اطلاعات گردشگری کیش

در سفر به کیش چه لباسی بپوشیم؟

سفر به کیش

وقتی خود را برای سفر آماده می کنید اکر اوقات سعی دارید چیز هایی که واقعا لازم است را بردارید تا بارتان خیلی سنگین و دست و پا گیر نشود. یکی از چیز هایی که قبل از رفتن به سفر خیلی به آن فکر می کنید. انتخاب لباس است.

اگر مقصدتان شهر هایی باشد که کم و بیش در فصل های مختلف به آن ها سفر کرده اید انتخاب لباس کار خیلی سختی نیست. اما این موضوع در مورد سفر به کیش فرق دارد. برای این که بدانید بهتر است در سفر به کیش چه لباسی بپوشیم تا آخر مقاله امروز کیش تیکت با ما همراه باشید.

چگونه لباس مناسب سفر به کیش را انتخاب کنیم؟

قبل از سفر به هر منطقه ای اکثر افراد سعی می کنند که در مورد ویژگی های مختلف آن منطقه تحقیق و جست و جو کنند. جزیره کیش هم مانند هر منظقه دیگر جزئیات و ویژگی های خاص خود را دارد. زمانی که شما جزیره مرجانی کیش را به عنوان مقصد مسافرت خود انتخاب می کنید بیشتر به فکر این هستید که لباس مناسب سفر به کیش چیست؟

قبل از سفر به جزیره کیش باید چه چیز هایی را برای انتخاب لباس مناسب در نظر بگیرید؟ چه لباس هایی را می توان در کیش پوشید؟ و دیگر سوال های مشابه این ها که همگی جوابی مشترک دارند. انتخاب لباس مناسب برای سفر به کیش شرایط و نکات مختلفی دارد اما مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • آداب و رسوم مردم منطقه
  • پوشش قابل قبول فرهنگ مردم کیش
  • شرایط آب و هوایی و جوی کیش

⇐پیشنهادات ویژه: نوروز در کیش با کیش تیکت

 لباسی مناسب سفردر بهار

لباسی مناسب سفردر بهار

درفصل بهار در کیش چه بپوشیم؟

فصل  بهار از فصل های پر گردشگر کیش به حساب می آید. مناسبت های مختلف یهار، تعطیلات نوروزی، جشنواره های عیدانه، همه و همه دلایلی هستند که مسافران ترغیب به مسافرت به کیش در فصل بهار می کنند.

همان طور که همگی ما می دانیم کیش جزیره ای است که در جنوب کشور عزیزمان ایران قرار گرفته است. پس هر چقدر هم هوا سرد شود در این نقطه گرما و شرجی بودن از بین نمی رود. فصل بهار در هر شهری دمای مختلفی دارد اما به طور معمول دارای هوای ملایم و تقریبا خنکی است.

فصل بهار کیش اما گرم تر از جاهای دیگر است. دمای هوای کیش در این فصل تقریبا 20 درجه سانتیگراد است. پس خیلی گرم نیست، اما خب سرد هم نیست. بهترین گزینه هایی که می توانید در چمدان لباس هایتان برای سفر به کیش انتخاب کنید به ترتیب موارد زیر است:

  • لباس نخی
  • لباس و ابزار مناسب شنا و تفریحات آبی
  • شلوارک
  • پیراهن های تقریبا گشاد و خنک

⇐پیشنهادات ویژه: تخفیف ویژه جنگ های شبانه در کیش

 لباسی مناسب سفردر تابستان

لباسی مناسب سفردر تابستان

در سفر تابستانی به کیش چی بپوشیم؟

تابستان و هوای گرم آن در هر شهر و نقطه ای از دنیا برای مردم واضح و مشخص است. دیگر تکلیف منطقه ای جنوبی مانند کیش هم در این فصل معلوم است. هوای کیش در فصل تابستان به اوج گرمای خود می رسد. جوری که حداقل دمای پیش بینی شده در فصل تابستان در جزیره کیش 30 تا 40 درجه سانتی گراد است.

