اطلاعات گردشگری کیش

لیست ارزان ترین مرکز خرید در کیش

لیست ارزان ترین مرکز خرید در کیش

یکی از اهداف مسافران و گردشگران جزیره خریدن سوغاتی و لذت گشتن در پاساژ هاست،تنوع مراکز خرید کیش و همچنین مراکز تفریحی و رفاهی اش آنقدر بسیار است برای همین ما می خواهیم لیست ارزان ترین مرکز خرید در کیش را به شما معرفی کنیم تا با خیال راحت بتوانید به گردش خود ادامه دهید.

 

 صفین (عرب‌ها) در کیش

در سال ۱۳۵۰بازارمنطقه بومی‌نشین شمالی تاسیس شد به بازار صفین یا همان بازار عرب‌ها معروف است. بازار صفین از قدیمی‌ترین‌های جزیره است و به واسطه موقعیتش بیشتر مردم بومی از آن خرید می‌کنند.

این بازار دو هزار و ۳۰۰ متری و یک طبقه بازار دارای ۷۰ غرفه فعال در زمینه پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، اسباب‌بازی، لوازم‌خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی است. قیمت ارزان و متوسط کالاها، بافت قدیمی و جذاب این بازار باعث شده‌اند که بازار عربها مورد استقبال گردشگران قرار گیرد.دیدن یک بازار سنتی در میان هیاهوی مدرن مراکز خرید لوکس در کیش لذت دیگری دارد.

آدرس: میدان سعدی، محله عرب‌ها، خیابان لارک، خیابان هامور

ساعت کاری: ۹ تا ۱۳:۳۰ و ۱۷ تا ۲۲:۳۰

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۳۲۱۲۰

 

 هوم سنتر پادنا در کیش

مرکز خرید پادنا در سال 1390 تاسیس شد، در شمال جزیره و در نزدیکی تعداد زیادی از پاساژها و مراکز خرید قرار دارد. این مرکز برای مسافران و گردشگرانی که دنبال کالاهای خاص یا لوکس هستند مناسب نیست. این مکان برای گردشگرانی مناسب است که میخواهند از ارزان ترین مرکز خرید در کیش خریدهایی ارزان با قیمت مناسب داشته باشند.

هوم سنتر پادنا به بورس لوازم‌خانگی، پرده، ظرف و ظروف و مبلمان اختصاص یافته است و به گفته کسانی که از آن بازدید کرده‌اند، بیشتر برای کیشوندان مناسب است.

آدرس: بلوار ایران، بین میدان خلیج فارس و میدان هرمز، مرکز خرید پادنا کیش

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۳  ظهر و ۱۶ عصر الی ۲۳ شب.

مرکز خرید پانیذ درکیش

مرکز خرید پانیذ

مرکز خرید پانیذ

یکی دیگر از مراکز خرید کیش که قیمت‌های آن مناسب و تنوع کالای خوبی دارد مرکز پانیذ است. این مرکز خرید 2 طبقه 180 غرفه را در خوی جای داده که در آن ها انواع پوشاک، لوازم خانگی، اسباب بازی، مواد غذایی و لوازم الکترونیکی به فروش می رسد.

یک کافی‌شاپ در این مرکز خرید فعالیت می‌کند که در صورت احساس خستگی می‌توانید در این محل انرژی دوباره‌ای به خود بازگردانید.

آدرس:خیابان فردوسی

ساعات کاری: 9:30 الی 22:30 (به غیر از ساعات 14 الی 17)

شماره تماس: 07644420025

 

بازار پارس خلیج در کیش

بازار پارس خلیج در سال ۱۳۷۰ در شهرک صفین، یکی از قدیمی‌ترین محله‌های جزیره کیش ساخته شد، در این بازار حدود 150 غرفه متفاوت وجود دارد که حق انتخاب را برای شما باز می گذارند. اجناس این بازار نسبتا ارزان‌تر از مراکز خرید لوکس جزیره است که یکی از دلایل محبوبیت آن به شمار می‌رود؛ به‌خصوص که برخی از گردشگران و شهروندان ساکن در جزیره، این محل را برای خرید جهیزیه انتخاب می‌کنند.

بعد از یک خرید حسابی می‌توانید در رستوران‌ها و کافه‌های این مجموعه دلی از عذا در بیاورید. پارکینگ، حیاط و محوطه فضای سبز باعث می‌شود که شما در این مرکز خرید احساس راحتی کنید.

آدرس: شهرک صفین، میدان سعدی، خیابان میرمهنا، بازار پارس خلیج

ساعت کاری: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر، و از ۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب

مرکز خرید زیتون در کیش

مرکز خرید زیتون

مرکز خرید زیتون در کیش

این بازار در زمینی به مساخت ۷۰۰۰ متر مربع و در سال ۱۳۷۶ ساخته شده است و از این نظر یکی از قدیمی‌ترین بازارهای کیش به شمار می‌رود.این بازار در ساحل غربی کیش قرار گرفته و نسبت به دیگر مراکز خرید کیش بسیار کوچکتر است.

