اطلاعات گردشگری کیش

کنسرت هال بولینگ مریم در کیش

سالن کنسرت بولینگ مریم در کیش

جزیره ی کیش همواره یکی از مکانهایی بوده است که خوانندگان مختلف برای برگزاری کنسرت در آن بسیار مشتاق اند. کنسرت هایی که در جزیره ی کیش برگزار میشوند به دلیل حال وهوای و جو شاد جزیره و زیبایی بی نظیر آن  معمولا در ذهن مخاطبان موسیقی می ماند. مجموعه بولینگ مریم در کیش یکی از مجهزترین سالن کنسرت در جزیره کیش محسوب می گردد، که براي ساخت و تجهيز اين سالن يکصد و پنجاه ميليارد ريال هزينه شده است.

 

بولینگ مریم کیش یکی از بزرگترین سالن‌های بولینگ ایران به شمار می‌رود،سالن همایش و کنسرت مجموعه بولینگ مریم کیش در مرداد ماه سال 1399 افتتاح شده است، با مساحتی بالغ بر ۱۱۰۰ متر مربع دارای ظرفیت حدودا 1200 صندلی است، از نظر ظرفيت پذيرش، در رديف ده سالن برتر کشور قرار دارد.

 

در حال حاضر اتاق فرمان سالن همایش و کنسرت مجموعه بولینگ مریم مجهز به سه سیستم صوتی حرفه ای و به روز دنیا برای برگزاری کنسرت و یک سیستم مجزا نیز برای همایش ها، جنگ ها و سمینارها اختصاص یافته است.

سیستم نور و تصویر این مجموعه بر اساس استانداردهای موجود قابلیت ۴۰ متر پردازشگر تصویر دارد. یکی دیگر ویژگی های این سالن کنسرت، می توان به ایجاد اتاق مهمان ویژه اشاره داشت که فضای به منظور استراحت “خواننده کنسرت” قبل از اجرا، پیش بینی شده است، دارای ۳ بک استیج مجزا با امکانات رفاهی کامل برای هنرمندان تعبیه شده است.

سالن کنسرت هال بولینگ مریم با پيشرفته ترين تجهيزات استاندارد بين المللي تجهيز شده و از نظر تجهيزات در بين سه سالن برتر کشور قرار دارد.

⇐پیشنهادات خواندنی: اقامت در هتل پنج ستاره میراژ در کیش

سالن کنسرت هال بولینگ مریم هر شب ساعت 24 برگزار کننده برنامه های هیجان انگیز و برترین شو شبانه کشور با حضور بهترین هنرمندان  در سالن VIP خود می باشد.

با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی منتظرحضور گرمتان هستیم خیالتان راحت ما به فکر سلامت شما هستیم.

امکانات کنسرت هال بولینگ مریم

هال بولینگ مریم

 

برای مشاهده کنسرت های برگزار شده در هال بولینگ مریم کلیک نمایید.

 

شرایط کنسرت بولینگ مریم کیش در زمان کرونا

اکنون و در شرايط شيوع کرونا ، اين سالن با چهل درصد ظرفيت خود فعاليت مي کند.ضرورت استفاده از ماسک ، تب سنجي افراد هنگام ورود ، صندلي هاي يک در ميان و رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي شوراي سلامت کيش از شرايط فعاليت اين سالن سرپوشيده است.

باید بگوییم خیالتان ازمجموعه بولینگ مریم برای رعایت پروتکل های کرونایی آسوده باشد، زیرا این مجموعه می کوشد تا بتواند بالاترین کیفیت برگزار کنسرت ها از نظر بهداشتی را داشته باشد.

آدرس:جزیره کیش – بلوار دریا – نرسیده به اسکله تفریحی مجموعه بولینگ مریم – کنسرت هال بولینگ مریم کیش

پیشنهاد ما به شما گردشگران عزیز شرکت در کنسرت های جزیره کیش است این کنسرت ها اونقدر جذاب و خاطره انگیز است که تجریه یک بار آن ارزش بالایی دارد، و شما را پشیمان نمیکند.

 

جایگاه کنسرت بولینگ مریم درکیش

جایگاه کنسرت بولینگ

⇐پیشنهاد ویژه: تخفیف ویژه اسکوتر زیر دریایی کیش

مجموعه بولینگ مریم در کیش

بولینگ مریم کیش در نزدیکی اسکله تفریحی جدید و مرکز همایش های بین المللی قرار دارد که هر شب در آن جنگ های شادی بسیار مفرحی و شادی با هنرمندی اکبر اقبالی و همکارانش برگزار می‌شود.

 

این مجموعه زیبا در سال 1383 با هدف جذب خانواده‌ها و ایجاد محیطی شاد و مفرح، استاندارد و سالم جهت گذراندن اوقات فراغت جوانان و خانواده ها راه‌اندازی شد.

