تفریحات آبی کیش

بهترین اسکله تفریحی در کیش را بشناسیم؟

بهترین اسکله تفریحی در کیش

کیش سرزمین غروب‌های دل انگیز و ساحل‌های مرجانی است، چندین اسکله تفریحی در کیش وجود دارد که گردشگران معمولا برای شنا، پیاده روی، تفریحاتی آبی کیش و دوچرخه سواری به آنجا می روند. این اسکله ها همیشه مقصد گردشگران و توریست ها است، خیلی لذت بخش است زمانی که از پاساژ گردی و تفریحات دیگر جزیره خسته شدید و نیاز به استراحت دارید به اسکله بیاید و با دیدن زیبایی های اسکله آرامش پیدا نمایید.

 

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش با 10000 متر مربع مساحت، ۴۳۷ متر طول و ۱۸ متر عرض در بهترین نقطه کیش قرار گرفته است، در این اسکله تفریح های مانند کلوپ تفریحات دریایی، باشگاه بولینگ، سینمای ۴ بعدی، کافه ها، رستوران ها، جت اسکی، فلای بورد، دوچرخه سواری، قایق‌های پدالی یا بادبانی، قایق‌ های ماهیگیری، قایق‌ های عادی، سه چرخه آب، امکان غواصی برای خانم ها و آقایان با کمک برترین مربیانِ این رشته، قایق ‌های شیشه ‌ای و کف آکواریومی برای بازدید از مرجان ها و آبزیان دریایی، پاراسل، شاتل سواری، بنانا سواری، اسکوتر زیر دریایی و… برای گردشگران وجود دارد.

در این ساحل جت اسکی و غواصی به صورت تخصصی آموزش داده می شود، کافی شاپ، رستوران و سایر خدمات رفاهی و گردشگری نیز در نزدیکی اسکله برای آن هایی که خسته شدن و گرسنه حوصله بازگشت به هتل را ندارند.

در این منطقه ساحلی علاوه امکانات اقامتی کوتاه مدت وجود دارد که می توانید خیالتان را برای پر کردن یک روز راحت کنید. وجود قایق های کف شیشه ای در این منطقه شما را به دنیای زیرآب دعوت می کند. شن های سفید و زلالی آب این امکان را فراهم کرده تا از کف شیشه ای قایق ها ماهی های زیبا را تماشا کنید.

اسکله تفریحی در کیش ورودی برای گردشگران ندارد و رایگان می باشد.

آدرس: خیابان سنایی، بلوار دریا، اسکله تفریحی کیش

زمان دسترسی: 24 ساعته

⇐پیشنهادات خواندنی: ماهیگیری در کیش چگونه است؟

ساحل مرجان کیش

ساحل مرجان

ساحل مرجان کیش

اسکله مرجان در کیش انتخاب مناسبی برای گردشگران می باشد زیرا امکانات زیادی مانند آلاچیق، پیست دوچرخه‌ سواری، جت اسکی، غواصی قرار دارد.

می توانید دراعماق ساحل مرجانی زیباترین پدیده های مرجانی و آبزیان رنگارنگ را نظاره کرد. برای انجام این تفریح لازم است که ابتدا آموزش دید.

اطراف پارک هم پر است از چایخانه، رستوران و بوفه که به گفته مسافران کیش، غذاهای رستوران حافظیه و فودلند از بقیه‌اش دلچسب‌تر است. هتل های کیش از جمله هتل داریوش، هتل پارمیس و هتل ارم نیز در نزدیکی این پارک ساحلی قرار گرفته‌اند.

مسیر دوچرخه سواری در این ساحل مرجان درست از کنار ساحل می گذرد و گردشگران می توانند دوچرخه های تک نفره و دو نفره، موتورهای برقی، اسکوتر و غیره را کرایه کنند و جزیره را دور بزنند.

ورودی این هتل رایگان است.

