پارک های ساحلی کیش

پلاژ ویژه آقایان در جزیره کیش

پلاژ آقایان

امروزه سواحل جزیره کیش از مناطق تفریحاتی مهم به شمار می آید. یکی از تفریحات ساحلی که طرفداران زیادی دارد. پلاژ ها می باشد. پلاژ بانوان و پلاژ آقایان آماده شده تا از مسافران و گردشگران جزیره پذیرایی کند. در این مقاله قصد داریم اطلاعات تکمیلی درباره پلاژ آقایان مطرح کنیم با ما همراه باشید.

پلاژ چیست؟

جزیره زیبای کیش یکی از بهترین جاذبه های گردشگری در ایران به حساب می آید که سالانه اقشار مختلفی را از سراسر کشور به سمت خود جذب می کند. یکی از اصلی ترین دلایل توریستی جزیره کیش، سواحل زیبا و آب های نیلگون خلیج فارس می باشد که انتخاب گردشگران بسیاری، شنا در آب های خلیج فارس و استراحت در سواحل طلایی آن است. حمام آفتاب همزمان با صدای ملایم و آرامش بخش امواج دریا، لذت گرمای بر پوست و شنا تجربه لذت بخشی برای گردشگران فراهم می کند.

⇐پیشنهادات ویژه: بهترین کنسرت های کیش با کیش تیکت

پلاژ های کیش یکی از شلوغ ترین مراکز تفریحی این جزیره زیبا می باشد. در جزیره زیبای کیش پلاژهای امنی هم برای آقایان وهم بانوان وجود دارد که یکی از بهترین تجربه های سفر در این جزیره ی زیبا خواهد بود. پلاژها یکی از مهم ترین بخش های کنار سواحل است که با خیال راحت می توانید هم شنا کنید و هم تفریح داشته باشید. در این پلاژها می توانید از میزان عمق مناسب دریا برای شنا کردن مطمئن شوید و یک تفریح ایمن داشته باشید. پس اگر قصد سفر به کیش را دارید، برنامه ای برای پلاژهای این جزیره ی زیبا داشته باشید، کیش تیک در ادامه شما را با پلاژهای جزیره کیش آشنا می کند.

پلاژ آقایان در کیش

پلاژ آقایان در کیش

معرفی پلاژ مخصوص آقایان

شنا کردن آقایان در تمامی سواحل کیش بلامانع است. آقایان بدون هیچ گونه محدودیتی می توانند در هر نقطه شنا کنند. با این حال پلاژ آقایان طرفداران خودشان را دارد. در حال حاضر پلاژ آقایان درست در کنار پلاژ بانوان واقع شده است، که زوج های جوان بتوانند با خیال راحت و به صورت جداگانه شنا کنند. پلاژ آقایان امکانات رفاهی خاصی را دارد که باعث شده انتخاب خیلی از گردشگران برای گذراندن اوقات فراغت باشد. در ادامه امکانات رفاهی در پلاژ آقایان را بررسی می کنیم:

⇐پیشنهادات ویژه: جنگ های شبانه کیش با کیش تیکت

رختکن

پلاژ آقایان داری رختکن و لاکر است که میتوانید با خیال راحت وسایل خود را در لاکر قرار دهید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید.

زمین والیبال ساحلی

در پلاژ آقایان 3 زمین والیبال ساحلی وجود دارد که می توانید به همراه دوستان یا دیگر گردشگران از والیبال ساحلی لذت ببرید.

 زمین هندبال ساحلی

در زمین هندبال ساحلی تمامی امکانات برای این ورزش وجود دارد و یک تفریح لذت بخش را برای شما رقم می زند.

امکانات پلاژ آقایان

امکانات پلاژ آقایان

زمین فوتبال ساحلی

در پلاژ یک زمین فوتبال ساحلی قرار دارد که به دوست داران فوتبال این فرصت را می دهد که در کنار خلیج فارس از فوتبال ساحلی لذت ببرند.

تفریحات دریایی

در پلاژ آقایان تفریحات دریایی همچون جت اسکی، پاراشوت، قایق بادبانی، اسکی روی آب، غواصی و قایق پارویی وجود دارد.

غریق نجات

غریق نجات های حرفه ای در پلاژ آقایان بر شنا نظارت دارند و شما می توانید کودکان خود را با خیال راحت به پلاژ ببرید و با خیال راحت در محدوده مخصوص کودکان شنا کنند.

اتاق ماساژ

در پلاژ آقایان کیش اتاق‌های مخصوص ماساژ وجود دارند که توسط افراد حرفه‌ای به شما خدمات می‌دهند.

⇐پیشنهادات ویژه: بهترین رستوران های جزیره کیش

پلاژ در فصل های مختلف

از آن جایی که جزیره کیش معمولا در فصل بهار بیشترین گردشگر را دارد، پیشنهاد می شود برای کاهش مواجه با شلوغی، در ساعات ابتدایی روز مراجعه کنید. در ماه رمضان محدودیتی برای خدمات گردشگری وجود ندارد و در این ماه می توانیید همچون مقاطع دیگر سال از پلاژ استفاده کنید.

ساحل پلاژ آقایان

ساحل پلاژ آقایان

در فصل تابستان به علت گرمای بیش از حد زمان مناسبی برای لذت بردن از این مکان نیست. اما اگر قصد حمام آفتاب و برنر شدن را دارید، پیشنهاد می شود از ساعات ابتدایی یا پایانی این مجموعه استفاده کنید. بهترین فصل برای گذران یک روز عالی در پلاژ پاییز است زیرا به علت گرما در جزیره کیش گردشگران زیادی را در خود جای نداده و بهترین زمان برای استفاده از پلاژ می باشد. در فصل زمستان به علت سردی هوا بهترین زمان مراجعه 12 الی 16 می باشد.

⇐پیشنهادات ویژه: تفریحات کیش با پکیج های ویژه کیش تیکت

سخن پایانی

پلاژ ها از جمله بهترین مراکز تفریحی در جزیره کیش است که بانوان و آقاین می توانند به صورت جداگانه استفاده کنند. در این مجموعه سعی شده با بهترین امکانات رفاهی خاطره یک شنای لذت بخش در سواحل نیلگون خلیح فارس را داشته باشید. فاصله پلاژ بانوان تا پلاژ آقایان 10 دقیقه می باشد و خانواده ها می توانند برای برگشت ساعتی را تعیین کنند و با یک دیگر به محل اقامتشان بروند. امیدواریم با کیش تیکت اطلاعات خوبی درباره پلاژ آقایان کسب کرده باشید و از سفرتان نهایت لذت را ببرید. برای آشنایی با ما می توانید اینستاگرام کیش تیکت را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.