تفریحات غیرآبی کیش

اسکوتر برقی در کیش

اسکوتر برقی در کیش

اسکوتر برقی از تفریحات جذاب جزیره زیبای کیش است که به همه مسافران پیشنهاد می کنیم حداقل برای یکبار هم که شده این تفریح را تجربه کنند. استفاده از اسکوتر برقی هیچ محدودیتی ندارد و حتی کودکان و بانوان عزیز هم می توانند از این تفریح سالم و مفرح استفاده کنند. کیش تیکت در ادامه شما را با جزئیات این سرگرمی آشنا می کند.

اسکوتر برقی در کیش چگونه است؟

اسکوتر یک وسیله ورزشی است که خیلی از ما ها در طول روز می توانیم با انواع مدل های آن برخورد داشته باشیم. اسکوتر ها شارژی هستند، در نتیجه دوست دار محیط زیست هستند و تولید آلودگی ندارند.

استفاده از این وسیله ورزشی و تفریحی ممکن است در بسیاری از شهر ها برای بانوان ممنوع باشد، اما در جزیره کیش هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد. ظاهر اسکوتر برقی شبیه ترکیب دوچرخه و موتور است.

پیشنهادات ویژه: کارتینگ کیش

این یعنی یک چیزی بین دوچرخه و موتور است اما خیلی امن تر و بدون آلودگی است. همه اسکوتر های برقی دو پدال دارند که یکی برای گاز و دیگری برای ترمز گرفتن است. نیروی لازم برای حرکت اسکوتر برقی از باطری تامین می شود. بنابراین برای این که بتوانید اسکوتر برقی را به حرکت دربیاورید، باید ابتدا آن را شارژ کنید.

توجه داشته باشید که ظرفیت باطری های اسکوتر برقی ها با هم متفاوت است، اما به طور کلی با یک ساعت شارژ می توان حدود 100 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری را با آن ها طی کرد. با اسکوتر سواری در کیش هم می توانید ورزش سالمی را تجربه کنید و هم در هوای تازه و خنک جزیره کیش تفریح مفرح و لذت بخشی را تجربه کنید.

بازی اسکوتر برقی

بازی اسکوتر برقی

پیشنهادی که کیش تیکت برای شما دارد این است که شما می توانید یک تنوعی به سفر خودتان بدهید و برای دیدن از بعضی جاهای دیدنی کیش که مسیر دوچرخه سواری هم دارند، به جای ماشین یا وسایل نقلیه دیگر از اسکوتر برقی استفاده کنید.

این طوری هم تفریح کرده اید و هم با آرامش و حوصله کافی از زیبایی های جذاب جزیره کیش دیدن کرده اید. مطمئن باشید این قسمت از سفرتان، تبدیل به یکی از بخش های خاطره انگیز و به یاد ماندنی سفر به جزیره کیش خواهد شد.

پیشنهادات ویژه: معروف ترین غذا ها در کیش

انواع اسکوتر برقی در کیش

اسکوتر های برقی که در جزیره کیش می توانید کرایه کنید انواع مختلفی دارند. بعضی از آن ها بزرگ و بعضی کوچک هستند. برخی دوچرخ دارند و برخی دیگر سه چرخ. بعضی اسکوتر ها هستند که باید به صورت ایستاده از آن ها استفاده کنید و اما نوع دیگری هم دارند که می توانید به صورت نشسته و مانند موتور از آن ها استفاده کنید.

این اسکوتر های برقی حتی در ظرفیت و قدرت های مختلف هم اجاره داده می شوند. ممکن است شما اسکوتر برقی اجاره کنید که با سرعت 50 کیلومتر در ساعت حرکت کند ولی در همان ایستگاه شخص دیگری یک مدل اسکوتر برقی دیگری را کرایه می کند که 90 کیلومتر در ساعت سرعت دارد.

⇐پیشنهادات ویژه: درخواست کارت کیشوندی کیش

اسکوتر برقی

اسکوتر برقی

مسیرهای اسکوتر برقی در کیش

جزیره کیش، چون یک جزیره تفریحی و توریستی است، مسیر های دوچرخه سواری زیادی در آن ساخته شده است، اما این مسیر های دوچرخه سواری تنها مختص استفاده از دوچرخه نیستند و علاقه مندان اسکوتر سواری در کیش هم می توانند از این مسیر ها استفاده نمایند.

