعث می شود که شما هم بیشتر لذت ببرید و حال خوبی را تجربه کنید. به خاطر همه این دلایلی که گفته شد پیشنهاد می کنیم رفتن به سینما در کیش را از دست ندهید.

پیشنهادات ویژه: چگونه کارت کیشوندی دریافت کنیم؟

سینما هایی که شما بعد از رفتن به کیش می توانید از رفتن به آن ها لذت ببرید عبارتند از:

  • سینما لبخند
  • سینما ساحلی صبا

شاید شما در قسمت های دیگری از کیش هم شاهد نمایش فیلم و تئاتر هم باشید. اما این ساختمان ها سینما نیستند بلکه فرهنگسرا و سالن های اجتماعاتی هستند که سالن داران با استفاده از پرده و پرژکتور های مخصوص این فیلم ها را نمایش می دهند.

سینما لبخند

سینما لبخند از سینما های قدیمی جزیره کیش است که به دلایلی برای مدت های متمادی بلا استفاده مانده بود تا این که بالاخره 14سال پیش در سال 87 دوباره بازگشایی شد و با تعمیرات و بازسازی هایی که داشت تقریبا پس از 7، 8 ماه کم کم شروع به کار کرد.

اوایل کار سینما لبخند به خاطر بازسازی تازه ای که داشت، سه سانس در روز نمایش فیلم داشت. اما این مقدار رفته رفته کاهش پیدا کرد که آن هم دلایل خودش را داشت. از جمله کاهش این بازدید ها داشتن شرایط زیر است:

  • نیم ساعت قبل از شروع فیلم باید در سالن سینما حضور داشته باشید.
  • پس از شروع فیلم ورود و خروج به سالن ممنوع بوده و در های سینما به طور کامل بسته می شود.
  • تهیه بلیط با ثبت مشخصات در آن ها تهیه می شود. اگر قصد رفتن به سینما لبخند کیش با اقوام یا آشنایتان را دارید باید مشخصات ثبت در بلیت شما با فرد کناریتان مشابه هم باشد.
  • سر وقت بودن در این سینما کاملا رعایت می شود. نمایش فیلم راس ساعت مقرر انجام می شود.

مزیت جالبی که سینما لبخند کیش دارد، استفاده از امکانات صوتی و تصویری به روز دنیا در این سالن سینما است. این امکانات و مدرنیته به حضار حاضر در سینما کمک می کند که به بیشترین و بهترین حد ممکن سکانس های مختلف فیلم ها را درک و احساس کنند.

پیشنهادات ویژه: اجاره خانه در کیش

 

زمان رفتن به سینما لبخند و آدرس آن

همان طور که گفتیم اکران فیلم در سینما لبخند کیش راس ساعت انجام می شود و به محض اکران فیلم اجازه ورود به سینما وجود ندارد. به همین دلیل خیلی مهم است که شما حتما از نیم ساعت قبل در سالن سینما حضور داشته باشید و برای این حضور به موقع باید از زمان دقیق شروع به کار سینما اطلاع داشته باشید:

ساعت کار سینما لبخند کیش از 8 صبح است تا 11 شب. برای رفتن به این سینما هم باید آدرس دقیق آن را بدانید تا زمان را از دست ندهید.

آدرس این سینمای هیجانی در کیش به شرح زیر است:کیش، شهرک صدف، فاز 1، خیابان خراسان

سینما ساحلی صبا

سینمای دیگری که در کیش تاسیس شده است سینمای ساحلی کیش است. محیط و فضای سینما ساحلی صدف کیش با سینماهایی که تا به حال دیده اید فرق دارد. این تجربه می تواند یکی از اتفاقات خاطره انگیز و لذت بخش باشد.

پیشنهادات ویژه: لیست مراکز درمانی در کیش

علت نامگذاری آن به اسم سینما ساحلی ساختمان و طراحی آن است. در واقع این سینما سالن و ساختمان خاصی ندارد بلکه در یک محوطه روباز بوده و اکران فیلم در فضای باز انجام می شود. تصورش را بکنید در ساحل نیلگوان جزیره کیش به همراه خانواده و عزیزانتان نشسته اید و با آرامش و حس هوای روح نواز جزیره به تماشای فیلم مورد علاقتان مشغول هستید.

سینما کیش

سینما کیش

چون سینمای این چنینی در هر شهری وجود ندارد بنابراین کیش تیکت پیشنهاد می کند که رفتن سینما را ازدست ندهید و برای یک بار هم که شده تماشای فیلم در این شرایط را تجربه نمایید.

سینما ساحلی صدف اسکله تفریحی کیش قرار دارد و شما با رفتن به این سینما می توانید پس از تماشای فیلم مورد نظرتان به بازدید و استفاده از دیگر جاذبه های تفریحی واقع در این اسکله بپردازید.

وجود این سینما های جذاب و هیجان انگیز تنوع جالب و لذت بخشی به سفر شما و تفریحات و گردش هایتان در جزیره کیش می دهد. پس اگر این فرصت را بدست آوردید به هیچ وجه آن را از دست ندهید و از کسب چنین تجربه هایی در سفر خود لذت ببرید.

پیشنهادات ویژه: ورود و خروج ماشین های شخصی در کیش

سخن پایانی

سینما یک مکان مورد علاقه مندان به فیلم و سریال است. رفتن به کیش و تماشای فیلم در یکی از سینماهای زیبا و پر از امکانات با پرده و کیفیت صدا بالا در جزیره سفر را برای شما تکمیل می کند. جاذبه های گردشگری زیادی در جزیره وجود دارد و شما می توانید از تمام این امکانات گردشگری استفاده نماید در تمام مراحل اقامت در جزیره کیش، کیش تیکت همراه شما خواهد بود و بهترین خدمات را برای شما ارائه می دهد. یکی از راه های آشنایی و آگهی از تفریحات و تخفیفات کیش تیکت اینستاگرام می باشد پس با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.