مرکز خرید زیتون علی رقم قیمت مناسب اجناس، کیفیت بالا را نیز به مشتریان ارائه می دهند که بدون شک بهترین فرصت برای بر طرف کردن نیاز های خرید می باشد.

همچنین این بازار مجهز به ۱۰۸ واحد تجاری در 2 طبقه می باشد که اجناسی مانند: پوشاک، عطر و ادکلن، کفش، لوازم خانگی، اسباب بازی و… در آن به فروش می‌رسند.

در صورت گرسنگی یا خستگی، می‌توانید به رستوران یا کافی‌شاپ پاساژ مراجعه کنید. یک بانک نیز در این مرکز فعالیت دارد.

آدرس: خیابان فردوسی، بازار زیتون

ساعات کاری: ۹ الی ۲۲:۰۰

شماره تماس: ۴۴۴۲۴۱۶۰-۰۷۶

 

مرکز خرید گلستان کیش

یکی از قدیمی ترین مراکز خرید در جزیزه کیش است که به دلیل قیمت ارزان مورد استقبال ساکنین کیش قرار گرفته است.مساحت کلی این پاساژ حدود 2586 متر مربع است که فضایی برای ساخت یک مرکز خرید 2 طبقه را ایجاد کرده است

غرفه‌های موجود در این مرکز خرید شامل لباس زنانه و مردانه، وسایل الکتریکی و وسایل خانه، آرایشگاه، املاک، سوپر مارکت، تعاونی میوه،نانوایی، قصابی، شیرینی فروشی و … هستند.

ادرس:مجتمع مسکونی صدف، فاز 2، رو به روی مسجد امام حسن (ع)

شماره تماس:07644440264

 

بازارچه حافظ کیش

مرکز خرید مجتمع خدماتی حافظ یک بازار محلی کوچک در کیش است که نزد گردشگران تور کیش و ساکنان محلی محبوبیت ویژه‌ای دارد.این بازار کلا 12 غرفه دارد و قیمت های اجناس درون بازارچه ارزان و مناسب است.

که در ضلع شرقی جزیره جای خوش کرده است. این بازارچه درست در مقابل بازار پانیذ واقع شده است. نزدیکی بازارچه حافظ کیش به هتل های مرکز کیش و رستوران های معروف جزیره باعث شناخته شدن این مرکز در بین گردشگران گردد.

آدرس:خیابان فردوسی، مرکز خرید مجتمع خدماتی حافظ

بازار هرمز کیش

بازار هرمز

بازار هرمز کیش

بازار قدیمی و پر رونق هرمز جزیره کیش به وسعت چهل هزار متر مربع ساخته شده است، بازار خدماتی هرمز کیش حدوداً دارای ۲۸۳ واحد تجاری می باشد که در دو طبقه کالاهای ساختمانی، تاسیساتی و دکوراسیون منزل قرار گرفته اند.

این بازار به دلیل ارزان ترین مرکز خرید در کیش و فضای صمیمی توانسته گردشگران زیادی را به بازار هرمز دعوت نماید. یک رستوران و یک کافه هم در بازار هرمز است، می توانید با خیال راحت وقت خود را در این بازار بگذرانید.

آدرس : میان میدان هرمز، میدان المپیک، خیابان ایرپورت

ساعت کاری:۹:۳۰ صبح تا ۱۱ شب

شماره تماس:۰۷۶۴۴۴۵۱۷۲۸

 

بازارخرید مریم در کیش

مرکز خرید مریم در مقایسه با مراکز خرید دیگر کیش بسیار کوچک است، ولی این مرکز خرید مقرون به صرفه از بقیه مراکز خرید در جزیره است.همچنین وجود یک رستوران زیبا با انواع غذاهای خوشمزه و کافی شاپ دنج با نمای خلیج همیشگی فارس از ویژگی های مرکز خرید مریم است.

در این بازار اقلامی مانند: فروش پوشاک زنانه و مردانه، کیف‌و‌کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و … را با قیمتی مناسب تهیه کنید،  در مرکز خرید مریم می توانید جنس های مرغوب با کیفیت عالی تهیه کنید.

آدرس: میدان ساناز

ساعات کاری: ۱۰ الی ۲۲:۰۰

شماره تماس: ۴۴۴۲۲۲۲۰-۰۷۶

هایپر مارکت پاندا در کیش

هایپر مارکت پاندا

هایپر مارکت پاندا در کیش

در سال  ۱۳۹۵ هایپرمارکت پاندا افتتاح شد، در زمینی به مساحت 7500 متر مربع ساخته شد که زیربنای آن به 1200 مترمربع می‌رسد. در این مجموعه 8600 قلم کالا از پوشاک، محصولات آرایشی و بهداشتی، کالاهای تزئینی و زیورآلات گرفته تا ابزارآلات، لوازم منزل، ظروف آشپزخانه، لوازم التحریر، انواع شکلات و خوراکی های خارجی و برند، تره بار و هر آنچه را فکر کنید در آنجا عرضه می‌شود.