آدرس:جاده جهان جزیره کیش

⇐پیشنهاد ویژه: تخفیف ویژه خرید بلیط کنسرت در کیش

اسکله و پارک تفریحی میرمهنا کیش

یکی از مهمترین اسکله های جزیره اسکله میر مهنا است که در شمال و شمال غرب جزیره قرار گرفته است، این اسکله زیبا و بزرگ به دو قسمت تقسیم شده است:

قسمت اول اسکه میرمهنا،ازمسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری با مساحت 41 متر مربع دارای امکانات نماز خانه، دوچرخه سواری، آلاچیق، باربیکیو، بوفه، چایخانه، کافی شاپ، رستوران و زمین بازی می باشد.

قسمت دوم ازاسکله ماهیگیری تا میدان جاسک با وسعت 50 متر مربع در حال ساخت است که این بخش دارای امکانات رفاهی جالبی برای کودکان و گردشگران است.

 

مکان‌های نزدیک به پارک میرمهنا:

  • شهر زیرزمینی کاریز
  • مجموعه ورزشی مریم
  • بولینگ و مراکز خرید ونوس
  • بازار صفین
  • بازار پارس خلیج
  • بازار زیتون

از دیگر جاذبه های اسکله تفریحی کیش می توان به لاک پشت ها اشاره کرد که بعضی فصل ها به آنجا می آیند. ورودی شامل پارک میرمهنا هزینه ای نمی باشد و رایگان است.

آدرس: خیابان میر مهنا، بلوار نیایش، بلوار پیامبر

زمان دسترسی: 24 ساعته

⇐پیشنهادات خواندنی: تفریحات غیر آبی در جزیره  کیش کدامند؟

ساحلی مارینا پارک

ساحل مارینا

کلوپ تفریحی و ساحلی مارینا پارک

مارینا یک هتل پنج ستاره در جزیره کیش است که ساحل اختصاصی با انواع تفریحات آبی دارد، این هتل در شرق جزیره قرار دارد.

مارینا هتل همه تفریحات آبی جزیره کیش نظیر پاراسل، گشت دریایی با قایق های متنوع، تیوپ سواری، شناورهای فرانوسی، غواصی و… را به گردشگران ارائه می دهد.

در این هتل رستوران و کافی شاپ نیز وجود دارد تا شما بتوانید به استراحت بپردازید.

ورودی کلوپ تفریحی و ساحلی مارینا پارک برای گردشگران رایگان می باشد.

آدرس: بلوار مرجان، هتل مارینا پارک

زمان دسترسی : از ساعت 10 صبح تا 6 و نیم بعد از ظهر

 

پلاژ بانوان کیش

پلاژ بانوان در شمال شرقی جزیره قرار گرفته و به لحاظ امنیتی بسیار مطمئن و راحت است. بانوان می توانند با حضور در این سواحل هم شنا کنند و هم نمک درمانی در دریای آزاد را تجربه کنند.

فضایی بسیار دلنشین و زیبا، آلاچیق های برای استراحت، وسایل بازی برای کودکان، فروشگاهِ وسایل مورد نیاز برای شنا و آفتاب گرفتن، سایه بان استراحت، تخت های راحتی، سالن ماساژ از امکانات پلاژ بانوان در کیش می باشد.

ورودی این ساحل شامل هزینه می باشد.

آدرس : بلوار ایران، انتهای خیابان اریان، پلاژ بانوان

زمان دسترسی : 10 صبح تا 5 بعد از ظهر

⇐پیشنهاد ویژه: رزرو بلیط ویژه ترین رستوران کیش رستوران  کف شیشه ای بام رویایی پدیده

پلاژ بانوان کیش

پلاژ بانوان کیش

سخن پایانی:

وقتی به کیش سفر می‌کنید می‌بینید گردش و تفریح در این جزیره زیبا چیزی کم از سایر سواحل زیبای دنیا ندارد. این سفر می‌تواند تجربیات و خاطرات ارزشمند زیادی را در ذهن و جان شما به جای بگذارد. رفتن به اسکله تفریحی در کیش یکی از تفریح هایی که ما همیشه به گردشگران توصیه میکنیم.

کیش تیکت برای این خاطرات شما برنامه ریزی کرده است با ما در اینستاگرام همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.