همان طور که گفتیم ایستگاه های زیادی وجود دارد که برای کرایه اسکوتر برقی در کیش می توانید به آن ها مراجعه کنید، اما معروف ترین و پر طرفدارترین مسیر ها و ایستگاه های اسکوتر برقی در کیش عبارتند از:

  • خلیج شرقی کیش
  • پارک لارک
  • فانوس دریایی
  • اسکله تفریحی
  • پارک ساحلی مرجان
شرایط کرایه اسکوتر

شرایط کرایه اسکوتر

⇐پیشنهادات ویژه: جزیره لاک پشت ها در کیش

شرایط کرایه اسکوتر برقی در کیش

  • همان طور که در موارد قبل گفتیم محدودیت خاصی برای کرایه اسکوتر برقی در کیش وجود ندارد، اما بالاخره برای رعایت استاندارد های لازم و حفظ ایمنی کرایه کنندگان یک سری شرایط در نظر گرفته شده است که شامل موارد زیر می شود.
  • افراد زیر 15 سال نمی توانند اسکوتر برقی اجاره کنند و یا از آن استفاده نمایند.
  • برای کرایه اسکوتر برقی حتما باید کارت شناسایی به همراه داشته باشید تا در زمان استفاده از اسکوتر آن را به عنوان به مسئولین ایستگاه تحویل دهید.
  • هزینه کرایه اسکوتر برقی در کیش در ایستگاه های مختلف متفاوت است اما به طور کلی حداقل و حداکثر هزینه ها از 20 هزار تومان تا 50 هزار تومان است.
  • برای اسکوتر سواری در جزیره کیش فقط می توانید از مسیر های دوچرخه سواری استفاده کنید و استفاده از مسیر های دیگر در جزیره ممنوع است.
  • برای حفظ ایمنی و سلامت افرادی که مشغول اسکوتر سواری هستند، استفاده از کلاه ایمنی لازم و اجباری است.
  • قوانین اسکوتر سواری در کیش
  • اسکوتر برقی در کیش از تفریحاتی است که طرفدار زیادی در این جزیره دارد، اما این دلیل نمی شود که قانون و الزاماتی برای آن در نظر گرفته نشود. این قوانین برای حفظ نظم جزیره و ایمنی استفاده کنندگان از این وسیله ورزشی در نظر گرفته شده اند و هیچ آزار و اذیتی برای افراد ندارند. این قوانین به شرح زیر می باشند:
  • برای استفاده از اسکوتر حتما باید آشنایی اولیه و آمادگی کامل برای استفاده از آن را داشته باشید. در صورت ایجاد هر گونه مشکل و یا اتفاق علاوه بر منع استفاده از اسکوتر برقی باید مبلغی را هم به عنوان جریمه پرداخت نمایید.
  • سرعت استفاده از اسکوتر برقی در کیش دارای محدودیت است و شما نمی توانید با حداکثر سرعتی که می توانید با اسکوتر برقی در کیش تردد کنید.
  • مسیر حرکت اسکوتر برقی هم مانند خیابان دارای قوانین مشخصی است و برای این با سایر تردد کنندگان برخورد نداشته باشید، باید از سمت راست حرکت نمایید.
  • در مسیر خود ممکن است با افراد پیاده و یا حتی کودکان و افراد مسن هم برخورد داشته باشید، پس حتما با احتیاط برانید و مراقب این افراد در مسیر خود باشید.
  • حواستان به زمان بندی کرایه اسکوتر برقی و شارژ باطری آن باشد. اکثر اسکوتر های برقی ظرفیت شارژ به میزان 1 ساعت را دارند، بنابراین بهتر است قبل از تمام شدن زمان اجاره اسکوتر برقی و یا تمام شدن شارژ باطری آن خودتان را به ایستگاه برسانید تا نه خودتان و نه همراهانتان را به دردسر نیاندازید.

⇐پیشنهادات ویژه: هتل های برتر کیش

سخن پایانی

بازی و تفریح یکی از رکن های زندگی می باشد امید و زندگی و شادی را در رگ های جاری می کنند حال اگر این بازی را در یکی از بهترین جزیره ها انجام دهید. ساختن خاطرات دل انگیز و زیبا برای خانواده و خودمان یکی از جذاب ترین قسمت مسافرت است. اسکوتر برقی در کیش یکی از همان بازی های مهیج و خاطره ساز است. کیش تیکت وظیفه خود دانست این بازی را به شما معرفی نماید ما با ارائه خدمات گردشگری سفری آسان برای شما به ارمغان می آوریم برای شناخت خدمات ما اینستاگرام ما را دنبال نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.