پارک های ساحلی کیش

پلاژ بانوان در کنار ساحل خلیج فارس

پلاژ بانوان

پلاژ بانوان یکی از تفریحات ساحلی برای بانوان عزیز بوده، زیرا بانوان نمی توانند مانند آقایان به راحتی به شنا و استراحت در ساحل بپردازند. کیش یکی از مکان های گردشگری بوده که دارای ساحل خلیج فارس می باشد و بسیاری از افراد علاقه مند به استراحت و دیدن غروب ساحل نیلگون است یا آفتاب گرفتن در فضای آزاد با صدای موج های ساحل خیلی لذت بخش است. در این مقاله می خواهیم شما را با امکانات و خدمات ارائه شده در پلاژ بانوان آشنا نماییم تا پایان مقاله کیش تیکت را همراهی کنید.

معرفی پلاژ مخصوص بانوان در کیش

جزیره کیش پیشرفت چشمگیری در زمینه صنعت گردشگری داشته و توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به خود جذب کند. یکی از این امکانات این جزیره زیبا پلاژ ویژه بانوان است، از آن جایی که بانوان به راحتی آقایان نمی توانند در هر کجای ساحل شنا کنند و یا به تفریح بپردازند، مسئولین با افتتاح پلاژ ویژه بانوان این امکانات را در اختیار بانوان قرار دادند، تا بتوانند با لباس های مخصوص شنا و امنیت خاطر با رعایت حفظ ایمنی به شنا بپردازند و هم از حمام آفتاب استفاده کنند، این جاذبه تفریحی با هدف فراهم آوردن فضایی آرام و بی دردسر برای بانوان در نظر گرفته شده است.

در تمامی بخش های این پلاژ غریق نجات هایی ماهر و زبردست مستقر هستند. تا امنیت بیشتری برای بانوان فراهم کنند شما می توانید کودکان را با خیالی آسوده همراه خود ببرید و در ساحل شن بازی کنند، مهم ترین ویژگی این مجموعه، حفظ حریم خصوصی خانم هاست. در این پلاژ تمام تجهیزات به کار رفته تا دید از خارج نداشته باشد، اطراف پلاژ دیوارهای بلندی ساخته شده که دیده بانی دریایی و ساحلی دارد، به طوری که پرواز هلی کوپتر بر فراز این ناحیه ممنوع است.

این مجموعه دارای مساحتی حدود 20 هزار متر بوده که در شمال شرقی کیش قرار گرفته شده است و با امکانات و خدمات ویژه برای بانوان ساخته شده است. که فرصت بی نظیری را برای بانوان فراهم می کند، که دیگر لازم نباشد با لباس های روزمره در سواحل عمومی شنا کنند در هر هتلی باشید، با فاصله زمانی ده دقیقه ای می توانید به این پلاژ دسترسی داشته باشید.

⇐پیشنهادات ویژه: پارک های زیبای ساحلی جزیره

این مجموعه از نظر معماری و چیدمان سازه های فلزی برای سایبان ها، به گونه ای طراحی شده که حریم خصوصی مجموعه کاملا حفظ شود و خانم ها بتوانند با خیال راحت و آزادانه در محوطه رفت و آمد کنند و تفریح لذت بخشی داشته باشند. در فاصله یک یا دو متری از خشکی در بین ماهیان زیبا با رنگ های شگفت انگیز فضای دل چسبی را برای شما ایجاد می کند. شفافیت آب های گرم خلیج فارس باعث شده تا چند متر از داخل کف دریا قابل دیدن باشد، که بسیار لذت بخش خواهد بود. آفتاب کیش همواره سوزان و داغ است، حتی در فصل زمستان هم سعی کنید از روغن بدن و کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

پلاژ بانوان در کیش

پلاژ بانوان در کیش

ساعت کار پلاژ بانوان

برای رفتن به پلاژ بانوان باید از ساعات کاری آنان مطلع شوید. این مجموعه آماده پذیرایی از گردشگران در ساعت 10 صبح تا 6 عصر می باشد. این مجموعه معمولاً هر روز باز است، مگر این که به دلیل تعمیرات قادر به پذیرش نباشند، توصیه می‌شود حتماً وضعیت تعطیلی و ساعت پذیرش را تلفنی سؤال کنید. برای تهیه بلیط می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از طریق سایت کیش تیکت اقدام کنید.

