اطلاعات گردشگری کیش

10 مکان های تفریحی کیش برای کودکان

مکان تفریحی کیش برای کودکان

گردش و تفریح همراه با خانواده لذت دیگری دارد. حالا زمانی که با خانواده به جزیره سفر کردیم. کودکان خود را به چه مکان هایی ببریم؟ چیکار کنیم به بچه ها هم در این سفر خوش بگذرد. جالب است بدانید مکان های تفریحی مخصوص کودکان یکی از دغدغه پدر و مادران می باشد. در این مقاله کیش تیکت مکان های تفریحی کیش برای کودکان دلبندتان را معرفی می کند. تا خیال شما را از سفری خاطره انگیزه جمع نماید.

هنگامی که می خواهیم سفر برویم به مکان هایی مانند مراکز خرید و سرگرمی های فکر می کنیم که مخصوص بزرگسالان است شاید اصلا کودکان نتوانند از آن مکان دیدن کنند و لذت ببرند یا باعث خستگی و کلافگی کودکان شود و این موضوع ممکن است روی شما و خانوادتان نیز تاثیر بگذارد. خیلی از خانواده ها هنگام سفر به کیش نگران هستند که مبدا در این جزیره تفریحاتی برای کودکان در نظر گرفته نشده باشد. ولی این موضوع اشتباه است جزیره کیش بزرگترین مکان تفریحی در ایران است که برای تمامی گروه های سنی تفریحاتی در نظر گرفته است.

شهر بازی هایلند کیش

یکی از مکان هایی که مورد علاقه کودکان می باشد شهربازی است. بچه ها از بازی کردن هیچ وقت خسته نمی شوند. شهر بازی هایلند کیش یکی از بزرگترین و مجهز ترین شهر بازی های جزیره می باشد که در آن وسایل بازی مانند چرخ و فلک، تاپ بچه، دنیای بازی های رایانه ای، سافت پلی، بازی های فکری و خلاقیت بوده که می تواند کودکان شما را ساعت ها سرگرم نماید. علاوه بر این سرگرمی های کودکانه برای بزرگسالان نیز رنجر؛ ماشین ضربتی آبی، رولرکاستر آبی، ماشین ضربتی برقی، سفینه، رودخانه وحشی، سورتمه، سیمیلاتور و آبشار در نظر گرفته شده است. در کنار کودکتان شما هم می توانید سرگرم شوید و لذت ببرید.

آدرس شهر بازی هایلند: کیش، میدان امیرکبیر، پارک شهر

شهر بازی هایلند کیش

شهر بازی هایلند کیش

پیشنهادات ویژه: شهربازی هایلند در کیش

پدل بورد در کیش

گردشگران جزیره وقتی به کیش می آیند دوست دارند تفریحات آبی را تجربه کنند. علاوه بر بزرگسالان، کودکان نیز به تفریحات آبی علاقه دارند. پدل بورد یکی از تفریحاتی است که شما می توانید کودکان خود را همراه کنید و در کنار شما لذت ببرند. پدل بورد های دو نفره به گونه ای طراحی شده اند که افراد مبتدی بتواند در کنار متخصص یا کودکان در کنار والدین خود قرار به دریا بروند و لذت ببرند.

آدرس پدل بورد: کیش سواحل خلیج فارس

پیشنهادات ویژه: پدل بورد در کیش

پارک کودک در مرکز تجاری

یکی دیگر از مراکز تفریحی مخصوص کودکان پارک کودک در مرکز تجاری جزیره کیش می باشد. در این مرکز می توانید هم به خرید بپردازید هم کودکان خود را سرگرم نماید. علاوه بر آن هم می توانید شما به خرید بپردازید و در طول خرید کودکانتان را در پارک کودک قرار دهید و در اتمام خرید به دنبال کودک خود بروید. در این مرکز امکاناتی مانند سرسره بادی، تفریحات فکری، جامپینگ و … که مخصوص کودکان زیر 10 سال می باشد.

آدرس پارک کودک: کیش، مرکز تجاری کیش، طبقه سوم، واحد 43

پیشنهادات ویژه: تفریحات غیر آبی کیش

دلفیناریوم

دیدن دلفین ها و حرکات آکروباتیک آن ها برای نه تنها برای بزرگسالان بلکه برای کودکان نیز جالب و جذاب است. شما می توانید همراه خانوادتان به دلفیناریوم بروید و از دلفین ها لذت ببرید. البته این محیط برای کودکان بالای سه سال است.

