تفریحات آبی کیش

معرفی بهترین کشتی های تفریحی در کیش

کشتی های تفریحی و یات در کیش

وقتی به جزیره زیبای کیش سفر می کنید باید به یک گردش دریایی نیز بروید، کشتی های تفریحی و یات در کیش را باید در ابتدای غروب دل انگیز سواحل مرجانی اش تماشا کنید؛ تصور کنید آن جا که خورشید برای رفتن پا به پا می کند وآهسته از جایگاهش دور می شود تا ماه را جایگزین خود در اسمان نماید.درست در همین لحظه است که کشتی ها ا این صحنه را برای شما به نمایش میگذراند .

یکی از جذاب ترین تفریحات در کیش گشت و گذار با کشتی های تفریحی است که این گشت ها همراه با سرو ناهار یا شام به همراه موزیک زنده ، استند آپ کمدی ، برنامه های شاد و مفرح ، اهدای جوایز و قرعه کشی می تواند خاطرات سفر شما را لذت بخش نماید. از آنجایی که تفریحات آبی در این جزیره بسیار طرفدار دارد قصد داریم به معرفی بهترین کشتی های تفریحی و یات در کیش بپردازیم، تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

 

1.کشتی تاپ تورز کیش

کشتی تاپ تورز کیش یکی از بزرگترین، لوکس ترین، پیشرفته ترین کشتی های تفریحی در جزیزه کیش است. کشتی تفریحی تاپ تورز و یا همان کاتاماران نقط نقطه آن به دست طراحان و متخصاصان ایرانی ساخته شده که همین امر باعث شده روزانه افراد زیادی در جستجو این کشتی هستند و تمایل به حداقل یکبار تجربه آن هستند.

این کشتی نیز مانند بقیه کشتی های تفریحی امکانات تفریحی سرگرم کننده، پخش موسیقی زنده و غذاهای لذیذ را در اختیار گردشگران قرار می دهد تا ساعتی دور از هر گونه دغدغه با خیالی اسوده از سفر خود لذت ببرند.

ما به شما توصیه میکنیم تجربه گردش با کشتی تفریحی تاپ تورز و یا همان کاتاماران را از دست ندهید.

کشتی تفریحی تارا در کیش

2.کشتی رستوران VIP رویای دریا کیش

کشتی رویای دریا کیش یکی دیگر از کشتی لوکس جزیره شناخته می شود. کشتی رویای دریا کیش جدیدترین کشتی تفریحی کیش است که با مساحت 6000 متر مربع در 6 طبقه و 5 سالن پذیرایی با ظرفیت پذیرش 700 نفر مسافر و گردشگر با استاندارد جهانی IMo است.

عرشه بسیار بزرگ و فوق العاده کشتی تفریحی VIP رویای دریا به صورت روباز و با چشم انداز کامل دریا طراحی شده است تا مهمانان بتوانند دید با زاویه سیصد و شصت درجه خیلی خوبی از دریا داشته باشند. سفر با کشتی تفریحی انتخاب بسیار خوبی برای کسانی است که هم دلبسته آرامش طبیعت هستند و هم شیفته امکانات لوکس و لاکچری. این کشتی تفریحی دارای برنامه‌های متنوعی است. علاوه بر همه این‌ها کافی‌شاپ هم دارد. موسیقی زنده از پرطرفدارترین برنامه‌های آن است و دیدن هنرمندان از نزدیک هم ذوق خودش را دارد.

اگر میخواهید از تماشای دریا در شب لذت ببرید ما به شما کشتی رستوران VIP رویای دریا کیش را معرفی میکنیم.

 

3.کشتی تفریحی لوکس کارینا کیش

سفر دریایی جزیره کیش بهترین راه برای تجربه جزیره و دریای خلیج فارس جذاب می باشد. یکی از مجلل‌ترین، لاکچری ترین و بزرگترین کشتی‌های تفریحی در جزیره کیش، کشتی کارینا است. کشتی کارینا در مدت سه سال در فضائی به وسعت 1500 متر مربع در 4 طبقه به سفارش بخش خصوصی توسط کشتی سازی صدرا ساخته شده است. یکی از خدمات این کشتی، خدمات پذیرایی از مسافران است تا با خیالی راحت یک سفر دریایی فوق العاده را تجربه کنند.

وجود موسیقی زنده در کشتی کارینا کیش لذت سفر دریایی را دو چندان می کند. سالن vip کشتی تفریحی مسافرتی کارینا کیش، ویژه برگزاری جشن های مختلف با ظرفیت 50 نفر، فضای برگزاری گالری و نمایشگاه های مختلف، اتاق‌های vip هتلی مجلل با خدمات 5 ستاره، اتاق نگهداری کودک، ماساژ، نمازخانه، خدمات درمانی و دارویی از دیگر امکانات این شناور است. علاوه بر امکانات فوق، این شناور دارای اتاق های مانیتورینگ، صدا، تصویربرداری، سالن تشریفات ViP و اتاق هایی برای مدیریت و کارکنان و عکاسی می باشد.

اگر جز دسته از افرادی هستید که میخواهید تجربه سفر دریایی لوکس را داشته باشید حتما از کشتی تفریحی لوکس کارینا کیش استفاده نمایید.

کشتی آکواریوم کیش

 

4.کشتی آکواریوم کیش

درکشتی آکواریم شما می توانید انواع ماهی های کوچک و بزرگ ، مرجان ها و دنیای زیر آب را از پشت شیشه از نزدیک نظاره گر باشید و اجرای موزیک زنده در کنار طبیعت دریا حس لذت بخش را به میهمانان این کشتی میبخشد.