امکانات پلاژ بانوان

  • دوش آب شیرین و صحرایی در پلاژ بانوان

یکی از مهم ترین نکات بعد از شنا، دوش گرفتن است، امکان دوش گرفتن در کابین های مجزا فراهم شده است. دوش های صحرایی که در کابین های مجزا تعبیه شد، که با تامین آب شیرین نیاز شما را برآورده می کند. برای رفاه حال شما رختکن این حمام ها مجهز به سشوار هم هستند، که به راحتی موهایتان را خشک کنید. محل قرار گیری و مسیر دوش های صحرایی عاری از شن و ماسه است و به راحتی می توانید بعد از دوش لباس هایتان را عوض کنید. بعد از شنا دوش گرفتن را فراموش نکنید. زیرا نمک موجود در آب در صورت پاک نشدن باعث ایجاد حساسیت می شود.

پیشنهادات ویژه: تفریحات آبی جزیره کیش

  • تخت ساحلی و سایبان در پلاژ بانوان

یکی از لذت بخش ترین تجربه در ساحل تماشای منظره دریا، استراحت و آفتاب گرفتن است در پلاژ بانوان تخت ها و سایبان هایی قرار داده شده است، که ضمن استراحت از آرامش خلیج فارش لذت ببرید. البته می توانید با انتخاب تخت های بدون سایبان، حمام آفتاب بگیرید و برنزه شوید.

  • غرفه های تجاری در پلاژ بانوان

برای رفاه حال گردشگران همه امکانات رفاهی فراهم شده است. اگر وسایل شنا در پلاژ بانوان را ندارید، اصلا نگران نباشید در فضای پلاژ مغازه ها و غرفه هایی وجود دارد که می توانید ملزومات شنا را خریداری کنید. در این غرفه ها می توانید حوله، کرم ضد آفتاب، روغن برنزه، روغن ماساژ و … را خریداری کنید.

  • رختکن های پلاژ بانوان

 پلاژ بانوان مجهز به 800 لاکر است به طوری که می توانید لباس های خود را تعویض کنید و وسایل خود را در لاکر های امن قرار دهید. البته به یاد داشته باشید که پیش از ورود وسایل قیمتی و گوشی خود را نزد صندوق امانت بگذارید.

کنار ساحل

کنار ساحل

  • غریق نجات در پلاژ بانوان

در پلاژ بانوان چندین غریق نجات حرفه ای نظارت دارند و شما با خیال راحت می توانید به کودکان اجازه شنا دهید و نهایت لذت را ببرند البته توجه داشته باشید، که ورود کودکان پسر به این پلاژ ممنوع است.

⇐پیشنهادات ویژه: مراکز ماساژ در جزیره کیش با کیش تیکت

  • باشگاه بدنسازی در پلاژ بانوان

اگر اهل ورزش هستید و به تناسب اندام خود اهمیت می دهید، پیشنهاد می شود حتما سری به باشگاه بدنسازی پلاژ بانوان بزنید هم چنین علاوه بر باشگاه بدنسازی می توانید در زمین های والیبال ساحلی و بدمینتون به ورزش دسته جمعی بپردازید.

  • ماساژ در پلاژ بانوان کیش

برای ریکاوری عضلات، ماساژ در پلاژ بانوان توسط افراد حرفه ای ارائه می شود که باعث شده؛ هم ریلکس کنید و هم دچار گرفتگی های عضلانی نشوید. خدمات ماساژ اسپا و ماساژ به صورت کاملا اختصاصی در این پلاژ صورت می گیرد. لازم به ذکر است که هزینه استفاده از این خدمات به صورت جداگانه پرداخت می گردد.