این یعنی هوای خیلی خیلی گرم! رطوبت هوا و بخارات دریا روی شرجی بودن هم که تاثیر می گذارد گرم شدن هوا بیشتر از پیش در کیش احساس می شود. برای این که بدانیم  در فصل تابستان برای سفر به کیش چه لباسی بپوشیم؟ باید از خصوصیت های لباس های مناسب در فصل گرما بیشتر بدانیم.

ویژگی های لباس مناسب سفر به کیش در فصل تابستان به شرح زیر است:

  • لباس نخی و فاقد الیاف پشمی یا پلاستیکی باشد.
  • حتی الامکان لباستان آستین بلند باشد تا آفتاب سوخته نشوید.
  • لباسی که انتخاب می کنید بهتر است راحت و گشاد باشد.
  • توجه داشته باشید که لباس انتخاب شده علاوه بر راحتی با فرهنگ مردم منطقه نیز مغایرت نداشته باشد.
  • کفش هم جزء پوشیدنی هاست. کفشی که انتخاب می کنید تابستانی و دارای منافذ باز باشد.

⇐پیشنهادات ویژه: تفریحات غیر آبی در کیش

 لباسی مناسب سفردر پاییز

لباسی مناسب سفردر پاییز

لباس های پاییزه کیش چه لباس هایی هستند؟

پاییز فصل شروع سرما و باران و هوای خنک است. اما این برای شهر ها و مناطقی غیر از جزیره کیش است. کیش شرایط متفاوتی از شهر های دیگر در فصل پاییز دارد. با وجود این که در فصل پاییز از شدت گرما و شرجی بودن جزیره کیش کاسته می شود اما هوا باز هم گرم است.

فصل پاییز فصل شروع مدارس است، بنابراین شرایط سفر و گردشگری در این فصل خیلی شلوغ و پرطرفدار نیست. اما اگر می خواهید در پاییز به کیش سفر کنید خیلی نگران سرما و رخت و لباس گرم نباشید.

همان لباس های فصل گرما هم مناسب پاییز است. لباس های نخی، بلند، راحت و گشاد. فراموش نکنید که لبس مخصوص شنا و مایو را هم در چمدانتان بگذارید تا از تفریحات آبی کیش بی نصیب نمایید.

 لباسی مناسب سفردر زمستان

لباسی مناسب سفردر زمستان

چه لباسی مناسب سفر به کیش در زمستان است؟

هوای کیش در زمستان بی نظیر است. تصور کنید که جزیره ای که در تمام طول سال گرم و شرجی است، وقتی به سردترین فصل سال می رسد چه آب و هوایی پیدا می کند؟ آب و هوای جزیره کیش در فصل زمستان بسیار دلپذیر و خنک می شود.

⇐پیشنهادات ویژه: رزرو بلیط کنسرت از کیش تیکت

با این که فصل، فصل سرماست اما هوای کیش در زمستان خیلی سرد نیست و هنوز هم گرم است. اما نه گرمایی که کلافه کننده و آزار دهند باشد، بلکه گرمایی مطبوع و دلنشین دارد. لباس هایی که در سفر زمستانی به کیش برای خود انتخاب می کنید نباید خیلی با لباس های فصل گرما تفاوتی داشته باشد.

اما بهتر است برای اطمینان چند تکه لباس ضخیم و کمی گرم هم بردارید. بالاخره شرایط آب و هوایی هیچ جایی ثابت و بی تغییر نیست. یک وقت هایی هم ممکن است پیش بیاید که در فصل زمستان در کیش احساس سرما کنید. برای اینجور موقع ها داشتن یکی دو دست لباس تقریبا ضخیم خیالتان را از هر بابتی راحت می کند.

راهنمای سفر به کیش و انتخاب لباس مناسب در این سفر، مواردی هستند که مجموعه گردشگری کیش تیکت سعی در ارائه آن در این مطلب را داشت. با توجه به نکاتی گفته شد بار سفر خود را ببندید و آماده مسافرت در هر فصلی از سال به کیش باشید. کیش تیکت را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.