این ویژگی ناب در این کشتی باعث شده از کشتی های مشابه خود پر بازدیدتر باشد و سالانه از بسیاری از گردشگران استقبال می کنند.

اگر به دنبال آرامش در سفر هستید یکی از ویژه ترین پیشنهاد ما به شما کشتی آکواریم کیش است.

 

5.کشتی تفریحی vip اوستا

به یکی از بهترین کشتی های تفریحی و یات در کیش می توان به کشتی تفریحی اوستا اشاره کرد. بزرگترین کشتی تفریحی که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است و توانسته با برنامه های سرگرمی رضایت مسافران و توریست ها را به خود جلب نمایید.

کشتی تفریحی vip اوستا در عرشه صندلی‌هایی قرار دارد که بتوانید غروب و شب‌های پرستاره کیش را با آرامش تماشا کنید.

می توانید تجربه گردشگری خود را با کشتی تفریحی اوستا به یاد ماندنی کنید.

کشتی اوستا کیش

6.کشتی تفریحی دنا در کیش

کشتی تفریحی دنا یکی از برترین کشتی های تفریحی جزیزه کیش می باشد، وسعت کم این کشتی باعث شده تا پذیرای ظرفیت محدودی از مهمان ها باشد. این کشتی تفریحی از سه طبقه ساخته شده است و دارای رستوران، کافی شاپ و… است.

کشتی تفریحی دنا مانند دیگر کشتی های تفریحی سرگرمی های بسیار جالبی را برای گردشگران فراهم می کند. در سالن vip هنرمندان مختلفی به موسیقی زنده می پردازند. گردش با کشتی تفریحی دنا دو ساعت به طول می انجامد، و شما می توانید از عرشه نظاره گر دریای زیبای خلیج فارس باشید.

اگر به دنبال تجربه سفر دریایی با قیمتی مناسب هستید پیشنهاد ما کشتی تفریحی دنا است.

7.کشتی تفریحی آرتمیس پلاس

کشتی تفریحی و تاریخی آرتمیس یکی از بزرگترین و با شکوه ترین رستوران های دریایی ایران است که از ابتدای تیرماه سال 1387 در سواحل جزیره کیش افتتاح گردیده و تا کنون مورد توجه خاص گردشگران تور کیش قرار گرفته است.این کشتی تفریحی برای افزودن به لذت تجربه حضور بر روی آب های نیلگون خلیج فارس و دیدن این جزیره توریستی از زاویه ای دیگر مراسم شادی و جنگ بهمراه موزیک زنده متفاوت خود را به همراه پذیرایی شام خدمت این عزیزان ارائه می کند.

این کشتی دارای طول 30 متر می باشد که برای یک کشتی تفریحی بسیار بزرگ و هیجان انگیز محسوب می شود. عرض این کشتی نیز برابر با 10 متر است که باعث شده این کشتی بسیار جادار به نظر برسد. کشتی آرتمیس پلاس به صورت ۲ طبقه ساخته شده و این موضوع باعث شده تا بتوان امکانات بسیار زیادی را داخل آن جای داد. رستوران این کشتی در طبقه اول قرار گرفته و ظرفیت آن 130 صندلی می باشد. کشتی تفریحی آرتمیس پلاس کیش هر شب در 4 سانس از بندرگاه جزیره کیش به حرکت در می آید و میهمانان خود را برای یک گشت 2 ساعته دور جزیره مرجانی کیش به همراه خود می برد.

اگر تمایل زیادی دارید تا برای ساعاتی روی آب های نیلگون خلیج فارس شناور بوده و از مناظر زیبای آن نهایت لذت را ببرید پیشنهاد ما کشتی تفریحی آرتمیس پلاس است.

کشتی تفریحی آرتمیس پلاس

8.کشتی تفریحی اوستا 50

کشتی اوستا 50 کیش یکی از جدیدترین کشتی های تفریحی کیش می باشد. این کشتی یک کشتی برای گشت دریایی تفریحی می باشد. ظرفیت کشتی 200 نفر با امکان دید کامل به استیج اجرای موزیک است. سالن کشتی تفریحی اوستا 50 مجهز به سیستم صوتی دالبی و تهویه و خنک کننده است. عرشه کشتی مجلل اوستا 50 با وسعت 250 متر فلت با نور پردازی و دید 360 درجه است.

برنامه های کشتی اوستا50 کیش عبارت است از: استندآپ کمدی، موسیقی زنده و پذیرایی رایگان شام.موزیک دلنشین در کنار شام لذیذ و آرامش حرکت در دریا، پکیج مناسبی برای پر کردن دو ساعت از سفر به کیش است.استند آپ کمدی و اهدای جوایز نیز به شادی مجموعه می افزاید.در اواسط سفر پذیرایی شام انجام می شود که با منو چلو جوجه و مخلفات به همراه نوشیدنی است.

اگر به دنبال تجربه سفر دریایی لذتبخش و قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما کشتی تفریحی اوستا 50 است.

کشتی تفریحی اوستا 50

سخن پایانی

از مهمترین جاذبه های کیش که در سایر نقاط ایران نمی توان نمونه اش را پیدا کرد گشت زدن در میان آب های خلیج فارس با کشتی تفریحی کیش و لذت بردن از پذیرایی دریایی است، آرامش و خوش گذراندن در دریا را با بهترین کشتی های تفریحی تجربه کنید، مدت زمان 2 ساعت می تواند در کنار خانواده خود به تفریح و شادی بگذرانید.مسافرت را کیش تیکت متنوع سازید، ما تمام امکانات لازم برای سفری لذت بخش را برای شما فراهم میکنیم، در تمام مدت سفر همراه شما خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.