تفریحات غیرآبی کیش

بهترین تفریحات غیرآبی جزیره کیش

تفریحات غیرآبی جزیره کیش

تفریحات غیرآبی جزیره کیش که نباید از آن ها غافل شوید

در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با دسته ای دیگر از تفریحات جذاب کیش، (تفریحات غیر آبی) آشنا سازیم.با توجه به موقعیت جغرافیایی کیش عموماً جزیره کیش را بیشتر با تفریحات آبی می شناسند در حالیکه نباید از جذابیت تفریحات غیر آبی جزیره کیش غافل شد. شهربازی هایلند کیش، پیست باگی وسافاری کیش، کارتینگ کیش، پروازهای تفریحی، قلعه وحشت، بانجی‌جامپینگ کیش، والیبال ساحلی، پارک های ساحلی جزیره کیش ، جنگ های شبانه و کنسرت ها ازنمونه بهترین تفریحات غیر آبی جزیره کیش هستند. درادامه شرح این تفریحات را به گونه ای که خارج از حوصله شما عزیزان نباشد حضورتان ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

تفریحات غیرآبی جزیره کیش

شهربازی هایلند کیش

ازجمله تفریحات غیرآبی جزیره کیش شهربازی هایلند است که از مجهزترین شهربازی های کشور با امکانات بسیار و پتانسیل بالا و از وسایل تفریحی مدرن برخوردار می باشد.

امکانات شهربازی هایلند

۱. اولین شبیه ساز پرواز خلبانی با چرخش ۷۲۰ درجه

۲.سینماگیم واقعیت مجازی

۳.اتاق فرار

۴.سینما ۷ بعدی

۵.اتاق ارواح سرگردان

6. رولر کاستر هوایی

7. رنجر

8. سیمیلاتور و…

بهترین مزیت دراین شهر بازی تفریحات متنوع و مختص کودکان است، چرا که سرگرم کردن کودکان در سفر کمی مشکل به نظر می آید و نمی‌توان با تفریحات بزرگسالان آنان را سرگرم کرد لذا می توانید در این شهربازی دل کودکان خود را نیز در طول سفر به دست آورید.

مجموعه ورزشی

در اینجا به جاذبه های تفریحی غیر آبی جزیره کیش در دسته ورزشی می‌پردازیم که از هیجان بالایی برخوردار بوده، از جمله : زیپ‌لاین، بانجی جامپینگ و سایر ورزشهای TRX که در فضایی مجهز به کافی شاپ ، رستوران و سایر امکانات رفاهی در نظر گرفته شده است.در این مجموعه آدرنالین را به خود هدیه دهید.

تفریحات غیرآبی کیش

 

پروازهای تفریحی

پرواز ، این آرزوی همیشگی و جذاب بشر می‌تواند از جمله تفریحات خاص و تجربه ای منحصربه فرد در طول سفر برای شما باشد. تجربه ای بی نظیر و سرشار از هیجان. این تفریح در باند گلایدر فرودگاه بین‌المللی کیش به طول ۱۵۰۰ متر انجام می شود و می توانید از پروازهای بدون موتور گلایدر، جایروکوپتر، کایت موتوردار استفاده کنید.

پیست باگی و سافاری کیش

پیست باگی جزیره کیش به صورت دسته جمعی، در کنار دوستان و خانواده میزبان شما عزیزان می باشد این پیست ۴۰۰ متر بوده و در محیطهای طبیعی به خصوص در کنار ساحل است و با راهنمای لیدرهای حرفه‌ای می توانید در مسیرتان کلبه هور درخت سبز و کشتی یونانی را نیز بازدید کنید
سافاری کیش با احداث مسیرهای صعب العبور قابلیت‌های خودروی لندکروز را به چالش کشیده است و در این میان تجربه جدیدی از هیجان را برایتان به ارمغان آورده است.

کارتینگ کیش

کارتینگ جزیره کیش از جمله بزرگترین پیست های کارتینگ خاورمیانه به طول ۸۰۰ متر و اولین کارتینگ در ایران می باشد. این مجموعه برای افراد بالای ۱۰ سال و حداقل قد ۱۴۰ cm است همچنین برای افراد زیر ۱۶ سال حضور والدین الزامی است.

بانجی جامپینگ کیش

بانجی جامپینگ با اوج هیجان و ترشح آدرنالین همراه است به این صورت که با طناب فنردار از ارتفاع به سمت زمین سقوط آزاد می کند، این تجهیزات و امکانات ایمن بوده و می توانید با خیالی امن از این سرگرمی لذت ببرید. بانجی جامپینگ کیش دارای دو سکوی پرش با ارتفاع ۴۰ و۶۰ متر می باشد. قبل از هر پرش توسط گوینده مجموعه گزارش زنده می‌شود که برهیجان آن بسیار می افزاید.

قلعه وحشت

دیگر مکان مهیج و جذاب برای دوستداران هیجان و ترس قلعه وحشت جزیره کیش است برای مسافرانی که از سفر به یک جزیره آبی تنها به سرگرمی ها و هیجان های آبی بسنده نمی‌کنند و به دنبال تفریحات متنوع دیگر این جزیره هستند قلعه وحشت پیشنهاد بسیار خوبی است ترس و جیغ و هیجان را در نخستین قلعه وحشت ایران از دست ندهید.

والیبال ساحلی کیش

والیبال ساحلی ورزشی مفرح و لذت بخش در جزیره کیش است این مجموعه یکی از زیباترین زمین های والیبال کنار ساحل در آسیا است و شامل سه زمین والیبال اختصاصی و نورپردازی استاندارد و زیبا می باشد . اخیراً این تفریح غیرآبی در کیش طرفداران زیادی را پیدا کرده است.

جنگ های شبانه و کنسرت ها

از دیگر تفریحات جذاب کیش، جنگ های شبانه متنوع است همراه با فضایی شاد و موسیقی زنده است که با خانواده یا دوستان خود می توانید از ساعات خوش و دلپذیری لذت ببرید. با وجود برگزاری کنسرت ها در تمامی استان های کشور کنسرتهای کیش همواره مورد توجه و علاقه مسافران بوده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.