  • رستوران پلاژ بانوان در جزیره

پلاژ بانوان علاوه بر ساحلی تمیز و ملزومات شنا، امکانات بیشتری را برای گردشگران فراهم کرده است. در این مجموعه می توانید از خوراکی ها و غذاهای بوفه و رستوران پلاژ استفاده کنند. در رستوران انواع آب میوه های تازه ،غذاهای فوری، غذاهای سنتی و دریایی و میان وعده عرضه می شود. لازم به ذکر است هزینه صرف غذا و خوراکی ها به صورت جداگانه پرداخت می گردد.

⇐پیشنهادات ویژه: بهترین رستوران های جزیره کیش

  • سایر امکانات پلاژ بانوان کیش

پلاژ بانوان در حال حاضر یکی از محبوب ترین پلاژ های کیش بوده، که انتخاب بسیاری از گردشگران می باشد. علاوه بر خدماتی که ذکر شد، اجاره وسایل بازی کودکان، سرویس بهداشتی، نمازخانه، آرایشگاف، نقش حنا از جمله امکاناتی است که در این پلاژ ارائه می شود.

توصیه های پلاژ بانوان

  • همراه داشتن لوازم شخصی همچون مایو، حوله و …
  • توجه به برنامه زمانبندی شده جهت پذیرش
  •  استفاده از کرم و روغن های مناسب برای جلوگیری از آفتاب سوختگی
  • استفاده از کفش های مخصوص دریا برای حفاظت از توتیا و مرجان ها
  •  پیروی از دستور العمل های اعلام شده در ورودی مجموعه
پلاژ کنار ساحل

پلاژ کنار ساحل

هتل‌های نزدیک به پلاژ بانوان در کیش

یکی از مهم ترین کارها پیدا کردن یک هتل مناسب هنگام سفر است، که دسترسی راحت به جاذبه های مختلف مخصوصا اماکن بزرگ تفریحی مانند پلاژ بانوان را دارست. پس اگر اهل شنا و ساحل هستید، پیشنهاد می شود هتل های نزدیک پلاژبانوان را انتخاب کنید تا مجبور نباشید. مسافت طولانی را برای هتل و پلاژ بانوان طی کنید.

هتل هایی از قبیل میراژ، شایان، اسپادانا، ویدا، گراند، آرامش کیش،ف لامینگو، لوتوس و پارسیان از هتل های جزیره کیش هستند که بسیار به این مجموعه نزدیک است. این هتل ها با امکانات و سرویس های فراوان می تواند خاطرات خوبی را از سفر کیش برایتان رقم بزند. البته اگر به دنبال هتل هایی با قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما به شما هتل شایلی، هتل پارس نیک و هتل صدف است که سرویس و خدمات با کیفیتی را ارئه می دهند.

⇐پیشنهادات ویژه: بهترین هتل های جزیره کیش

جاذبه های گردشگری نزدیک به پلاژ بانوان کیش

در فاصله کمتر از 500 متری از این پلاژ میجد روستای ماشه واقع شده است که از قدیمی ترین مساجد جزیره کیش با سبک معماری قدیمی و زیبا طراحی شده است که پیشنهاد می شود حتما بازدید نمایید. همچنین پارک دلفین کیش، آب انبار قدیمی جزیره کیش، کلبه هور، کشتی یونانی، باغ پرندگان کیش، بلوار ایران، قلعه وحشت، صخره خرچنگ ها، مجموعه توریستی پنگوئن، اسکله مرجان، تله کابین میکا مال، ساحل دامون از دیگر جاذبه های گردشگری است که به این مجموعه نزدیک است.

سخن پایانی

زمانی که به جزیره سفر می کنید حتما از تمام تفریحات آبی آن دیدن فرمایید. کیش تیکت با ارائه خدمات رفاهی و گردشگری می تواند خاطرات خوشی را برایتان رقم بزند. پلاژ بانوان یکی از بهترین تفریحاتی است که در هیچ مرکز تفریحی نمی توانید مشابه آن را پیدا نمایید. برای آشنایی با می توانید اینستاگرام کیش تیکت را دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.