تفریحات غیرآبی کیش

مجموعه توریستی پنگوئن در کیش

مجموعه توریستی پنگوئن در کیش

سالانه جمعیت زیادی جزیره کیش را برای تفریح انتخاب میکنند برای همین امکانات تفریحی زیادی در این جزیره وجود دارد، یکی از تفریحاتی که خاطرات زیبایی را در این سفربرایتان رقم می زند، مجموعه توریسی پنگوئن است.پارک برفی کیش در مجتمع توریستی پنگوئن یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ ترین تفریحات محسوب می‌شود. پارک برفی پنگوئن که یکی از جدیدترین تفریحات کیش می‌باشد، در فروردین امسال افتتاح شد و تاکنون توانسته است مسافران و گردشگران زیادی را جذب نماید.

 

مجتمع گردشگری پنگوئن درکیش

این مجتمع با مساحتی حدود ۱۹ هزار متر مربع در بلوار موج جزیره کیش ساخته شد. این مجموعه دو مرحله دارد مرحله اول در سال 1397 تکمیل و بهره برداری شد که شامل مجموعه خدماتی و تفریحی می باشد، مرحله دوم مجموعه پنگوئن پارک برفی است که در سال 1400 افتتاح شد.

یکی از اهداف ساخت پارک برفی در کیش اب و هوای گرم جزیره کیش می باشد که امکان بارش برف در آن وجود ندارد، به همین دلیل مسئولین حوزه گردشگری کشور و جزیره کیش به فکر ساخت این مجموعه برفی افتادند، این مجموعه گردشگری از نمونه برفی دبی الگو برداری شده است و با همکاری بخش خصوصی و دولتی ساخته شده است. در این پارک با استفاده از سیستم‌های کاملا پیشرفته اقدام به تولید برف مصنوعی در دمای منفی ۶ درجله سلسیوس نموده‌اند.

مجتمع گردشگری پنگوئن درکیش

امکانات ویژه مجموعه توریستی پنگوئن در کیش

این مجموعه دارای امکانات  متفاوت و مختلفی است که می تواند یک روز شما را سرگرم کند، و تجربه ای به یادماندنی برای شما به ارمغان بیاورد.

 

  •  پینگوفان

پینگوفان همان پارک برفی مجموعه پنگوئن که با دیوارهای شیشه‌ای و سقفی بلند در طبقه منفی یک قرار دارد مهمترین قسمت مجموعه گردشگری پنگوئن کیش می‌باشد.

تفریحات این پارک برفی همچون تیوب‌ سواری، برف‌ بازی، سورتمه‌ سواری، اسکی، اسنوبورد و ساخت آدم‌برفی برای گردشگران درنظر گرفته شده است. برای ورود به این بخش و استفاده از تفریحات زمستانی باید لباس گرم به همراه داشته باشید.

در پارک برفی علاوه بر بازی‌ها و تفریحات برفی می‌توانید از سالن تیراندازی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد و سالن بازی واقعیت مجازی و فیلم سه بعدی، سالن بولینگ، دیواره یخی، بانجی‌ جامپینگ، پیست اتوموبیل‌ رانی و پرواز با جایروکوپتر و پاراگلایدر نیز استفاده نمایید.

 

  • پینگو کافه

کافی شاپ اصلی مجموعه تفریحی پنگوئن، پینگو کافه می‌باشد. در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه،کاپوچینو، دمنوش و انواع نوشیدنی سرد مانند آبمیوه‌های ترکیبی خوشمزه را به همراه انواع دسر، کیک و شیرینی سفارش دهید و از طعم خاص و کیفیت بالای آن‌ها در این فضا دل انگیز  لذت ببرید.

 

  • پینگو بیکری

پینگو بیکری یکی دیگر از بخش‌های این مجموعه برفی است که یک نانوایی خوشمزه به حساب می اید. در این بخش انواع کیک‌ها، شیرینی‌ها، نان و از این قبیل محصولات ارائه می‌گردند. محصولات بخش پینگو بیکری دارای کیفیت بسیارعالی، طعم لذیذ و عطری دلنشین هستند که بعد از بازی و انجام تفریحات مختلف خیلی میچسپد.

