اطلاعات گردشگری کیش

آبنمای موزیکال آوای خلیج فارس کیش

آوای خلیج فارس کیش

کیش یکی از جاذبه های گردشگری ایران است که طرفداران زیادی برای مسافرت به جزیره وجود دارد در این مقاله میخاهیم یکی از جاذبه های معروف و زیبای جزیره کیش را به شما معرفی کنیم آبنمای موزیکال آوای خلیج فارس کیش یکی از بزرگترین آبنما های موزیکال در خاورمیانه است. دیدن این آبنمای موزیکال می تواند سفری خاطره انگیز را برای شما رقم بزند.

 

یک مجموعه با زمینی ۲۰ هزار متر مربع مساحت ساحلی و ۱۵ هزار متر مربع مساحت دریا به همراه ۱۴۰۰ مترمربع اسکله هلالی درجزیره کیش قرار گرفته است، که به عنوان بزرگ ترین مجموعه فرهنگی و تفریحی مجموعه آوای خلیج فارس کیش ایران شناخته شده است؛ که در جزیره معروف به آبنمای موزیکال کیش است.

مجموعه آوای خلیج فارس در شمال شرقی جزیره قرار گرفته است، ابنمای موزیکال در شب کاملا متفاوت و جذاب است، نمایی که در شب از این آبنما می بینید با نمایی که در روزمشاهده کرده اید بسیار متفاوت و زیبا تر است.

این آبنما موزیکال قابلیت های بسیاری زیادی دارد که صحنه های زیبا و چشم انداز فوق العاده ای را ایجاد می کند. از جمله قابلیت های آن می توان به لیزرشو، ویدئو پروجکشن، پرده های آبی، افکت آتش و ربات های پیشرفته از سایر آب نماهایی که تا به امروز در خاورمیانه و کشورهای حاشیه خلیج فارس ساخته شده است، پیشرفته تر و کامل تر است.

آبنمای موزیکال آوای خلیج فارس کیش

آبنمای موزیکال

⇐پیشنهادات خواندنی: چگونه با ماشین شخصی خود به کیش بیاییم؟

این آبنمای زیبا رقص آب به همراه موزیک فضای زیبای بسیار قابل توجهی را به وجود می آورد، زمانی که آبنما روشن است می تواید علاوه بر موزیک و تغییر آب شکل هایی از آتش و حضور لیزرهای شب تاب را هم ببینید و لذت ببرید، زیبایی که در کمتر جایی می توانید ببینید.

 

مزیت آبنمای موزیکال آوای خلیج فارس کیش

یکی از مزیت های آبنمای موزیکال استفاده از آب شور دریاست، این استفاده بهینه باعث حفظ محیط زیست دریا می شود؛ آب نماهایی که تا اکنون در سایر کشور های همسایه و در منطقه طراحی و ساخته شده است همگی با اب شیرین است، شيرين سازي حجم وسيعي از آب دريا جهت استفاده در اين آبنماها ضررهاي فراواني را به محيط زيست دريايي تحميل مي كند.

در فصول گرم سال جزیره کیش دارای آب و هوای نسبتا گرمی است این مجموعه به امکانات پیشرفته جهت خنک سازی محوطه تجهیز خواهند شد، در این آب نما نازل های پرتاب کننده آب تا ارتفاع 60 متر نیز نصب شده است.

جایگاه کنسرت آوای خلیج فارس

جایگاه سالن کنسرت آوای خلیج فارس

امکانات آوای خلیج فارس کیش

آوای خلیج فارس جز آبنمای موزیکال معروف خود که در خاورمیانه شناخته شده است امکانات رفاهی دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

از امکانات این مجموعه رستوران، اسکله، باغ گل ها، گیم لندز، کافی شاپ، کارگاه دکور و لباس، اتاق های گریم، نمازخانه، آمفی تئاتر و کلوپ کودکان می توان نام ببرید

 

آوای خلیج فارس برای سازگاری با محیط زیست بومی منطقه به شکل ستاره دریایی طراحی شده است، محوطه اطراف با استخرهای آب زیبا و فضای سبز محصور شده تا نشان دهنده ستاره دریایی باشد، همچنین با استفاده از پنل های سولار نیمه شفاف در پوسته بیرونی بنا علاوه بر زیبایی بصری هنگام شب، بخشی از برق مصرفی این سازه به وسیله انرژی خورشیدی تامین می شود.

