اطلاعات گردشگری کیش

راهنمای سفر به کیش از تهران

راهنمای سفر به کیش از تهران

مسافرانی که قصد سفر به جزیره کیش از استان تهران را دارند، می توان از طریق راه های مختلفی به این جزیره سفر کنند، این بدین معناست که راه مسافرت به جزیره کیش تنها از طریق هواپیما نبوده و راه های دیگر نظیر قطار، اتوبوس، ماشین و کشتی نیز امکان پذیر می باشد. کیش تیکت قصد دارد در این مطلب تهرانی های عزیز را با راه های مختلف سفر به جزیره کیش آشنا سازد.

راه های سفر به جزیره کیش از تهران

استان تهران با توجه به موقعیت جغرافیایی خود تقریبا در شمال شرقی نقشه جغرافیایی کشورمان قرار دارد و جزیره کیش نیز به عنوان یک جزیره در قسمت جنوبی سرزمین زیبای ایران قرار گرفته است. با توجه به ابن موارد ممکن است تنها راه مور نظر مسافران استان تهران به جزیره کیش فقط مسیر هوایی و هواپیما باشد، اما باید بدانید که راه های مسافرتی دیگری نیز به جز هواپیما از تهران به کیش وجود دارد.

راه ارتباطی استان تهران به جزیره کیش عبارتند از:

  •         مسیر هوایی
  •         مسیر زمینی
  •         مسیر مسیر آبی

راهنمای هوایی از تهران به کیش

راه معمول مسافرت به کیش از استان تهران مسیر هوایی بین این دو مکان می باشد. با توجه به این که جزیره کیش از نقاط گردشگری پر رفت و آمد برای توریست ها و گردشگران به شمار می رود، بسیاری از آژانس ها و مراکز هواپیمایی تهران تقریبا تور و بلیط مسافرت به جزیره کیش را در برنامه و زمان بندی سفر های خود در نظر می گیرند.

مسافت هوایی تهران به کیش به طور معمول حدودا 1052 کیلومتر بوده و در نتیجه تا حد زیادی نسبت به سایر راه های ارتباطی تهران به جزیره کیش مسیر کوتاه تری به شمار می آید. همچنین زمان در نظر گرفته شده برای سفر با هواپیما از تهران به جزیره کیش نیز تقریبا 1 ساعت و 45 دقیقع تا 2 ساعت می باشد.

رزور بلیط کنسرت های کیش از سایت کیش تیکت

مسافرت زمینی تهرانی ها به جزیره کیش و روش های آن

ساکنین استان تهران تقریبا اقوام و مردمان مختلفی از شهر های مختلف ایران را شامل می شوند. ممکن است این افراد علاوه بر سفر به جزیره کیش از استان محل سکونت خود علاقه به بازدید از شهر های مختلف موجود در مسیر این دو نقطه مکانی نیز داشته باشند. راه های زمینی سفر به کیش از تهران پیشنهاداتی هستند که کیش تیکتی ها به این مسافران دارند.

راه های زمینی مسافرت به جزیره کیش شامل مسافرت به وسیله قطار، اتوبوس و ماشین سخصی می شود که هر یک از آن ها شرایط و ضوابط مخصوص به خود را دارند. برای داشتن سفری مطمئن باید از شرایط هر یک از این راه های ارتباطی اطلاع داشته باشید.

مسافرت با قطار از تهران به کیش

مسافرت با قطار از تهران به کیش

تفریحات آبی در جزیره با رزور بلیط در کیش تیکت

مسافرت با قطار از تهران به کیش

قطار از جمله وسایل نقلیه عمومی است که طرفداران زیادی داشته و از روش های نوستالژیک مسافرتی به شمار می رود. قطار ها با وجود داشتن امکانات مختلف مانند کوپه های خانوادگی، سرویس های بهداشتی، سالن های غذا خوری و سایر موارد مشابه دیگر از جمله وسیله های مسافرتی مطمئن و راحت برای مسافران به شمار می رود.

