رستوران های کیش

11 مورد از بهترین رستوران های کیش که باید بشناسیم؟

بهترین رستوران های کیش

یکی از مورد هایی که همیشه مورد توجه شهر های توریستی قرار گرفته است. رستوران هایی که به توریست ها و گردشگران خدمات ارائه می دهد. مناطق گردشگری مانند جزیره کیش یکی از محبوب ترین مناطق تفریحی برای ایرانیان و گردشگران جهانی است. همان طور که همگی تجربه کردیم پیدا کردن بهترین رستوران که غذاهای تازه، خوش طعم و با کیفیت داشته باشه یکی از دغدغه های اصلیمان بوده است.

با ما تا پایان مقاله همراه باشید تا لیست کاملی از رستوران های کیش را برایتان بگوییم تا شما با توجه به سلیقه‌تان بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

1.رستوران شاندیز صفدری

یکی از بهترین رستوران های کیش با غذاهای خوشمزه و موسیقی زنده در غرب جزیزه کیش در کنار کشتی یونان رستوران شاندیز صفدری است. یکی از شناخته ترین رستوران ها در کیش، رستورانی با بزرگ با ظرفیت بیش از 500 نفر اماده پذیرایی از شما گردشگران عزیز می باشد.

غذاهای این رستوران برای مسافران بسیار لذیذ است و افراد با خوردن انواع غذا های دریایی، کباب ها و… در فضایی بسیار عالی و دلچسپ که اشتهای شما را چندین برابر می کند.

آدرس: جاده جهان، بین کشتی یونانی و کلبه هور

رستوران شاندیز صفدری را با ما تجربه کنید.

رستوران ساحلی میرمهنا در کیش

2.رستوران ساحلی میرمهنا

رستوران میرمهنا یکی از قدیمی ترین رستوران های جزیره کیش که دارای غذاهای دریایی، سنتی و انواع کباب ها و…. می باشد که در شرق کیش و در نزدیکی اسکله تفریحی واقع شده است.

یکی از محبوب ترین ستوران های کیش دارای فضای بسیار بزرگ و مدرن با غذاهایی با کیفیت عالی و طعم فوق العاده که تمامی گردشگران را مجذوب طعم های خود کرده است

این رستوران از یک پارکینگ اختصاصی برخوردار است تا با خیال راحت بتوانید غذای خود را در رستوران میرمهنا صرف نمایید. منو این رستوران تنوع زیادی دارد، موسیقی زنده در رستوران میر مهنا توسط دامون بند فضای بسیار ارامش بخشی را برای شما فراهم میکند که در کنار فضای بسیار زیبا آن که از پنجره این رستوران شما می توانید ساحل کیش را تماشا کنید لذت غذا را دو چندان می کند.

 

شما می توانید بعد از صرف غذا در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس قدم بزنید و از طبیعت زیبا بر خوردار شوید.

آدرس: کیش، خیابان فردوسی، خیابان اعتصامی

اگر دوست دارید تجربه عالی از سفر کیش خود داشته باشید ما به شما رستوران ساحلی میرمهنا را پیشنهاد میکنیم.

 

3.رستوران پدیده کیش

یکی از باشکوه ترین و بزرگترین رستوران سر پوشیده دنیا که در سال 1398 تاسیس شده است. در مجاورت این رستوران یک لنگر 10 تنی وجود دارد که در مدت 35 روز ساخته شده است برای همین توانسته است نام خود را کتاب گینس ثبت نماید.

رستوران پدیده کیش توانسته است دربین گردشگران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار باشید این رستوران دارای غذاهایی بسیار لذیذ همراه با موسیقی زنده و ترانسفر رایگان خاطرات بسیار زیبایی برای شما در کیش رقم میزند.

آدرس: کیش، جاده جهان، نرسیده به میدان غروب

اگر دوست دارید یک تجربه جدید در یکی از رستوران های جهانی داشته باشید ما شما را به رستوران رویایی پدیده کیش دعوت میکنیم.

رستوران پدیده کیش

4.رستوران سالود

یکی از بهترین رستوران های کیش که با ارائه غذا های ایرانی و فرنگی تواسته محبوبیت بین توریست های جزیره بگیرد. رستورانی با منظره بسیار چشم نواز و تراس زیبایی، اجرای موسیقی زنده دلنشین که خاطرات فراموش نشدنی را برای شما رقم میزند

طبخ غذاها در رستوران سالود کاملا حرفه‌ای است، در این رستوران انواع غذاهای سنتی، کبابی و البته دریایی سرو می‌شود و تنوع منو این رستوران می‌تواند پاسخگوی سلیقه‌های مختلف افراد باشد.

