اطلاعات گردشگری کیش

سالن تالار شهر و سالن پرشین در کیش

سالن تالار شهر و سالن پرشین کیش

جزیره کیش سالانه پذیرای مسافران و گردشگران ایرانی و خارجی می باشد، مسافرانی که علاقه مند به کنسرت، تفریحات آبی و غیر آبی و… هستند و می خواهند سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند، در این مقاله قصد داریم شما را با بزرگترین سالن کیش، سالن تالار شهر و سالن پرشین در کیش  که بیشترین کنسرت های جزیره درآنها برگزار می شود آشنا نماییم.

کنسرت سالن کیش

کنسرت در کیش

⇐پیشنهادات خواندنی: آبنمای موزیکال آوای خلیج فارس کیش

سالن تالار شهر کیش

یکی از بزرگترین سالن های جزیره کیش، تالار شهر می باشد که ظرفیتی بالغ بر 3000 نفر را پوشش میدهد.معمولا جشنواره های مختلف جزیره کیش در این سالن برگزار میشود و میزبان کنسرت خوانندگان مطرح کشورمان نیز می باشد.

تالار شهر کیش در قلب نوار سیاحتی جزیره واقع شده و دسترسی به این تالار بسیار ساده است، اکثر کنسرت ها و برنامه های فرهنگی و هنری در این تالار برگزار و اجرا می شوند.

سالن تالار شهر کیش در مقابل محتمع تجاری کیش قرار دارد، در تالار شهر کیش علاوه بر کنسرت ، برنامه های دیگری مثل جشنواره های کیش ،  مناسبت های سازمان منطقه آزاد کیش ،  قرعه کشی های شبانه کیش ، برنامه های مناسبتی مانند مراسم تحویل سال نو و برنامه های مناسب کودک و نوجوان در آن برگزار می شود .

در زمان قبل از شیوع کرونا بیشتر از 90 درصد کنسرت ها در این مکان برگزار می شد و سهم کمتری از کنسرت ها در سالن مجموعه آوای خلیج فارس برگزار میشد.

کنسرت ها معمولا در اوایل شب شروع شده و تا پاسی از شب ادامه می یابند. برخی از شرکت کنندگان از کیفیت صندلی های این سالن ابراز نارضایتی می کنند اما در کل شنیدن صدای هنرمند مورد علاقه تان بصورت زنده و از نزدیک می تواند تجربه جالبی باشد.

⇐پیشنهاد ویژه: تخفیف ویژه رستوران بیت المزه کیش در کیش تیکت

آدرس : جزیره زیبای کیش ، خیابان فردوسی ، روبروی هتل پارسیان، تالار شهر

تلفن تماس :۲۱۴۰ ۴۴۴۲ ۰۷۶

جایگاه تالار شهر در کیش

جایگاه سالن کنسرت تالار شهر

سالن مجلل پرشین در کیش

این تالار یکی از پرکاربرد ترین تالار ها برای اجرای کنسرت در کیش می باشد و از قدیمی ترین سالن ها محسوب می شود. ظرفیت این سالن 1500 نفر است، این سالن کنسرت در نزدیکی پارک دلفین ها کیش واقع شده است که از جذابیت های آن به حساب می اید.

⇐پیشنهادات خواندنی: کشتی های تفریحی خصوصی یا یات در جزیره کیش

آدرس: جزیره کیش، بلوار خلیج فارس کیش، پارک دلفین و باغ پرندگان کیش، سالن پرشین

جایگاه پرشین کیش

جایگاه سالن کنسرت پرشین

⇐پیشنهاد ویژه: اجاره ماشین و موتور در جزیره کیش

سخن پایانی:

سالن تالار شهر و پرشین کیش معروف ترین سالن برگزاری مراسم در جزیره است که شما می توانید انواع جشن ها و کنسرت ها را در این سالن تماشا نمایید.

کیش تیکت برای رفاه حال گردشگران خدماتی نظیر رزو بلیط و… را ارائه می دهد اگر می خواهید از کنسرت های کیش لذت ببرید از کیش تیکت استفاده نمایید.

اخبار ما را از طریق اینستاگرام کیش تیکت دنبال نمایید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.