اطلاعات گردشگری کیش

گران ترین و لوکس ترین مراکز تجاری درکیش

گران ترین و لوکس ترین مراکز تجاری درکیش

مراکز خرید با معماری مدرن و انواع کالاها و خدمات هر ساله پذیرای مسافران هستند، بهترین و اورجینال‌ترین کالاها را در کیش می‌توانید پیدا کنید. کافیست سری به گران ترین و لوکس ترین مراکز تجاری درکیش بزنید. به شما پیشنهاد میکنیم در کنار تفریحات آبی از مراکز خرید موجود در جزیره کیش دیدن فرمایید و لذت ببرید.

 

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش که در سال ۱۳۹۱ افتتاح شد، دارای غرفه‌های تجاری متعددی برای فروش انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچه‌گانه، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و جواهرات، شکلات و مواد غذایی، تلفن همراه، کامپیوتر و… است.دامون دارای ۱۰۰ غرفه تجاری و ۱۰ غرفه خدماتی است. در طبقه دوم این مرکز یک پیست اسکی (آیس‌رینک) وجود دارد که با تجهیزات منحصر به فردش مورد توجه توریست ها قرار گرفته است.

مرکز خرید دامون گزینه خوبی برای خرید کالاهای برند است.

فود کورت واقع در بام مرکز خرید دامون کیش هم طرفداران زیادی دارد و عده قابل توجهی از گردشگران، برای صرف وعده‌های غذایی متفاوت، به این مجتمع تجاری مراجعه می‌کنند.

آدرس مرکز خرید دامون کیش: خيابان وصال

ساعات کاری مرکز خرید دامون کیش: 10 الی 14 – 17:30 الی 23

شماره تماس: 07697764445

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون

کوروش برند سنتر کیش

یکی دیگر ازگران ترین و لوکس ترین مراکز تجاری درکیش در اسفند ۱۳۹۶ افتتاح شد، این بازار در میان بعضی از اهالی به فروشگاه زیلان مگا استور معروف است.یک ساختمان با نمایی شیشه‌ای و مشبک واقع در میدان مرجان کیش، که در روز با نور درخشان آفتاب برق می‌کشد و در شب نور چراغ‌ها را به قرنیه گردشگران باز می‌تاباند تا چشم‌ها را به خود خیره کند.

برندهایی مثل آدیداس، نایک، ماسیمو دوتی، زارا، پوما، اسپیریت، ریبوک، کوتون، برشکا، لی نینگ، اسکیچرز و سان گلدن و … فقط تعدادی از برندهای موجود در این مرکز خرید بزرگ است.

کالاهای مختلفی در این مرکز خرید وجود دارد که شامل انواع لباس (مردانه، زنانه و بچه‌گانه)، کیف و کفش، لوازم ورزشی، لوازم دیجیتالی و… می‌شود. البته قیمت های اجناس نسبت به بقیه فروشگاه ها گران تر است.

رستوران‌های متعدد در این مجموعه وجود دارد نظیر چاپس گریل، برگر مرزالتس و غذای دریایی آبادان و همچنین کافه‌های ویونا، لاوازا و بلوط، این امکان را به شما می‌دهند که لحظه‌هایی را به استراحت بپردازید و خستی خود را با یک غذای لذیذ یا نوشیدنی خنک از تن بیرون ببرید.

آدرس کوروش برند سنتر کیش : کیش، خیابان جهان، میدان پارس

ساعت کاری کوروش برند سنتر کیش: ۱۰ تا ۱۴ و ۱۸ تا ۲۴

 

مرکزخرید پردیس 1

یکی از بزرگترین بازارهای کیش دو مرکز پردیس است که در کنار هم ساخته شده‌اند. مرکز خرید پردیس 1 در سال 1371 در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع با معماری خاص در شرق جزیره کیش احداث شد و توجه همگان را به سوی خود جلب نمود. این ساختمان دو طبقه حدود 200 واحد تجاری را در خود جای داده که با فروش انواع پوشاک برای آقایان، بانوان، کودکان، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل برقی خانگی، عینک فروشی، کیف، کفش، ساعت و… فعالیت دارد.

از جمله امکاناتی که پردیس 1 ارائه میدهد که مورد توجه گردشگران قرار گرفته است، می‌توان به رستوران، چای‌خانه، کافی شاپ، کافی نت، دفاتر مسافرتی و چندین شعب بانک اشاره کرد. جالب اینکه در ورودی این مرکز خرید، یک برج ایفل قرار دارد که در طول شب جذابیت زیادی پیدا می‌کند.

آدرس مرکز خرید پردیس 1 :بلوار فردوسی، مقابل پارک هنگام

ساعات کاری مرکز خرید پردیس 1 : همه روزه در ساعات 9 الی 13:30 و 17 الی 22:30

شماره تماس:07644456500

 

مرکز خرید پردیس 2

یکی دیگر از مراکز مدرن خرید کیش، مرکز خرید پردیس ۲ است. این مرکز خرید در ۴ طبقه و به همراه ۲۳۰ غرفه در سال ۱۳۷۷ و در حوالی مرکز خرید پردیس ۱ به بهره برداری رسیده است.

