تفریحات آبی کیش

معرفی جذاب ترین تفریحات آبی کیش

جذاب ترین تفریحات آبی

معرفی جذاب ترین تفریحات آبی جزیره کیش

وقتی صحبت از سفر به یک مکان پر هیجان یا تفریحی  به میان می آید. شهر همیشه بیدار وپرشور کیش از اولین انتخاب هایی است که در ذهن همه ما تداعی می شود. این جزیره که لقب مروارید خلیج فارس را دارد یکی از مهمترین و جذابترین مقاصد گردشگری ایران می‌باشد. دراین مقاله ما می‌خواهیم به معرفی جذاب ترین تفریحات آبی جزیره کیش و پنج تفریح جذاب دریایی کیش بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

می‌توان گفت که بسیاری از مردم سفر به کیش را به دلیل وجود تفریحات به روز آبی جذاب ، تفریحات متنوع و فرح بخش درکنار مناطق گردشگری زیبای منطقه آزاد کیش را سفری لوکس و لاکچری می‌دانند و همیشه از آن استقبال می‌کنند. شبهای خنک و بیدار، ساحل زیبا و آرام ، خرید در مجتمع های تجاری متنوع و خاص آن نیز از جمله مواردی است که جزیره کیش را از دگر مناطق سفر متمایز می کند.

پنج تفریح جذاب دریایی کیش

سواحل زیبای کیش از فضاها و پتانسیل مناسب و اعجاب برانگیزی است که می‌توانید در آن تفریحات هیجان انگیز و کمیاب را در بالاترین سطح کیفیت داشته باشید، ازجمله :

شاتل سواری
جت اسکی
فلای بورد
غواصی

بهترین تفریحات دریایی کیش

شاتل سواری در جزیره کیش

شاتل سواری:

شاتل سواری جزء ابتدایی‌ترین ولی پر هیجان‌ترین تفریحات آبی است که علاوه بر مهیج بودن، از امنیت بالایی نیز برخوردار است. شاتل سواری را می‌توان هم به شکل فردی هم جمعی انجام داد. این تفریح به این صورت می‌باشد که افراد بر روی تیوب سوار می‌شوند و این تیوب به وسیله یک طناب به یک قایق تندرو متصل می‌شود و با سرعت بالایی بر پهنای دریا کشیده می‌شوید.

جت اسکی

• جت اسکی:

از دیگر تفریحات آبی جزیره کیش که طرفداران بسیاری در میان گردشگران دارد، جت اسکی می‌باشد. اگر عاشق سرعت و هیجان در تفریحات دریایی هستید بی شک جت اسکی بهترین گزینه باشد و برای شما خاطره‌ای به یاد ماندنی و شیرینی را رقم بزند.این تفریح چندین سال متوالی است که به مجموعه تفریحات جزیره افزوده شده و طرفداران خاص خود را دارد.

ورزش فلای بورد

فلای بورد:

از برترین تفریحات فوق العاده جذاب این جزیره زیبا که فقط در جاهای دیدنی آن نمونه‌اش یافت می‌شود، ‌می‌توان به فلای بورد اشاره کرد. فلای بورد وسیله‌ای است که با اتصال به یک جت اسکی شخصی را بر روی هوا نگه می‌دارد و با کمک پمپاژ و فشار آب به او اجازه مانور دادن و انجام حرکات نمایشی خواهد داد. در واقع فلای‌ بورد تفریحی برای سواری، پرواز و آب بازی کردن است.

غواصی در آب‌های خلیج فارس

غواصی:

خاص‌ترین تجربه در سفر به مناطق دریایی می‌توان غواصی کردن را نام برد. گذر در میان آب‌های گرم خلیج فارس، تماشا کردن باغ های مرجانی و رقص ماهی‌ها در میان آب، زیباترین صحنه‌هایی است که شما فقط در زیر آب می‌توانید نگاه کنید.کافی است ۵ متر زیر آب فرو بروید در این عمق نور کافی هست و ذخیرهٔ اکسیژن هم نسبت به عمق ۱۰ تا ۱۵ متری بیشتر دوام می‌آورد.غواصی این احساس را به شما می‌دهد که گویی به آرامی بر فراز منظره‌ای خیالی پرواز می‌کنید

اسکوتر دریایی

اسکوتر زیردریایی:

اسکوتر زیردریایی از جدیدترین تفریحات آبی کیش است. این تفریح آبی به شما حس غواص بودن برای یک ساعت را القا می‌کند. اسکوتر زیردریایی وسیله‌ای است که شبیه به موتور برقی است و در تمام طول مدت اکسیژن کافی را به فرد می‌رساند، به زیر آب رفته و ساعتی را با جانداران زیر دریا سپری می‌کنید. نگران خطرات نباشید چرا که یک مربی کارآزموده راهنمای شماست و در این غواصی مهیج با دستگاه اسکوتر دریایی شما را تا عمق ۱۰ متری زیر آب همراهی می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.