آدرس : محله میرمهنا، میدان هرمز.

ساعات کاری: ۹ صبح الی ۱ بامداد

 

مرکز خرید پدیده کیش

بازار پدیده کیش یکی از جامع‌ترین مراکز خرید کیش است که با قیمت‌های مناسب و انواع اجناس متنوعی که دارد،  این بازار با مساحت ۱۱ هزار متر مربع غرفه‌های متعددی برای فروش انواع اجناس نظیرلوازم خانگی، مواد غذایی، پوشاک، عطر، لوازم آرایشی بهداشتی، سیسمونی، صوتی تصویری و … می‌توانید در این مرکز خرید بزرگ بیابید. رستوران و کافی‌شاپ پدیده فرصتی مناسب را برای استراحت و نوش جان کردن وعده‌ای خوشمزه برایتان فراهم می‌کند.

این مرکز همچنین تفریحاتی مثل بولینگ، مینی‌گلف، سالن سینما و حتی پیست بازی‌های روی یخ را در خود جای داده است. البته که سرویس‌های رایگان رفت‌و‌برگشت هم برای این مرکز در نظر گرفته شده است که گردشگران تور کیش بتوانند به‌راحتی هر چه از یک مرکز خرید لازم دارند، داشته باشند.

آدرس: جنوب غربی کیش، خیابان جهان

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۹:۳۰ الی ۲۲:۳۰

 

مرکز خرید صدف کیش

مرکز خرید صدف در سال ۱۳۸۴  ساخته شده است و دو طبقه دارد که بیشتر برای رفع نیاز اهالی کیش مناسب است تا گردشگران جزیره. اما به‌دلیل تنوع کالا و قیمت‌های مناسب،جز ارزان ترین مرکز خرید در کیش قرار گرفته که توجه گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.

در بازار صدف کیش، ۶۶ غرفه با زمینه فعالیت بیمه، آژانس هواپیمایی، آتلیه عکاسی، املاک، خشکشویی، غرفه خرید و فروش موبایل، لوازم کامپیوتر و لپ تاپ، آرایشگاه و ابزار‌آلات و… فعال هستند.

آدرس: شهرک صدف کیش

ساعات کار مرکز خرید صدف کیش: ۹ الی ۲۲:۳۰

شماره تماس: ۴۴۴۴۵۶۳۴-۰۷۶

مرکز خرید سارینا در کیش

مرکز خرید سارینا

مرکز خرید سارینا 1

مرکز خرید سارینا کیش در واقع مجموعه ای از دو مرکز خرید متفاوت می باشد که شما می توانید خرید خود را از هر کدام که مایلید انجام دهید.

مرکز خرید سارینا1 در سال ۱۳۸۶ ساخته شده است، ساختمانی ۱۰ طبقه که دارای معماری جالبی است. غرفه‌های موجود در این مرکز هم تنوع زیادی دارند، انواع کالاها از پوشاک (مردانه، زنانه و بچه‌گانه) تا کیف و کفش، لوازم برقی و لوازم‌خانگی و… عرضه می‌شود و از آنجا که انواع برندهای مطرح پوشاک، لوازم ورزشی، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره در آن نمایندگی دارند، به‌دنبال هرچه که باشید، دست خالی نخواهید ماند.

آدرس : بلوار خیام، خیابان بابا طاهر

ساعات کاری:9:30 تا 13:30 و 17:30 تا22:30

شماره تماس:07644468151

 

مرکز خرید سارینا 2

سارینا 2 هم اکنون در دست احداث می باشد. این مجتمع تجاری 8 طبقه دارد که 3 طبقه زیرین به پارکینگ، تاسیسات و کارواش اختصاص دارد. طبقات همکف، اول و دوم برای فروش محصولات گوناگون در نظر گرفته شده است.

آدرس : میدان امیرکبیر

 

سخن پایانی:

تعداد مراکز خرید متنوع کیش زیاد است، که اجناس را می توان با قیمت بسیار پایین تری یافت. تنوع اجناس در این مراکز خرید بالاست و قیمت پایین آنها مسافرین را وسوسه به خرید می کند. پیدا کردن لیست ارزان ترین مرکز خرید در کیش به مسافران برای خریدی با قیمت مناسب کمک میکند.

کیش تیک به گردشگران برای یافتن بهترین مراکز خرید و پاساژ های لوکس و تفریحات سرگرم کنند کمک می نمایید تا بتواند سفری خاطره انگیز در جزیره برایتان رقم بزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.