آدرس دلفیناریوم: جزیره کیش، پارک دلفین

دلفیناریوم کیش

دلفیناریوم کیش

پیشنهادات ویژه: تفریحات آبی جزیره کیش با کیش تیکت

پاراسل کیش

کودکان نیز به بازی های هیجانی علاقه دارند. از همان کودکی آرزو پرواز در فراز ابرها برای همه مشترک بود. اگر کودکتان علاقه به پرواز دارند می توانید با پاراسل تجربه ای جدید برایشان رقم بزنید.

آدرس پاراسل کیش: کیش، سواحل خلیج فارس

پیشنهادات ویژه: رستوران های جزیره کیش با تخفیف های کیش تیکت

کشتی آکواریم در جزیره کیش

تماشای عمق دریا برای کودکان و بزرگسال بسیار لذت بخش است. با سوار شدن به کشتی می توانید موجودات زنده گوناگون را تماشا نمایید. این کشتی برای شما و فرزندتان استاندارد و ایمن می باشد. شما می توانید همراه فرزندتان به تماشای ستاره های دریایی، مرجان ها، شکار لحظه ای ماهیان را از نزدیک دیدن نمایید.

آدرس کشتی آکواریوم کیش: کیش، سواحل خلیج فارس

پیشنهادات ویژه: کشتی آکواریم کیش

باغ پرندگان کیش

دیدن پرندگان و حیات وحش برای کودکانی که در جستجو زندگی و کنجکاو محیط زیست هستند بسیار جالب است. باغ پرندگان برای فرزندان می توان محیطی سرگرم کننده باشد تا ساعت ها در کنارهم اوقات خوشی را داشته باشید و از تماشای انواع حیوانات و پرندگان و گونه های مختلف طبیعت لذت ببرید.

آدرس باغ پرندگان کیش: کیش، پارک دلفین ها

پیشنهادات ویژه: باغ پرندگان در جزیره کیش

پارک بازی ماسه

پارک بازی ماسه یا جزیره ماسه یکی از مکان های مورد علاقه کودکان می باشد. بازی با شن و ماسه بسیار لذت بخش است. بازی با ماسه در مکان های محدود امروزی برای کودکان امکان پذیر نیست. برای همین جزیره کیش این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید اوقات خوشی را برای خانوادتان فراهم کند.

آدرس پارک بازی ماسه: کیش، خیابان جهان

پارک بازی ماس

پارک بازی ماس

پیشنهادات ویژه: کشتی های تفریحی جزیره کیش

اوشن پارک در جزیره کیش

بچه ها عاشق پارک آبی هستند اگر در کیش می خواهید کودکان خود را به یک تفریح جالب و هیجان انگیز ببرید کافیست به اوشن پارک سر بزنید. بزرگترین پارک آبی سر باز در ایران که برای بزرگسالان نیز مناسب می باشد. لازم به ذکر است کودکان زیر 3 سال می توانند از ساحل ماسه ای پارک اوشن کیش استفاده نمایند.

آدرس اوشن پارک کیش: کیش، جاده جهان

پیشنهادات ویژه: رزرو بلیط جنگ های شبانه در کیش

سواحل کیش

یکی از تفریحات ارزان قیمت و مناسب برای تمامی سنین مخصوصا کودکان می باشد. ساحل جزیره کیش با امکانات تفریحی آمادگی پذیرایی از شما می باشد.

سخن پایانی

کودکان شیرینی های زندگی هستند، مسافرت در کناز آنان بسیار لذت بخش است حال یکی از دغدغه های ما تو مسافرت چگونه به فرزندانمان خوش بگذرد یا چه تفریحاتی مناسب کودکانمان می باشد. جزیره کیش با در نظر گرفتن امکانات تفریحی مخصوص کودکان و بزرگسالان دغدغه شما را رفع کرده است. شما می توانید همراه با خانواده خود در کیش خاطرات به یاد ماندنی را رقم بزنید. در این مقال مکان های تفریحی کیش برای کودکان را معرفی کردیم. شما می توانید در سفر کیش با کیش تیکت همراه شوید و با خیالی آسوده به تفریح بپردازید. برای دریافت آخرین اخبار جزیره کیش، تخفیفات ویژه را در اینستاگرام کیش تیکت دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.