اطلاعات گردشگری کیش

برگزاری کنسرت در رویال هال پانوراما کیش

سالن رویال هال پانوراما کیش

یکی از جاذبه های کیش کنسرت است، رفتن به کنسرت خواننده های مورد علاقه تان و گذراندن زمانی با آنان برای شما لذت بخش است. جزیره کیش تمام تلاش را برای برگزاری کنسرت هایی زیبا و با کیفیت برای شما و خوانندگان باشد.در سال 1400 یکی از سالن های جدید که در جزیره کیش افتتاح شد و مورد استقبال قرار گرفت رویال هال پانوراما است. سالن پانوراما یا پانوراما هال که به یکی از هتل های پنج ستاره کیش به نام هتل پانوراما تعلق دارد.

رویال هال پانوراما جزیره کیش

Panorama Hall پانوراما هال یکی از بهترین و ممتازترین سالن برگزاری می باشد. که در هتل پانوراما کیش قرار دارد. در این سال انواع برنامه ها مانند کنسرت ها، سمینار، همایش، تئاتر و … برگزار می گردد. این سالن مجلل توسط مهندسین برتر طراحی و ساخت شده است. در این سالن از متریال های با کیفیت استفاده شده است.

هزینه ساخت سالن هال پانوراما کیش را می توانیم معادل 350 میلیارد تومان در نظر گرفت. این سالن لوکس و زیبا در 25 اسفند 1400 با حضور شهرام ناظری افتتاح گردید.

آدرس رویال هال پانوراما کیش: میدان ساحل، ابتدای بلوار رودکی، رویال هال پانوراما.

⇐پیشنهادات ویژه: رزرو بلیط کنسرت در کیش تیکت

امکانات رویال هال پانوراما کیش

امکانات رویال هال پانوراما کیش

امکانات رویال هال پانوراما کیش

هال پانوراما کیش تازه ساخته شده است و دارای امکانات رفاهی بسیاری برای کاربران و خوانندگان می باشد. از بهترین تکنولوژی های روز در ساخت استفاده شده است. در سالن هال پانوراما دارای سیستم اعلام حریق و کلا این سالن از متریال ضد حریق با موتورخانه مجزا و سیستم تخلیه دود اتومات طراحی شده است.

اگر بخواهیم در مورد زیر بنا و نحوه ساخت کنسرت هال پانوراما بگوییم، باید این نکته را مطرح کنیم که سازه اصلی سالن از بتن آرمه و سقف آن به دلیل مجاورت با ساختمان هتل در ارتفاغ 16 متری ساخته شده است. صحنه و استیج تعبیه شده در سالن با عرض 17 متر و عمق 5 متر است.

سالن هال پانوراما کیش

سالن هال پانوراما کیش

سیستم نور پردازی در سالن به گونه ای تنظیم شده است. که بتواند نور پردازی حرفه ای با جلوه های ویژه را در سالن داشته باشد. سیستم صوتی تعبیه شده در این سالن از پیشرفته ترین سیستم ها می باشد. که به صورت معلق در راست و چپ سالن همراه با بلندگو قرار گرفته است. سیستم نور پردازی توسط شرکت ای بی دی بلژیک و تحت لیسانس آلمان ساخته شده است. در این سیستم 210 مدا 5 کیلووات و 129 مدار دو و نیم کیلووات طراحی شده است و در قسمت های مختلف سالن تماشاگران و صحته به وسیله کوبلینگ های مخصوص فلزی موتورایز تقسیم شده است.

از امکانات تصویری موجود در رویال هال پانوراما باید به دستگاه نمایشگر ال ای دی اشاره کرد. همراه با دوربین های قوی و حرفه ای که میتوانید ضبط، میکس، تدوین بعد از تولید با کیفیت تلویزیونی به صورت زنده همزمان با استودیو یا واحد سیار برای ارسال به صدا و سیما را دارا می باشد. قابلیت زیر نویس وجود 8 دستگاه رکورد تصویر و صدا همزمان با هم و آرشیو تصاویر روی هارد دیسک، لوح فشرده و پخش زنده بر روی شبکه اینترنت امکان پذیر می باشد. نمایشگر قرار داده شده در این سالن از LED 4k با حدود 40 متر مربع بوده که دوربین های تصویر برداری سالن پارانوما چهار دوربین broad case  ثابت با اتصال به 4 دستگاه دوربین پرتابل است که توانایی بالایی در ضبط دارد.

کنسرت هال پانوراما

کنسرت هال پانوراما

⇐پیشنهادات ویژه: اقامت در بهترین هتل های کیش

اتاق فرمان این سالن به دلیل داشتن بروزترین سیستم های صوتی، تصویری و تجهزات لازم برای یک استودیو ضبط موسیقی را دارد. بهترین سیستم سوتی در دنیا از تکنیک line array است. لازم به ذکر است که بلندگوها از سری nexo بوده که علاوه بر تولید حجم صدا کافی را به مخاطب ارائه دهد. قابلیت ضبط به صورت multi track بر روی 48 باند و تدوین پس از اجرای برنامه را در اختیار کاربران قرار می دهد.

یکی از مکان های مهم که پذیرای شما قبل و بعد از مراسم برگزار شده در سالن پانوراما می باشد. لابی است که با مساحت 400 متر مکعب که امکان برگزاری نمایشگاه های تخصصی عکس، نقاشی، پوستر و … را دارد. البته لابی این سالن امکان پذیرایی میان وعده به تعداد 250 نفر به صورت ایستاده توسط مهمانداران با تجربه می باشد. در ضمن می تواند ظرفیت 500 نفر را در همچین فضایی برای صرف ناهار و شام در این مجموعه دعوت نماید.

⇐پیشنهادات ویژه: رستوران های برتر جزیره کیش

ظرفیت رویال هال پانوراما کیش

زیر بنای این سالن به مساحت 1500 متر مربع می باشد که دارای گنجایش 750 صندلی را دارد. که از این تعداد صندلی های در ردیف اول تا پنجم 160 صندلی به عنوان صندلی وی ای پی تعبیه شده است. البته این سالن داری اتاق های گریم، مانیتورینگ، اتاق صدا، اتاق تصویر برداری، سالن تشریفات وی آی پی و اتاق هایی برای مدیریت و کارکنان است. که مساحتی برابر 600 متر مربع است. لازم به ذکر است که ردیف های اول تا پنجم سالن هال پانوراما جز صندلی های  V.Vip می باشد.

ظرفیت سالن هال پانوراما کیش

ظرفیت سالن هال پانوراما کیش

⇐پیشنهادات ویژه: لیست بهترین کنسرت ها در سال 1401

 سخن پایانی

برگزاری مراسم ها و کنسرت ها در جزیره کیش یکی از تفریحات جذاب برای گردشگران می باشد استقبال بی نظیر مسافران از کنسرت ها کیشوندان را به فکر تاسیس سالن هایی با کیفیت صدا و نورپردازی و ظرفیت بالا کرده است که رویال هال پانوراما کیش یکی از جدیدترین ها می باشد که می توانید تمام مراسم های برگزار شده در این سالن را توسط کیش تیکت مطلع شوید. اینستاگرام کیش تیکت بهترین مکان برای آشنایی و آگاهی شما از خدمات تفریحی کیش می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.