اطلاعات گردشگری کیش

راه های ارتباطی سفر به کیش

راه های ارتباطی در کیش

جزیره کیش هر ساله علاقه مندان و گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند. بسیاری از مردم دوست دارند که برای حداقل یک بار سفر به این جزیره زیبا و رویایی را همراه با عزیزان خود تجربه نمایند. ممکن است هزینه سفر هوایی برای تعداد زیادی از مسافران بسیار زیاد و گزاف باشد به همین دلیل در این مقاله از گروه گردشگری کیش تیکت به بررسی و معرفی راه ارتباطی مختلف کیش می پردازیم، با ما همراه باشید.

راه های مختلف سفر به کیش

گردشگران علاقه مند به سفر به جزیره کیش با وجود هزینه و شرایط خاصی که مسافرت به این جزیره دارد، ممکن است سفر به جزیره کیش را بسیار دشوار و هزینه بر بدانند، اما بهتر است بدانید که علاوه بر سفر هوایی راه های ارتباطی دیگری نیز به جزیره کیش وجود دارد. مسیر های مسافرتی جزیره کیش عبارتند از:

  •  راه های هوایی
  • راه های زمینی
  •  راه های دریایی

تخفیف ویژه کشتی های تفریحی در کیش

راه های هوایی سفر به جزیره کیش

راه های هوایی سفر به جزیره کیش

 

راه های هوایی سفر به جزیره کیش

اولین و شناخته ترین راه ارتباطی با جزیره کیش سفر با هواپیما و مسافرت از طریق خطوط هوایی این جزیره است. در واقع سفر با هواپیما به جزیره کیش علاوه بر سرعت بالا، راحتی زیادی را نیز برای مسافران به همراه خواهد داشت.  برای شناخت از جمله مزیت های سفر هوایی به جزیره زیبای کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  اطمینان از امنیت سفر و مسافرین
  • کاهش مسافت طی شده در مقایسه با مسیر های زمینی
  • کاهش مدت زمان سفر به جزیره کیش
  •  راحتی در طول مسیر و داشتن آرامش کافی برای مسافران

با توجه به تمام این موارد اما این نوع مسیر ارتباطی نیز همچون سایر راه های دیگر دارای برخی معایب نیز هست. این معایب عبارتند از:

  • هزینه بالا
  •  نبود بلیط در زمان های شلوغ مسافرتی
  •  امکان افزایش سودجویی های برخی از آژانس های مسافرتی در زمان افزایش تقاضا

معرفی لیست بهترین رستوران ها در جزیره کیش

راه های زمینی سفر به جزیره کیش

راه های زمینی سفر به جزیره کیش

راه های زمینی سفر به جزیره کیش

راه های زمینی معمولا با توجه به شرایط معمول تر و هزینه های متناسب تر بیشتر مورد توجه مسافرانی هستند که قصد مدیریت و ساماندهی مخارج سفر خود می باشند. علاقه مندان سفر به جزیره کیش در صورتی که توان پرداخت هزینه های مربوط به سفر های هوایی را نداشته باشند و یا علاقه مند به مسیر های زمینی باشند، می توانند راه های زمینی سفر به جزیره کیش را امتحان کنند.

راه های زمینی سفر به جزیره کیش شامل مسیر های ارتباطی زیر می شود:

  •  سفر با قطار
  •  سفر با اتوبوس
  •  سفر با ماشین شخصی

اجاره ماشین و موتور در جزیره کیش

سفر با قطار به جزیره کیش: از جمله راه های ارتباطی به جزیره کیش سفر به این جزیره به وسیله قطار است. با توجه به این که کیش یک جزیره است، ممکن است یسیاری از افراد به این مسئله فکر کنند که جزیره ای که دور تا دور با آب پوشیده شده است، چگونه برای مسافرت از راه های زمینی و حتی خطوط راه آهن برخوردار است؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که افرادی که قصد مسافرت از طریق قطار به جزیره کیش را دارند می توانند بندر عباس را به عنوان مقصد خود در نظر بگیرند. به این صورت که از طریق شبکه راه آهن بلیط مسافرت با قطار به جزیره کیش را دریافت کرده و پس از رسیدن به این استان از طریق راه های ارتباطی دیگر وارد جزیره کیش شوند.

سفر با اتوبوس به جزیره کیش: مسیر مسافرتی دیگری که به جزیره کیش پیشنهاد می شود، سفر با اتوبوس به این جزیره است که با توجه به شرایط مسافرتی با این وسیله نقلیه عمومی علاوه بر داشتن هزینه کمتر برای مسافرت با افراد زیادی از خانواده نیز انتخاب مناسبی به شمار می رود. تنها مسئله ای که ممکن است برای مسافرت با اتوبوس به جزیره کیش آزار دهنده باشد، طولانی بودن مسیر این سفر است که می توان با راه های مختلفی از جمله خواندن کتاب یا دیدن فیلم ها یا برنامه های سرگرم کننده کسالت مسیر را تا حد بسیاری کاهش داد.

تخفیف ویژه کنسرت کیش در بهترین سالن های جزیره

سفر با خودروی شخصی به جزیره کیش

خانواده هایی که قصد دارند علاوه بر مقصد از زیبایی های مسیر و شهر های مختلف بهره مند شوند می توانند به وسیله خودروی شخصی خود به جزیره کیش سفر کنند. مسئله ای که مسافران جزیره کیش باید به آن توجه داشته باشند این است که سفر به این جزیره به وسیله خودرو های شخصی تنها در ایام تعطیلات نوروزی امکان پذیر بوده و در زمان های دیگر مسافرت به کیش با خودروی شخصی امکان پذیر نخواهد بود.

راه های آبی سفر به جزیره کیش

راه های آبی سفر به جزیره کیش

راه های آبی سفر به جزیره کیش

گردشگرانی که قصد سفر به جزیره کیش را دارند، ممکن است به فکر داشتن تجربه متفاوتی از سفر به این جزیره باشند که پیشنهاد کیش تیکت به این عزیزان مسافرت با کشتی به جزیره کیش می باشد. برای این که بتوانید به کستی های مسافرتی جزیره کیش دسترسی داشته باشید باید به جزیره چارک در جنوب کشور عزیزمان ایران سفر کنید و از این جزیره از طربق کشتی های مسافرتی به این جزیره سفر کنید.

مسافت طی شده با کشتی از جزیره مذکور به جزیره کیش تقریبا 32 کیلومتر بوده و زمان طی شده در این مسیر حدود 90 دقیقه یا 1 ساعت و نیم خواهد بود. نکته قابل توجهی که در سفر به جزیره با کشتی باید به آن توجه داشته باشید این است که مطمئن باشید که از بیماری خاصی رنج نبرده و یا نسبت به شرایط جوی مسیر های آبی دچار حساسیت و ناراحتی نمی شوید.

رزور بلیط برای تفریحات آبی در جزیره از کیش تیکت

سخن پایانی

مجموعه گردشگری کیش تیکت با معرفی مسیر های مختلف ارتباطی جزیره در کیش تمام ویژگی ها و شرایط راه های مسافرتی این جزیره را به علاقه مندان معرفی نمود تا با توجه به علایق و راحتی و عزیزانتان مسیر و وسیله مورد نظر خود را انتخاب نمایید، چرا که علاوه بر مقصد، مسیر مسافرت نیز برای داشتن خاطره خوشی از سفر بسیار با اهمیت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.