آدرس: کیش، جاده جهان، جنب کلبه هور

اگر تمایل دارید در مسافرت خود در یک رستوران لوکس غذاهای لذیذ صرف نمایید حتما از رستوران سالود استفاده نمایید.

 

5.رستوران کوه نور

یکی از جذاب ترین رستوران های جزیره کیش که دارای فضایی از جنس سنگ و صخره که همانند غار است رستوران کوه نور نام دارد. محیطی بسیار زیبا با آبشارها و حکاکی تصاویر ایرانیان باستان بر روی سنگ‌های این رستوران و نورپردازی رستوران کوه نور از میان صخره های مخصوصا در شب زیبایی فضا را چندین برابر میکند و این رستوران را برای گردشگران خاص می نماید.

سرو غذا های ایرانی، فرنگی و دریایی متناسب با سلیقه تمامی افراد توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نمایید. در این فضایی بسیار زیبا و غذا لذیذ شما می توانید با شنیدن موسیقی زنده زیبا لذت خود را بیشتر نمایید.

ادرس:جزیره کیش، میدان امیرکبیر

اگر دنبال تجربه صرف یک غذا دلچسب در محیط رویایی را دارید ما به شما رستوران کوه نور را معرفی کنیم.

رستوران کوه نور در کیش

 

6.کافه رستوران ساحلی دیاکو

کافه رستوران ساحلی دیاکو کیش یکی دیگر از بهترین رستوران های شناخته شده است که دارای منظره ساحلی بسیار زیبا و دیدنی همراه با دی جی و موزیک زنده واقع در مرکز شهر میباشد. این کافه رستوران به دلیل موقعیت خوب و داشتن منظره دریا مسافران زیادی را به خود جذب نموده. این رستوران در سه وعده غذایی(صبحانه، ناهار، شام) میزبان مسافران عزیز میباشد.

آدرس: جزیره کیش، روبروی برج میکا، طبقه بالای پلاژ آقایان. کافه و رستوران دیاکو کیش

شما میتواند یک سفر خاطره انگیز را با میل کردن غذا های بی نظیر کافه رستوران ساحلی دیاکو تجربه نمایید.

 

7.رستوران خرچنگ

یکی دیگر از رستوران های معروف کیش، رستوران خرچنگ است، این رستوران توانسته است با ارائه غذاهای با کیفیت در زمینه غذاهای دریایی در مدت زمان کوتاه مسافران و توریست های زیادی را به رستوران خود دعوت نماید.

این رستوران توانسته در مدت کوتاه فعالیت خود یکی از جذابترین رستوران های جزیره کیش شود که در نوع خود بی نظیر است.

یکی از دلایل جلب توجه مسافران به رستوران خرچنگ اسم بسیار زیبایی آن است که برگرفته از غذای دریایی این رستوران است. کافیست شما فقط یکبار از غذاهای دریایی این مجموعه میل نمایید متوجه کیفیت و طعم عالی غذاها خواهید شد.

آدرس:روبروي هتل ليليموم _ ساختمان هديش طبقه اول

ما به مسافرانی که به دنبال تجربه بی نظیر غذاهای دریایی هستند رستوران خرچنگ را پیشنهاد می کنیم.

 

8.رستوران هزار و یک شب

رستوران هزار و یک شب یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش، رستوران سنتی و موزیکال که به دلیل موقعیت مکانی خوب این رستوران و نزدیکی آن به ساحل دریا در بین ترویست ها و مسافران محبوب شده است.

اسم زیبا این رستوران برگرفته از داستان شاهنامه می باشد، زمانی که وارد این رستوران می شوید با دیدن حکاکی های شخصیت شاهنامه بر روی دیوار های این رستوران مشاهده خواهید کرد.

رستوران هزارو یک شب فضایی کاملا سنتی دارد به این گونه که تخت های بسیار بزرگ برای نشستن در کنار دیوار ها قرار دارد که کوسن های زیبا با طراحی های قدیمی جهت استفاده مهمانان بر روی آن گذاشته شده است و اما میزها و صندلی های بزرگ چوبی نیز در وسط این رستوران برای افرادی که تمایل دارند بر روی صندلی بنشینند نیز وجود دارد.

