اطلاعات گردشگری کیش

راهنمای سفر به کیش از شیراز

راهنمای سفر به کیش از شیراز

شیراز شهر شعر و شور و هنر، شهری که مردمان طرفدار شور و شادی دارد، یکی از زیباترین شهر های کشور عزیزمان است. شهر شیراز واقع در استان فارس بوده و از لحاظ فاصله مکانی نسبت به شهر ها و استانی های مرکزی کشور فاصله کمتری نسبت به جزیره شگفت انگیز کیش دارد در این مقاله قصد داریم در مورد راهنمای سفر به کیش از شیراز برای شما بگوییم.

همان طور که راحتی و آسایش در سفر برای مسافران مهم است، داشتن مسیری زیبا و لذت بخش و دل انگیز بودن آن نیز برای مسافران خالی از لطف نیست. شیرازی های بسیاری هسند که با توجه به ویژگی ها و شرایط مسافرتی که به جزیره کیش دارند علاقه مند به مسافرت به این جزیره رویایی می باشند. ممکن است در این بین افرادی نیز وجود داشته باشند که به تجربه سفر از مسیر های مختلف شیراز به کیش علاقه مند باشند.

مجموعه گردشگری کیش تیکت در نظر دارد در این مقاله شیرازی های عزیز و سایر گردشگران علاقه مند را با مسیر های مختلف سفری به کیش از شیراز آشنا کرده و تجربه لذت بخشی را برای مسافران و همراهان آن ها ایجاد نماید. برای آشنایی با مسیر های ارتباطی شیراز به کیش با ما همراه باشید.

راه های مسافرتی شیراز به کیش

شهر شیراز نسبت به شهر هایی مانند تهران، قم یا مشهد به جزیره کیش نزدیک تر بوده و شرایط دسترسی بهتری به این جزیره دارد. این نزدیکی به جزیره باعث شده است که شرایط و آفر های ویژه ای برای شیرازی ها توسط آژانس های مسافرتی و تورهای گردشگری در نظر گرفته شود.

سوالی که برای مسافرین شیرازی به وجود می آید این است که از چه روش ها و راه های می توان از شیراز به کیش رفت؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که راه های مسافرتی از شهر شیراز به جزیره کیش شامل راه های هوایی، زمینی و دریایی می شود که هر یک از این راه ها شرایط مسافرتی خاص خود را دارند.

پیشنهادات ویژه: رزرو رستوران های جزیره کیش با تخفیف ویژه

سفر با هواپیما به کیش از شیراز

سفر با هواپیما به کیش از شیراز

سفر با هواپیما به کیش از شیراز

مسیر هوایی شهر شیراز به جزیره کیش تقریبا یک دوم مسیر زمینی آن به این جزیره است. شرایط سفر های هوایی به گونه ای است که مسافران راحتی بیشتری را در این نوع مسافرت تجربه می نمایند. با توجه به این نصف شدن فاصله مکانی بالطبع زمان کمتری نیز در این نوع سفر کردن سپری می شود.

مسافت طی شده از شهر شیراز به جزیره کیش در سفر های هواپیمایی تقریبا 369 کیلومتر است که این مسافت در زمان بندی حدود یک ساعت طی خواهد شد. سفر های هوایی کیش از مبدا شهر شیراز همه روزه و در ایام مختلف انجام می پذیرد و هزینه در نظر گرفته شده برای این مسیر مسافرتی توسط آژانس های هواپیمایی 300 تا 500 هزار تومان است که ممکن است در زمان های مختلف دچار تغییر شود.

مسافرت با قطار از شیراز به کیش

مسافرت با قطار از شیراز به کیش

مسافرت با قطار از شیراز به کیش

شهر شیراز از لحاظ جغرافیایی در استان های نزدیک به بخش های جنوبی کشور پهناور ایران است. مسیر راه آهن ایجاد شده از شهر های مختلف کشور به مقصد جزیره کیش تا شهر بندر عباس بوده و از این شهر از طریق شناور های و وسایل نقلیه متفاوت می توان به جزیره کیش رفت.

