تفریحات غیرآبی کیش

سوارکاری در کیش- اسب سواری مهیج ترین تفریح در جزیره

اسب سواری در کیش

جزیره کیش از نقاط جذاب و مهیج کشور عزیزمان ایران است که از جاذبه های گردشگری زیادی برخوردار است. در این جزیره زیبا و دیدنی امکانات و سرگرمی های جذاب و مهیجی فراهم شده است تا سفری خاطره انگیز و به یادماندنی برای مسافران به یادگار بماند.از جمله این سرگرمی های مهیج و دلنشین تور اسب سواری در کیش می باشد. بله تور اسب سواری! سوارکاری زیبا و همگانی در سواحل نیلگون جزیره کیش پیشنهادی است که بسیاری از تور های گردشگری و حتی ساکنین این جزیره زیبا به مسافران آن توصیه می نمایند..

حال سوالاتی که مطرح می شود این است که تورهای سوارکاری در کیش در کدام یک از نقاط این جزیره برگزار می شود؟ محل برگزاری دوره های سوارکاری در جزیره کیش کجاست؟ در باشگاه های سوارکاری کیش چه تفریحاتی برگزار می شود؟ برگزاری تور های اسب سواری در کیش زمان خاصی دارد؟ برای شرکت در این تور های اسب سواری باید شرایط خاصی داشت؟ هزینه سوارکاری در کیش چقدر است؟

در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر پاسخگویی به همه این سوالات با زیبایی ها و شگفتی های این ورزش و تفریح مهیج در جزیره شگفت انگیز کیش هم آشنا شوید.

تورهای سوارکاری در کیش در چه مناطقی برگزار می شود؟

کیش تیکت در پاسخ به این سوال فاکتور های متنوعی را برای شما مطرح می کند تا با توجه به آن گزینه مناسب خود را انتخاب نمایید. باشگاه های اسب سواری در جزیره کیش در سه نقطه اصلی از این جزیره قرار گرفته اند.

این نقاط اصلی شامل میدان هرمز، میدان المپیک و شمال جزیره کیش می باشد. مسافرین محترمی که تمایل به شرکت در دوره ها و تور های سوارکاری در یکی از مناطق مذکور را دارند بهتر است با توجه میزان دسترسی محل اقامتشان به هریک از این نقاط باشگاه سوارکاری مناسب خود را انتخاب نمایند.

محل برگزاری سوارکاری

محل برگزاری سوارکاری

محل برگزاری دوره های سوارکاری در جزیره کیش کجاست؟

همان طور که گفته شد سه بخش اصلی از جزیره کیش مناطق هستند که تور های اسب سواری برای مسافران و ساکنین این جزیره در آن ها برگزار می شود. کیش تیکت برای رفاه حال مسافران و بازدیدکنندگان گرامی آدرس دقیق این باشگاه های اسب سواری را به همراه تلفن تماس در این مقاله ارائه کرده است تا با دسترسی سریع تر و راحت تر، سوارکاری دلنشین و زیبایی را در جزیره کیش تجربه کنید.

برای دیدن تخفیف ویژه کنسرت های جزیره از کیش تیکت اقدام نمایید.

باشگاه های سوارکاری جزیره کیش و تلفن تماس آن ها شامل موارد ذیل می شود:

  • باشگاه سوارکاری کلهر

آدرس باشگاه اسب سواری کلهر: میرمهنا، میدان المپیک

تلفن تماس باشگاه کلهر:09183591961

  • باشگاه سوارکاری المپیک کیش

آدرس باشگاه اسب سواری المپیک کیش: منطقه شمالی جزیره کیش، جنب دهکده المپیک

تلفن تماس باشگاه المپیک کیش:09337699251

  • باشگاه اسب سواری کیش

آدرس باشگاه اسب سواری کیش: میدان هرمز، بلوار حریره

تلفن تماس باشگاه: 09337699251

باشگاه سوارکاری

باشگاه سوارکاری

اسب سواری علاوه بر این که یک ورش اصیل و باستانی در میان تمام مردم جهان به شمار می رود، سرگرمی لذت بخش و سالمی نیز به شمار می رود که باعث تقویت احساسات، آرامش روحی و سلامت جسمی سوارکاران می شود.

ارتباطی که بین انسان و اسبی که با آن به سوارکاری می پردازد ایجاد می شود، باعث می شود که لذت اسب سواری بسیار دلنشین تر و سر زنده تر از سایر تفریحات دیگر به نظر بیاید. تفریح سوارکاری در جزیره کیش  طبق روال معمول در این ورزش از مراحل مختلفی تشکیل شده است که برای تمام سوارکاران چه آماتور و چه حرفه ای یکسان است.