برند های معتبر در زمینه‌ی پوشاک، کفش، عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم کودک و… در این بازار وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها خرید کنید. در این بازار یک چایخانه‌ی سنتی، سه کافی‌شاپ و یک رستوران با انواع غذاهای گرم و سرد وجود دارد که امکان صرف غذا در کنار خرید را برای شما فراهم می‌آورد. همچنین وجود فضای سبز و نخل‌های زیبا در بازار، محیطی دلپذیر و جذاب را در اختیار شما قرار می‌دهد.

آدرس مرکز خرید پردیس ۲:میدان پردیس، مرکز خرید پردیس ۲

ساعات کاری مرکز خرید پردیس ۲: ۹ صبح الی ۲۳:۳۰

شماره تماس: ۴۴۴۵۶۲۲۰-۰۷۶

مرکز خرید پردیس در کیش

مرکز خرید پردیس

بازار مروارید در کیش

در سال ۱۳۷۳ بازار بزرگ مروارید با نمایی مشابه تخت جمشید تاسیس شد.بازار مروارید با ۲۰۸ غرفه که در زمینه‌های مختلفی همچون پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، بلورجات، لوازم خانگی و… فعالیت می‌کنند.قیمت در این بازار مناسب و رو به گران است .

مروارید دارای ۱۲ درب ورودی و ۸ بازارچه هستند. نام بازارچه هایی که در این بازار وجود دارد نیز به ترتیب آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، آریا، ایران، و بیستون هستند.

بازار بزرگ مروارید کیش مساحت زیادی دارد و اگر قصد بازدید از همه غرفه‌های آن را دارید، باید حداقل چهار ساعت زمان صرف بازدید از آن کنید.

آدرس مرکز خرید مروارید کیش: بلوار مروارید، مرکز خرید مروارید کیش

ساعت کاری مرکز خرید مروارید کیش: هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

شماره تماس: ۴۴۴۵۸۸۸۸-۰۷۶

 

بازار ونوس کیش

بازار بین المللی ونوس کیش در سال 1375 آغاز به فعالیت کرد و جزو عالی ترین پاساژ ها  که اجناس آن مقرون به صرفه ترین می باشد، در دو طبقه ساخته شده و در حال حاضر دارای ۳۴۰ واحد تجاری فعال است، طبقه اول شامل فروشگاه‌هایی است که کیف و کفش، لوازم آرایشی، اسباب‌بازی و لوازم تزئینی و خانگی جزو کالاهایشان است. البته لباس مجلسی زنانه هم یکی دیگر از کالاهای معروف این مجتمع است.

وجود کافی شاپ و رستوران یکی از ویژگی‌های مثبت بازار ونوس محسوب می‌شود که با ایجاد فضایی برای استراحت، موردتوجه مسافران و بازدیدکنندگان است.

آدرس بازار ونوس کیش: خیابان سنائی

ساعات کاری بازار ونوس کیش: 9:30 – 13:30 و 17 – 22:30

شماره تماس: 07644463674

بازار ونوس کیش

بازار ونوس

مرکز خرید رویامال کیش

مرکز خرید رویامال کیش در سال 1394 شروع به فعالیت کرد.قیمت کالا کمی در این بازار بزرگ تجاری بالا است ولی بین گردشگران محبوبت دارد و حتما در لیست گشت و گزارشان قرار دارد.

موقعیت مکانی مناسب آن سبب شده افراد بسیاری برای خرید به سمت آن جذب شوند. این مرکز خرید در 5 طبقه ساختمانی در مساحتی بالغ بر 6495  بنا شده است که زیر بنای آن به حدود 24 هزار متر مربع می رسد.

در فروشگاه های این مرکز خرید کلاها ها با تنوع بسیار در برند و نوع یافت می شوند، شامل پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، سیسمونی، لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات گریم، لوازم الکتریکی و دیجیتال، لوازم خانگی، برند های مختلف ساعت، مواد غذایی و ….. می شوند.

آدرس مرکز خرید رویامال کیش: خیابان رودکی، جنب هتل پارمیس، مرکز خرید رویامال کیش

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۸۱۱۳۰

 

سخن پایانی

باورعمومی این است که چون جزیره دارای گران ترین و لوکس ترین مراکز تجاری درکیش هستند، قیمت‌ها واجناس آن با بازارهای شهرهای دیگر متفاوت است و نمی تواند اجناس را با قیمت مناسب پیدا کرد باید بگوییم این تفکر غلط است مراکز با قیمت مناسب و ارزان نیز درکیش وجود دارد.

کیش تیکت گردشگران را از امکانات، سرگرمی های غیر آبی،کنسرت و… مطلع می سازد و سفری به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می اورد. ما را در شبکه های اجتماعی همراهی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.