⇐پیشنهادات ویژه: معرفی لیست بهترین جنگ های شبانه در کیش

مساله ای که در مورد سفر با قطار به جزیره کیش از شهر شیراز وجود دارد این است که در حال حاضر خطوط ریلی و راه آهن از شهر شیراز به جزیره کیش احداث نشده است، اما با توجه به علاقه مندان سفر با قطار به جزیره کیش از شهر شیراز، پیش بینی می شود در صورت راه اندازی این خطوط ریلی استقبال خوبی از آن شود.

مسیر های زمینی از شهر شیراز به کیش

راه ارتباطی زمینی از شیراز به جزیره کیش برای مسافرانی که قصد سفر به این جزیره به وسیله اتوبوس یا ماشین شخصی را داشته باشند، دارای زیبایی ها و چشم انداز های خاطره انگیز بسیاری است. مسیر های زمینی شیراز به کیش از طریق عبور از سه شهر زیبا امکان پذیر می گردد.

در واقع شیرازی هایی که قصد سفر به جزیره کیش را داشته باشند می توانند از سه مسیر وارد این جزیره رویایی شوند. مسیر هایی از شهر فسا، بندر لنگه و مسیر لار به بستک، راه هایی هستند که مسافران در مسافرت زمینی از شیراز به کیش می توانند از آن ها عبور کنند. حداکثر مسیر زمینی شهر شیراز به کیش مسافتی حدود 549 کیلومتر داشته و با در نظر گرفتن شلوغی ها و ترافیک های جاده ای زمان بندی تقریبا 7 ساعته ای را شامل می شود.

البته توجه داشت باشید که مسیر مستقیم از شهر شیراز به جزیره کیش به صورت زمینی وجود ندارد و مسافران پس از رسیدن به مقصد بندرعباس می توانند از طریق وسایل نقلیه آبی همراه با ماشین شخصی خود وارد جزیره کیش شوند.

⇐پیشنهادات ویژه: دریافت پکیج های ویژه کیش تیکت

سفر به کیش از شیراز با کشتی

سفر به کیش از شیراز با کشتی

با کشتی و شناور از شیراز وارد کیش شویم

شیرازی هایی که علاقه مند هستند تا سفر دریایی به کیش را تجربه کنند، می توانند از طریق کشتی های مسافرتی این جزیره به کیش سفر منند. با توجه به موقعیت مکانی شهر شیراز و استان فارس و عدم دسترسی به راه های آبی و دریایی این تصور در ذهن مسافرین شیرازی ایجاد می شود که امکان مسافرت دریایی از این شهر به جزیره کیش وجود ندارد، اما این بدین معنا نیست که نمی توان از طریق کشتی های مسافرتی به کیش سفر کرد.

 سفر دریایی کیش به شیراز به این صورت انجام می شود که مسافرین از طریق مسیر های زمینی می توانند وارد بندر چارک شوند و در این بندر به وسیله شناور ها و کشتی های مسافرتی که راه جزیره کیش هستند، مسافرت دریایی خود را به این جزیره آغاز نمایند. مسافت طی شده از بندر چارک به جزیره کیش برای مسافران شیرازی فاصله ای تقریبا 32 کیلومتری بوده و زمان صرف شده برای آن نیز تقریبا 1 ساعت و نیم طول خواهد کشید.

سفر با کشتی به کیش می تواند لحظات خاطره انگیزی را برای مسافرین شیرازی بسازد اما باید موارد مختلفی نظیر دریازدگی و موج های خروشان را نیز در نظر داشته باشید و اگر نسبت به موارد این چنینی دچار حساسیت و اختلال هستید، از سفر دریایی به جزیره کیش خودداری نمایید.

پیشنهادات ویژه: معرفی لیست بهترین هتل های کیش

سخن پایانی

جزیره کیش یکی از برترین جاذبه های گردشگری در کیش می باشد که در هر نقطه ای از کشور باشید دوست دارید به کیش سفر کنید و تجربه شب های به یاد ماندنی را داشته باشید. کیش تیکت در این مسیر همراه شما خواهد بود با ارائه خدمات رفاهی و گردشگری شما را تنها نخواهد گذاشت. برای آشنایی با کیش تیکت اینستاگرام ما را دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.