امکانات ویژه مجموعه توریستی پنگوئن در کیش

  • پینگو کافئین

یکی از قسمت های لذت بخش برای افرادی که عاشق خرید شکلات و قهوه هستند پینگو کافئین است این بخش در قسمت همکف مجموعه قرار دارد و میتوانید از محصولات خارجی باکیفیت استفاده نمایید. این کافه از پینگو کافه طبقه برفی کوچکتر می‌باشد و محیطی دنج و صمیمی و آرامش بخش دارد.یکی از ویژگی های در این بخش می‌توانید نوشیدنی و سفارشات دیگر خود را به صورت بیرون بر نیز تهیه نمایید.

 

  • پینگو شاپ

این بخش برای علاقه مندان به خرید بسیار جذاب است یکی از مراکز خرید معتبر با برند های مهم خارجی برای گردشگران راه اندازی شده است. پینگو شاپ در طبقه همکف مجموعه گردشگری پنگوئن قرار گرفته است.

پینگو شاپ مجموعه پنگوئن دارای واحدهای تجاری و فروشگاه‌های شیک می‌باشد که می‌توانید انواع محصولات نظیر پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی بهداشتی و … را با کیفیت بالا از این بخش خریداری نمایید.

 

  • پینگو هوم پلاس

اگر علاقه مند به گردش و خرید در بخش محصولات خانگی و دکوری منزل هستید این مجموعه برای شما بخش پینگو هوم پلاس را درنظر گرفته است، در این قسمت یکی از بزرگترین نمایندگی های برند Lkea که از معروف‌ترین برندها در زمینه وسایل خانگی و دکوراسیون داخلی است، قرار دارد. شما باخیالی راحت می توانید خرید خود را انجام دهید و لذت ببرید.

 

  • پینگو فود

به بخش خوشمزه پارک برفی رسیدیم در بالاترین قسمت این مجموعه فودکورت با نام پینگو فود قرار دارد که دارای یک تراس بزرگ و زیبا مشرف به زمین برفی و همچنین محیط بیرونی می‌باشد. در این بخش چند رستوران ایرانی و فرنگی و همچنین فست فود در کنار یکدیگر قرار دارند که می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، دریایی، فست فود، ترکی و انواع سالاد را سفارش دهید.

تجربه یک غذا خاطره انگیز در زمستان میان برف و فضایی که اشتهای شما را چندین برابر میکند.

 

  • امکانات رفاهی مجموعه تفریحی پنگوئن که به زودی ساخته میشود:

در جزیره زیبای کیش هتل‌های زیادی با امکانات متنوع فعالیت می‌کنند که جزو بهترین هتل‌های ایران محسوب می‌گردند. یکی از هتل‌هایی که در آینده قرار است در کیش ساخته شود هتل برفی پنگوئن می‌باشد. طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است برای اولین بار در ایران یک هتل لوکس زمستانی با ۱۶ طبقه و ۱۲۴ واحد اقامتی در جزیره کیش به بهره برداری برسد. وجود این هتل خود نیز به تنهایی یکی از جاذبه های گردشگری محسوب می شود و قطعا این مجتمع گردشگری به یکی از جاذبه‌های خاص جزیره کیش تبدیل شود و تجربه متفاوتی را برای گردشگران رقم میزند.

همه این امکانات یک مکان عالی برای چند ساعت تفریح پدید اورده است. جزیره زیبای کیش تفریحات غیر آبی کم ندارد اما پارک برفی یکی از خاص ترین مکان های گردشگری برای توریست و مسافران محسوب می شود.

خاص ترین مکان گردشگری برای توریست و مسافران

آدرس مجموعه گردشگری پنگوئن

برای رفتن به این مجموعه می‌توانید از ماشین شخصی یا اجاره‌ای خود و یا از تاکسی‌های جزیره استفاده نمایید.ساعت کار این مجموعه از ۱۱ الی ۲۴ می‌باشد و برای استفاده از بخش‌های مختلف آن نیاز به ۵ ساعت زمان است.

آدرس پارک برفی کیش (مجتمع پنگوئن کیش): جزیره کیش، میدان سنایی، بلوار موج، بالاتر از هتل ویدا.

 

سخن پایانی:

مجموعه توریستی پنگوئن با این تازه تاسیس شده است ولی توانسته است در این مدت کوتاه توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب نماید. این مجموعه در حال گسترس است و بزودی خبرهای خوبی در مورد امکانات رفاهی این مجموعه میشونیم

کیش تیکت برای تمامی گردشگران و توریست های داخلی و خارجی امکاناتی نظیر هتل، کنسرت، رستوران، تفریحات آبی و… را ارائه میدهد شما عزیزان میتوانید با کیش تیکت سفری اسوده را تجربه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.