قسمتی از این رستوران برای گروه موسیقی طراحی شده است موسیقی های سنتی و پاپ به صورت زنده فضایی لذت بخش را برای شما ایجاد میکند در کنار این امکانات و فضای سنتی شما می توانید علاوه بر صرف غذاهای متنوع مانند دیزی ، نان داغ ، کباب داغ و انواع کبابهای دریایی و انواع قلیان های عربی ویژه به همراه سرویس چای نیز استفاده نمایید.

آدرس: بلوار ایران، روبروی پارک شهر

اگر شما تمایل دارید بعد از گردش از بازار کیش برای میل غذاهای خوشمزه به یک رستوران بی نظیر بروید تا بتواند شب خاطره انگیز را برای شما رقم بزند به رستوران هزار و یک شب بروید.

9.رستوران بیت المزه

یکی دیگر از برترین های رستوران های جزیزه کیش کافه رستوران بیت المزه رستوران ایرانی، عربی جنب هتل کوروش است و این رستوران دارای فضای دلنشین است شما میتوانید بهترین مزه ها را تجربه کرد.

آدرس: جنب هتل کوروش

اگر دنبال رستوان با طعم فوق العاده و تم عربی می توانید رستوران بیت المزه را امتحان نماید.

 

10.رستوران ماهونی

رستوران ماهونی یکی از زیباترین رستوران های جزیره کیش می باشد. این زستوران با فضای شیک و دلنشین به همراه غذاهای لذیذ و موزیک زنده سبب شده تا گردشگران بسیار را به خود جلب نماید.منوی متنوع سرشار از غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد که به بهترین شکل ممکن طبخ می شود.

آدرس: بلوار دريا، هتل مجلل 5ستاره ميراژ

اگر میخواهید یک سفر خاطره انگیز را تجربه نمایید می توانید از رستوران ماهونی برای لذت بخش شدن سفر خود استفاده نمایید.

 

11.رستوران کف شیشه ای بام رویایی پدیده

رستوران کف شیشه ای بام رویایی پدیده تنها رستوران کف شیشه ای در خاورمیانه است، این رستوران یک برج یا بام رویایی با دید کامل دریا است. این رستوران در غرب جزیره کیش، مجاور بازار بزرگ پدیده کیش و در نزدیکی کشتی یونانی واقع شده است. رستوران کف شیشه ای بام رویایی پدیده کیش با چشم انداز خلیج فارس و ارتفاع 50 متر از سطح زمین در صد متری ساحل قرار دارد. این رستوران با فضای رمانتیک و موسیقی زنده پیانو و موزیک زنده قطعا شب به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

آدرس:جاده جهان، جنب بازار بزرگ پدیده کیش

اگر دنبال یک تجربه ناب و تکرار نشدنی میگردید پیشنهاد ویژه ما رستوران کف شیشه ای بام رویایی پدیده است.

رستوران کف شیشه ای بام رویایی پدیده در کیش

جزیره زیبای کیش جز این 11 رستوران برتر دارای رستوران های دیگری نیز می باشد ،رستوران هایی با امکانات و ویژگی های خاص خود، در این قسمت اسامی دیگر رستوران را برای افرادی که نمیتوانند به رستوران های بالا دسترسی داشته باشند را ذکر میکنیم.

  • رستوران توتی فروتی:

رستورانی بسیار زیبا که پشت بام رستوران توتی فروتی به طور کامل از چوب ساخته شده و فضای دکوراسیون داخلی آن هم از جنس چوب است.

آدرس رستوران توتی فروتی: انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی

 

  • رستوران فودلند:

یکی از رستوران های متفاوت جزیره است، تنوع غذایی بسیار بالای رستوران فودلند که بیش از ۱۰۰ نوع غذا و دسر برای مشتریان خود طبخ می‌کند.

آدرس رستوران فودلند: خیابان جهان، ضلع غربی بازار بین‌المللی مرجان

 

  • رستوران رویال استار:

یکی از رمانتیک ترین رستوران های کیش است. رستوران رویال استاردارای دو فضای سرپوشیده و سرباز است که مهمانان می‌توانند به انتخاب خود یکی از آن‌ها را برای سرو غذا انتخاب کنند

آدرس رستوران رویال استار: بلوار صدف، فاز یک، ساختمان بساک، طبقه سوم

 

  • رستوران فودکورت دامون:

یکی دیگر از رستوران های کیش رستوران فورکورت است، تنوع غذاهای این رستوران بسیار بالا بوده و همه نوع غذا اعم از ایرانی، ترکی، هندی، چینی، مکزیکی و ایتالیایی برای مشتریان خود سرو می‌کند.