مسافران تهرانی عازم جزیره کیش برای داشتن سفری راحت به این جزیره بهتر است از مدتی قبل بلیت مسافرت با قطار به این جزیره را خریداری نمایند تا با کمبود جا و دسترسی به بلیت قطار مواجه نشوند. با وجود این که سفر با قطار نسبت به سفر هوایی از تهران به جزیره کیش از مسافت بیشتری برخوردار است اما در مقایسه با سایر راه های دیگر از سرعت امنیت بیشتری نیز برخوردار می باشد.

مسافرت به جزیره کیش از تهران به وسیله قطار لطف و لذت خاص خود را دارد که مسافران تهرانی را با زیبایی های مسیر ریلی تهران تا کیش آشنا می سازد. شایان ذکر است که مسیر مستقیمی از تهران به کیش با قطار وجود ندارد و این سفر به نوعی سفری دو مقصده به شمار می آید.

به این صورت که مسافرین تهرانی بلیت سفر خود را به مقصد بندرعباس خریداری کرده و پس از رسیدن به این شهر مسیر سفر به جزیره چارک را انتخاب کرده و از طریق وسایل مسافرتی دریایی وارد جزیره کیش شوند. زمان طی شده در این سفر به بندرعباس در حدود 20 ساعت طول خواهد کشید و مسافران با قطار از تهران به کیش در مسیر خود از شهر های موجود در مسیر که شامل شهرهایی مانند کاشان، سیرجان، یزد، اردکان و بندرعباس است، عبور خواهند کرد.

 اتوبوس یا سواری شخصی از تهران به کیش

اتوبوس یا سواری شخصی از تهران به کیش

شناخت رستوران های برتر در جزیره با کیش تیکت

چگونه با اتوبوس یا سواری شخصی از تهران به کیش سفر کنیم؟

تهرانی هایی که می خواهند به وسیله اتوبوس یا ماشین شخصی خود به جزیره کیش سفر کنند باید در نظر داشته باشند که این روش ها و راه ارتباطی نسبت به دیگر روش های سفر به جزیره کیش از مسافت و زمان بیشتر برخوردار می باشند. مسافرت با اتوبس یا ماشین از تهران به کیش نیز لذت های خاص خودش را دارد و مسافران را علاوه بر مقصد با لذت های مسیر نیز آشنا می سازد.

مسافرانی که با ماشین یا اتوبوس از تهران به کیش می روند از شهر هایی همچون قم، کاشان، اصفهان، شیراز و لار عبور می کنند و همچون مسافرین سفر کرده با قطار از طریق جزیره چارک و راه های ارتباطی آن وارد جزیره کیش می شوند. مسافت طی شده با اتوبوس و ماشین از تهران به کیش 1600 کیلومتر برآورد شده و حدودا 16 تا 18 ساعت طول خواهد کشید.

راهنمای سفر دریایی از تهران به کیش

راهنمای سفر دریایی از تهران به کیش

استفاده از ماساژ درمانی در جزیره

راهنمای سفر دریایی از تهران به کیش

شاید تهرانی هایی باشند که دوست داشته باشند با کشتی های مسافرتی به جزیره کیش سفر کنند اما چگونه ممکن است از شهری مانند تهران با کشتی به کیش سفر کرد؟ کیش تیکت در ادامه به این سوال پاسخ خواهد داد.

برای داشتن سفری با کشتی به جزیره کیش برای مسافران تهرانی تنها یک روش وجود دارد. تهرانی هایی که مسافر جزیره کیش هستن باید با وسیله ارتباطی مورد نظر خود، خود را با جزیره چارک واقع در جنوب کشور ایران برسانند و از طریق کشتی های مسافرتی واقع در جزیره به کیش سفر کنند.

سفر با کشتی به جزیره کیش علاوه بر وجود امکانات رفاهی و خدماتی می توانند از جمله راه های ارتباطی لذت بخشی برای تهرانی ها باشد که سفر به این جزیره را برای آن ها خاطره انگیز نماید. بنابراین کیش تیکت پیشنهاد می کند که در صورت داشتن شرایط لازم سفر به کیش با کشتی مسافرتی را حداقل برای یک بار امتحان کنید.

سخن پایانی

شما می توانید کیش تیکت را برای مسافرت ایمن و مطمئن انتخاب نمایید برای لذت بردن و ساختن سفری خاطره انگیر با ما همراه باشید در اینستاگرام ما می توانید از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.