⇐پیشنهاد ویژه: تخفیف ویژه اجاره یات های لوکس در کیش

سالن آوای خلیج فارس کیش

سالن آوای خلیج فارس

یکی از برترین امکانات این مجموعه برگزاری کنسرت است، سالن کنسرت با ظرفیت بیش از 3000 پذیرای هنرمندان و گردشگران علاقه مند است.

این مجموعه سالن های متفاوتی با ظرفیت های مختلف دارد مانند سالن سینما با گنجایش پذیرش 200 نفر، سالن تئاتر 500 نفره ، سالن VIP

 

رستوران هوک لانژ از رستوران هایی در فضای باز گرفته تا رستوران هایی در دل سنگ، کنار دریا، در ارتفاع و … که هر کدام از این موارد به نوعی جذاب هستند و با توجه به سبک و سیاق خود از میهمانان میزبانی می‌کنند. رستوران‌هایی که اجرای موسیقی زنده دارند هم در جزیره کیش محبوبند و خانواده های بسیاری را برای داشتن چند ساعت لذت بخش جذب می کنند.

 

آدرس: جزیره کیش، انتهای بلوار اندیشه ، مجموعه آوای خلیج فارس

تلفن: ۰۷۶۴۴۴۵۵۶۷۴

⇐پیشنهادات خواندنی: مکان های تاریخی در کیش را بشناسیم؟

مراکز خرید نزدیک به آوای خلیج فارس

اکثر گردشگران دوست دارند مراکز خرید و تفریح نزدیک هم باشند تا هم خسته نشوند هم در وقتشان صرفه جویی شود، آوای خلیج فارس در موقعیتی قرار دارد که نزدیک به مراکز خرید مریم و ونوس می باشد و شما می توانید در کنار تفریح از مرکز خرید هم دیدن فرمایید.

مجموعه تفریحی آوای خلیج فارس در کیش

مجموعه تفریحی آوای خلیج فارس

 هتل های نزدیک به آوای خلیج فارس

این که بتوانید در هتل در کیش اقامت داشته باشید که به مراکز تفریحی مورد نظرتان نزدیک باشد بسیار عالی است زیرا به راحتی می توانید به هتل برگردید و استراحت نمایید هتل های نزدیک مجموعه آوای خلیج فارس هتل گراند، هتل ویدا، هتل میراژ، هتل آرامش است.

 

بهترین زمان بازدید از آوای خلیج فارس کیش

از آنجایی که این مجموعه روباز و در فضای باز می باشد، بهترین زمان سفر به کیش از مهر تا فروردین است. آب و هوای کیش گرم و مرطوب با متوسط 26 درجه سانتی گراد در سال است. در تابستان می تواند تا 40 درجه سانتی گراد (104 درجه فارنهایت) گرم شود.

پیشنهاد ویژه: پکیج های ویژه کیش تیکت برای گردشگران

سخن پایانی:

ابنمای موزیکال خلیج فارس کیش در خاور میانه معروف است، دیدن جاذبه های گردشگری در کیش بسیار لذت بخش و به یاد ماندنی است، مجتمع آوای خلیج فارس واقع در جزیره کیش بزرگترین استیج روباز و آبنمای موزیکال کشور را در خود جای داده است، به همین دلیل گردشگران زیادی در طول سال به جزیره کیش سفر می کنند.

کیش تیکت با در نظر گرفتن خدمات نظیر کنسرت، هتل و…. توانسته رفاه گردشگران را فراهم سازد، ما را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.