آدرس رستوران فودکورت دامون: خیابان وصال، مرکز خرید دامون

 

  • رستوران پایاب

یکی از بهترین رستوران های سنتی کیش رستوران پایاب است که با طبخ غذاهای خوشمزه و با کیفیت نظر مسافران را جلب کرده است.سبک سنتی و پخش زنده موسیقی و یک چایخانه برای میل کردن چایی در کنار فضای زیبا این رستوران را محبوب تر کرده است.

آدرس رستوران پایاب: میدان المپیک، بلوار المپیک

رستوران هشتگ در کیش

  • رستوران هشتگ

رستوران هشتگ جز رستوران های دو منو در جزیره زیبای کیش است. این رستوران دارای منو غذای ایرانی و فست فود است که به دلیل فست فود های عالی در زمره برترین رستوران های کیش قرار گرفته است. فضای بسیار شیک و مدرنی که علائم راهنمایی و رانندگی و پلاک ماشین تزیین شده‌اند.

آدرس رستوران هشتگ: بلوار امیرکبیر، روبروی کارتینگ، ساختمان هدیش

 

  • رستوران نهنگ سفید

رستوران نهنگ سفید از بهترین رستوران های کیش که بهترین غذاهای دریایی را برای مشتریان خود طبخ می‌کند، شکل ظاهری این رستوران نهنگ سفید است که علاوه بر غذاهای دریایی، غذاهای ایرانی و بین‌المللی متنوعی هم برای مهمانان خود سرو می‌کند.

آدرس رستوران نهنگ سفید: میدان سنایی، پشت بازار مریم و هتل فارابی، نوار ساحلی

 

  • رستوران دارچین

رستوران دارچین فضایی آرام و دنج بوده و طرفداران زیادی دارد، رستوران دارچین دارای پارکینگ اختصاصی بوده و قیمت غذاهای آن هم مناسب است.

آدرس رستوران دارچین: انتهای خیابان اندیشه، روبروی آوای خلیج فارس

 

  • رستوران بابا قدرت

اگر دنبال رستوران ساده و سنتی با غذاهای با کیفیت میگردید رستوران بابا قدرت می تواند انتخاب مناسبی باشد. پخش موسیقی زنده، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی از مزایای این رستوران می باشد.

آدرس رستوران بابا قدرت: خیابان رودکی، طبقه زیرین هتل پارمیدا کیش

 

  • رستوران خانه اسپاگتی

اگر علاقه مند به غذاهای سنتی و کباب ها نیستید می توانید از رستوران خانه اسپاگتی امتحان نمایید.این رستوران یکی از بهترین رستوران های کیش است که غذاهای ایتالیایی، استیک، لازانیا و… سرو می‌کند، قیمت این رستوران برخلاف بقیه رستوران های کیش مناسب تر است.

آدرس رستوران خانه اسپاگتی:کیش، میدان پردیس، روبه‌روی مرکز خرید پردیس 2، هتل پارمیس،‌ طبقه منفی یک

  • رستوران کلبه درویش کیش

رستوران کلبه درویش به علاقه مندان غذاهای ایرانی، سنتی و محلی فرصت تجربه ای بی نظیر با غذاهای خوش طعم را می دهد.

روبروی این رستوران یک کشتی یونانی معروف قرار گرفته است که فضای آب‌های خلیج فارس را دلنشین‌تر می‌کند، در این رستوران در کنار غذا چای و قلیان نیز سرو می شود.

آدرس رستوران کلبه درویش کیش: کیش، ساختمان ساحلی ۲، جاده جهان، بعد از کشتی یونانی

 

سخن پایانی

رستوران های این جزیره هر کدام دارای زیبایی های منحصر به فرد است ممکن است به دلیل این زیبایی و جذابیت قیمت این رستوران ها مقداری بالا باشد ولی ارزش یک تجربه دلنشین را دارد.

اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید می توانید از بهترین رستوران ها، هتل ها، پاساژهای خرید، اماکن گردشگری و…. با کیش تیکت تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.