اطلاعات گردشگری کیش, تفریحات آبی کیش, تفریحات کیش

کدهای تخفیف ویژه مشتریان کیش تیکت

کشتی لوکس کارینا

مجموعه کیش تیکت

کیش تیکت، یک وب سایت معتبر برای خرید تخفیف گروهی تفریحات جزیره زیبای کیش است. این مجموعه همواره سعی بر این داشته تا با مراودات و ارتباط مستقیم خود با مراکز گردشگری و تفریحاتی کیش، هر آنچه برای یک سفر لذت بخش در جزیزه توریستی کیش به آن نیاز است را با بهترین ارائه خدمات و تخفیفات ویژه در سایت اینترنتی خود به کاربران ارائه دهد. شما عزیزان در این سامانه می توانید تخفیف تفریحات کیش شامل غواصی کیش، جنگ های شبانه کیش، کشتی تفریحی کیش، پارک آبی اوشن کیش، سافاری در کیش ،کنسرت در کیش ، رستوران های کیش و ماساژ در کیش را بدون هیچ معطلی و نگرانی تهیه نمایید. همچنین در بخش راهنمای گردشگری کیش تیکت می توانید اطلاعات مفیدی که هر مسافر قبل از سفر به کیش باید از آن اطلاع داشته باشد را مطالعه نمایید.

استفاده از کدتخفیف در سایت کیش تیکت

مجموعه کیش تیکت تمام تفریحات جزیره‌ی کیش را در سایت خود با ایجاد یک بستر مناسب، دسته‌بندی و آماده کرده تا فرآیند انتخاب را برای اعضای خود آسان کند. کدتخفیف سایت کیش تیکت یکی از بهترین و جذاب ترین امکانات سایت کیش تیکت میباشد تا با قیمت باورنکردنی بلیط مورد نظر خود را تهیه کنید. با توجه به اینکه استقبال بسیار خوبی از تخفیف های موجود در سایت کیش تیکت شده است این مجموعه در نظر دارد برای رضایت هرچه بیشتر شما عزیزان در فصول مختلف سال کدهای تخفیف تفریحات جذاب کیش را در این صفحه قراردهد . برای استفاده از کدتخفیف تنها کافیست بلیط مورد نظر خود را خریداری نمایید. لازم به ذکر است که توضیحات لازم اعم از نشانی مرکز خدماتی، شماره تماس، ساعت مراجعه، ملزومات همراه و تمام نکات ضروری، بر روی توضیحات محصول درج شده تا در اختیار خریداران قرار گیرد. امیدوریم از سایت کیش تیکت رضایت مطلوب و بینظیری داشته باشید.

 

 

کدتخفیف سایت کیش تیکت در زمستان 1401 :

  • کدتخفیف تفریح دریایی جذاب ( شاتل کیش ) : shatel

از هیجان انگیزترین ورزش های آبی در کیش شاتل سواری است که به صورت دسته جمعی امکان پذیر است.شما سوار بر این تیوبها شده و توسط قایقهای تندرو (جت بوت) با سرعت بسیار بالایی بر پهنه دریا کشیده می شوید و هیجان وصف ناپذیری برا تجربه می کنید. مدت زمان استفاده از این تفریح 20 دقیقه است و تجهیزات ایمنی لازم در کلوپ تفریحی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

بدون شک لحظاتی تماشای ماهی ها و موجودات دریایی در دریای جزیره کیش خیلی لذت بخش خواهد بود. غواصی در کیش را میتوانیم به جرات یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات در جزیره کیش معرفی کرد. در جزیره کیش چند سایت غواصی مختلف وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای ماهی های متنوع و مختلفی هستند که میتوانید از تماشای آن ها و بازی با آن ها لذت ببرید. این فرصت بی نظیر را تا زمانی که در جزیره اقامت دارید از دست ندهید.

پاراسل در کیش یکی از تفریحات آرامش بخش و در ضمن هیجانی کیش است. در این ورزش تفریحی شما سوار بر چتر پاراسل می شوید و قایق مخصوص پاراسل با سرعت شما را بوسیله کابل های محکم و طویل، می کشد تا از سطح دریا ارتفاع بگیرید. قطعا اوج هیجان و حس آرامش در آسمان یکی از بهترین لذت هاییست که در شما ایجاد می شود.

کشتی کارینا کیش یکی از جدیدترین های کشتی تفریحی کیش می باشد که به تازگی راه اندازی شده است.کشتی تفریحی کارینا کیش دارای ظرفیت 700 نفر و یک سالن کنسرت است. همچنین این کشتی دارای دو عرشه با ظرفیت 150 نفر و همچنین اتاق کودک با امکانات بازی برای دلبندتان نیز هست. کشتی کارینای کیش 2 ساعت گشت دریایی با بند موزیک کامل به همراه پذیرایی شام VIP و همچنین استنداپ کمدی می باشد.

دینامیت شو کیش از معروف ترین جنگ های شبانه ایران است. اکثر هنرمندان دینامیت شو در کار خود معروف و از استادان حرفه ای کمدی می باشند. جنگ دینامیت شو به جنگ میلاد صالح پور یا کنسرت خنده میلاد صالح پور نیز معروف است. این جنگ سراسر خنده و شادی  در هر اجرا با یک سورپرایز جدید شبی هیجان انگیز و شاد را برای مسافران و گردشگران به ارمغان می آورد. حمید استیلی، سروش جمشیدی، امیر نوری، فرزاد فرخ، خواهران منصوریان، محمود شهریاری، آرون افشار، امید جهان، رضا شیری، مسعود صادقلو، بهمن هاشمی و … از مهمانان جنگ دینامیت شو کیش بوده اند.

 

در صورت هر گونه سوال در مورد تفریحات یا بروز مشکل با ما تماس بگیرید. تیم پشتیبانی کیش تیکت آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند. همچنین برای ارتباط بیشتر با ما و با خبر شدن از تخفیف ها و آفرهای استثنایی و ویژه صفحه اینستاگرام کیش تیکت را دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.