مراحل اسب سواری در تور های سوارکاری جزیره کیش طبق تحقیقات کیش تیکت عبارتند از:

  • درساژ
  • تاخت
  • یورتمه

بهترین رستوران های کیش را بشناسید.

برگزاری تور های اسب سواری در کیش زمان خاصی دارد؟

همان طور که در تمام نقاط تفریحی معمول است، برگزاری دوره های اسب سواری در هر یک از باشگاه های سوارکاری کیش نیز در دوره و زمان مشخص شده توسط باشگاه برگزار می شود. هر یک از باشگاه های معرفی شده توسط مجموعه گردشگری کیش تیکت بازه زمانی مشخص و روز های بازگشایی مخصوصی دارند که با تماس از طریق شماره تماس های ارائه شده در این مقاله می توانید با آنها تماس گرفته و از جزئیات و زمان بندی های هر یک از آن ها مطلع شوید.

 برای شرکت در این تور های اسب سواری باید شرایط خاصی داشت؟

اسب سواری ورزشی است که تنها به ممارست، تمرین و آرامش نیاز دارد. اسب موجود زنده و حساسی است که به جرات می توان گفت که تقریبا تمام احساسات سوارکار درک و دریافت می کند. شخصی که قصد دارد در دوره های سوارکاری شرکت کند باید با آرامش و پیگیری به انجام آن بپردازد و شجاعت برقرار ارتباط با اسب را داشته باشد.

داشتن هرگونه ترس و اضطراب در این ورزش علاوه بر دشواری شرایط برای سوارکار بر روی اسب نیز تاثیرگذار بوده و سوارکاری را سخت و اضطراب آور خواهد کرد. شرایط ذکر شده برای سوارکاران باشگاه های اسب سواری جزیره کیش نیز مستثنی نبوده و تنها شرایط لازم برای شرکت در این تور های سوارکاری داشتن علاقه، آرامش و شجاعت به همراه آشنایی اولیه با سوارکاری می باشد.

هزینه سوارکاری

هزینه سوارکاری

هزینه سوارکاری در کیش چقدر است؟

ورزش سوارکاری به طور کلی جزو ورزش های پرطرفدار و تا حدودی پرهزینه به شمار می رود، بنابراین ممکن است برخی از مسافران با توجه شرایط اقتصادی موجود از شرکت در این تور های سوارکار ممانعت کنند. توصیه ای که کیش تیکت به این عزیزان می کند این است که سفر به جزیره کیش سفری نیست که انجام آن در هر زمانی و یا به طور متداول برای تمام اقشار جامعه امکان پذیر باشد.

بنابراین بهتر است با استفاده از تفریحات خاصی که در این جزیره برای مسافران و توریست ها در نظر گرفته شده است بهره کافی را ببرند تا خاطره ای شیرین و دلنشین را برای خود و همراهان عزیزشان فراهم آورند.

تخفیف ویژه جنگ های شبانه کیش تیکت را رزرو نمایید.

با توجه به تورم ها و تغییرات ایجاد شده در شرایط اقتصادی موجود در حال حاضر نمی توان مبلغ و هزینه ثابتی برای شرکت در تمام تور های سوارکاری جزیره کیش در نظر گرفت اما اطمینان داشته باشید که این مبلغ تعیین شده متناسب با شرایط و نیاز مسافران در نظر گرفته می شود تا عدم تمایل به شرکت در این تفریح دلنشین به حداقل میزان ممکن برسد.

سخن پایانی

سوارکاری این ورزش مورد علاقه ایرانیان از قدیم تاکنون بوده است. شما می توانید علاوه بر تفریحات دیگر جزیره قدم زدن در کنار ساحل، تماشای غروب آفتاب به اسب سواری نیز بپردازید. به همین منظور باشگاه کلهر، باشگاه المپیک کیش و باشگاه اسب سواری در کیش آماده خدمت رسانی با هزینه مناسب آماده خدمت رسانی به شما می باشند.

یکی از اتفاقات جالب در کیش برگزاری تور اسب سواری می باشد ما به شما پیشنهاد میکنیم این تجربه جالب را از دست ندهید.

کیش تیکت سوارکاری آرام و لذت بخشی را برای شما عزیزان در جزیره زیبا و هیجان انگیز جزیره کیش آرزو می کند. شما می توانید انواع تفریحات آبی را در کیش با ما تجربه نمایید ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.