اطلاعات گردشگری کیش

راهنمای سفر به کیش از اصفهان

راهنمای سفر به کیش از اصفهان

شهر اصفهان جزو شهر های در دسترس برای سفر به جزیره نسبت به سایر شهر های نقاط مرکزی و شمالی کشور محسوب می شوند. مردم شهر اصفهان برای سفر به جزیره کیش راه ها و شرایط مختلفی را پیش رو دارند و می توانند از انواع روش های هوایی، زمینی و حتی دریایی از شهر خود به جزیره کیش سفر کنند.

اصفهانی های عزیز با مطالعه این مطلب از مجموعه مطالب گردشگری کیش تیکت می توانند با انواع روش های سفر به کیش از اصفهان آشنا شده و با توجه به شرایط و علاقه مندی خود راهی جزیره رویایی کیش شوند. با ما همراه باشید!

روش ها مسافرت از اصفهان به کیش

مردم شهر اصفهان همچون مردمان سایر نقاط کشورمان علاقه مند به مسافرت به نقاط مختلف و دیدنی ایران هستند. جزیره کیش هم از نقاط توریستی و گردشگر پذیر ایران است که افراد بسیاری قصد سفر به این جزیره را دارند. روش ها و مسیر های ارتباطی مختلفی از شهر اصفهان به جزیره کیش وجود دارد که این روش های ارتباطی عبارتند از:

  •  سفر با هواپیما
  •  سفر با قطار
  •  سفر با ماشین یا اتوبوس
  •   سفر با کشتی

⇐پیشنهادات ویژه: لیست بهترین رستوران های کیش

سفر از اصفهان به کیش با هواپیما

اصفهان به کیش با هواپیما

با هواپیما از اصفهان به کیش سفر کنیم

هموطنان عزیز اصفهانی برای سفر به جزیره کیش می توانند به آژانس های مسافرتی یا شرکت های هواپیمایی مراجعه کرده و بلیط هواپیما برای سفر به کیش را خربداری نمایند. مسافرت با هواپیما از شهر اصفهان به کیش همچون بسیاری از راه های دیگر معایب و مزایای خود را دارد.

با وجود این موارد اما مسافت طی شده از اصفهان به کیش از طریق مسیر بسیار کمتر از سایر راه های ارتباطی بوده و در نتیجه زمان کمتری نیز سپری می شود. مردم شهر اصفهان برای سفر به جزیره کیش از شهر خود باید مسافت تقریبی 714 کیلومتری را در مدت زمان 1 ساعت و 30 دقیقه طی نمایند و برای اطمینان از به موقع رسیدن به پرواز خود بهتر است حداقل چند دقیقه قبل از ساعت پرواز در فرودگاه حاضر شوند.

⇐پیشنهادات ویژه: استفاده از امکانات تفریحات آبی در کیش

سفر با قطار از کیش به اصفهان

بسیاری از افراد ممکن است نسبت به شرایط مسافرت هوایی دچار حساسیت ها و مشکلاتی باشند که می توانند از طریق قطار و خطوط ریلی به جزیره کیش سفر کنند. مسیر راه آهن اصفهان به کیش در حقیقت به شهر بندرعباس منتهی می شود و در انتها با وسایل نقلیه مختلف وارد جزیره کیش می شوند.

مردم اصفهان در صورت مسافرت با قطار به کیش در مسیر خود از شهرهایی همچون یزد و کرمان عبور می کنند و از زیبایی هایی کویر و مسیر زیبای این شهر ها تا شهر بندرعباس لذت ببرند. مسافران اصفهانی پس از طی حدود 15 ساعت مسیر ریلی از اصفهان به کیش وارد شهر بندرعباس شده و از طریق شناور های مستقر شده در بندر چارک پس از مدت زمان حدودا 1 الی دو ساعته وارد جزیره کیش می شوند.

سفر زمینی به کیش از اصفهان

سفر زمینی به کیش از اصفهان

سفر زمینی به کیش از اصفهان

سفر با اتوبوس و ماشین شخصی گزینه های دیگری هستند که به مسافران اصفهانی عازم به جزیره کیش پیشنهاد می شود. با وجود این که ممکن است این مسیر مسافرتی نسبت به سایر روش های دیگر مسافت و مدت زمانی طولانی تری را به خود اختصاص دهد اما ویژگی و جذابیت های خاص خود را نیز به همراه خواهد داشت.

مسافرانی که قصد دارند با اتوبوس یا ماشین از اصفهان به کیش سفر کنند می توانند از طریق دو مسیر مسافرت خود را به این جزیره زیبا آغاز نمایند. این مسیر های پیش شامل شهر های زیر می شوند:

  • جاده شیراز
  • جاده سیرجان و آباده

⇐پیشنهادات ویژه: لیست معرفی بهترین هتل های کیش

در مسیر زمینی مسافرت به کیش از شهر اصفهان از طریق مسیر اول مسافتی حدود 1074 کیلومتر در 13 ساعت طی شده و از طریق مسیر دوم 932 کیلومتر در مدت زمان 12 ساعت طی می شود. مسافرین پس از ورود به شهر بندر عباس همچون روش های دیگر از طریق بندر چارک به سمت جزیره کیش حرکت می نمایند.

سفر از اصفهان به کیش با قطار

سفر از اصفهان به کیش با قطار

راهنمای سفر با کشتی از اصفهان به کیش

سفر دریایی از سفر هایی است که بسیاری از گردشگران و علاقه مندان به سفر دوست دارند برای یکبار هم که شده آن را تجربه نمایند و چه بهتر که این سفر دریایی سفر به جزیره زیبا و شگفت انگیز کیش باشد. علی رغم این که مسیر آبی یا دریایی به جزیره کیش وجود ندارد، اما امکان انجام سفر با کشتی از اصفهان به کیش وجود دارد، حال می پرسید چگونه؟

بله انجام مسافرت دریایی از شهر اصفهان به جزیره کیش ممکن است اما نه به صورت مستقیم، به این صورت که مسافران محترم اصفهانی پس از رسیدن با وسیله نقلیه خود به شهر بندرعباس میرسند و پس از رسیدن به بندر چارک یا بندر آفتاب از طریق کشتی های مسافرتی این منطقه وارد جزیره کیش می شوند.

⇐پیشنهادات ویژه: معرفی لیست کنسرت های در کیش

همچنین برای مسافرانی که با وسیله شخصی خود به ای جزیره مسافرت کرده اند این امکان وجود دارد که از طریق شناور ها و کشتی های مخصوص اتومبیل خود را از دریا عبور داده و مسافر رویایی خویش را با ماشین سواری خود ادامه دهند.

سخت پایانی

کیش تیکت با ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم در این مقاله در نظر دارد که بهترین و مناسب ترین روش ها را برای سفر به جزیره کیش از شهر اصفهان را معرفی نماید تا علاقه مندان به این مسافرت با توجه به استاندارد های لازم مسیر مناسب خود را انتخاب کرده و سفری دل انگیز و لذت بخش را برای خود و همراهانشان رقم بزنند. برای آشنایی با خدمات و کد تخفیف های کیش تیکت اینستاگرام ما را دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.