سالن بولینگ مریم در کیش

سالن بولینگ مریم

بولینگ مریم با سیستم black light نورپردازی شده است و هنگام ورود به آن 16 خط دیجیتالی را مشاهده خواهید کرد که در هر کدام از این خطوط 4 نفر می توانند به بازی مشغول شوند لازم به ذکر است که بر اساس تجهیزات حرفه ای و بین المللی ساخته شده است.

در کنار بولینگ مریم کیش شما می توانید از لوازم تفریحی و جذاب دیگر مانند میزهای بیلیارد (پیرامیت، ایت بال و اسنوکر، مجموعه بیلیارد مریم کیش، دارای دو سالن ، 16 عدد میز بازی ، 5 اسنوکر ، 1 عدد پیرامید و همچنین 10 عدد ایت بال می باشد.) سالن بدنسازی، گیم‌نت، دنیای بازی، سونا استفاده کنید، در کنار خانواده و همراهان خود می توانید اوقات خوش و خاطره انگیزی را سپری نمایید.

یکی از اقدامات جالب مجموعه بولینگ مریم سالن بزرگ دنیای بازی عجایب برای تفریح کودکان است، دنیایی شاد از بازی های متنوع و هیجان انگیز کامپیوتری توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند.

⇐پیشنهادات خواندنی: معرفی لیست بهترین جنگ های شبانه در کیش

یکی دیگر از سالن های جذاب مجموعه بولینگ مریم سالن بیلیارد است که در طبقه اول این مجموعه قرار دارد و از دو سالن خانوادگی مجزا تشکیل شده است. چشم انداز این سالن باعث ایجاد هیجان بازی بیلیارد برای خانواده‌ها و گردشگران را چندین برابر کرده است.

بعد از کلی تفریح و هیجان و گردش در بولینگ مریم شما می توانید با مراجعه به طبقه فوقانی این محموعه از از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها استفاده نمایید، و با خوردن غذا های خوشمزه و نوشیدنی های خوش طعم خستگی خود را از تن بیرون کنید.

اگر دلتان بخواهد در فضایی رویایی در کنار ساحل غذا میل نمایید ،در نزدیکی این مجموعه در کنار ساحل بوفه‌هایی به چشم می‌خورد که با موسیقی‌های دلنواز و دل‌پذیر خود روحتان را می‌نوازد و لحظات شیرینی را در خاطراتان ثبت می‌نماید.

آدرس:کیش- خیابان سنایی- خیابان دریا- بولینگ مریم

تلفن: ۰۷۶۴۴۲۱۱۲۱

ساعت کاری: ۱۱ صبح الی ۲ بامداد

مجموعه بولینگ مریم در کیش

مجموعه بولینگ مریم

هتل های نزدیک مجموعه بولینگ مریم در کیش

مجموعه بولینگ مریم کیش در موقعیت جغرافیایی مناسب قرار دارد که هتل های متعددی در نزدیکی آن فعالیت می‌کنند.از جمله هتل های کیش نزدیک به این مرکز تفریحی می‌توان به: هتل هلیا، فلامینگو، ارم، داریوش، آرامیس، شایگان، پارمیس و آنا اشاره کرد.

⇐پیشنهاد ویژه: تخفیف های ویژه تفریحات غیر آبی کیش تیکت

رستوران های اطراف مجموعه بولینگ مریم کیش

غذا خوردن یکی از لذت بخشترین قسمت های سفر است، مجموعه بولینگ  در نزدیکی خود رستوران های مختلفی دارد که از جمله این رستوران ها می توان به: رستوران توتی فروتی، جوجه اناری، میر مهنا و شاورما اشاره کرد. هریک از این رستوران ها در کیش ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.

 

مراکز خرید نزدیک به مجموعه بولینگ مریم

اگر می خواهید بعد از گشت و گذار و تفریح در این مجموعه به خرید بروید، در اطراف این مجموعه مراکز خرید مروارید، پردیس۱ و ۲، سارینا۱، مرکز تجاری کیش، زیتون، پانیذ، مریم و ونوس وجود دارد می توانید استفاده نمایید.

 

سخن پایانی

مجموعه تفریحی بولینگ مریم کیش چشم‌اندازی رو به دریا و زیبا دارد، دیدن کنند و از بازی‌ها و تفریحات جانبی این مجموعه بهره‌مند شوند.

کیش تیکت برای شما گردشگران امکانات رفاهی و گردشگری را فراهم می کند تا با خیالی آسوده از سفر خود لذت ببرید. اخبار ما را در اینستاگرام کیش تیکت دنبال کنید.

1 دیدگاه برای “کنسرت هال بولینگ مریم در کیش

  1. هستی گفت:

    کیفیت سیستم های صوتی باید خیلی ارتقا پیدا کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.