تفریحات کیش

خانه کودک کیش در مجموعه سافاری

خانه کودک سافاری کیش

بازی و شادی لازمه زندگی کودکانه است. زندگی ما با خنده آن ها لذت بخش می شود، یکی از مراکز تفریح برای کودکان مجتمع سافاری کیش می باشد. خانه کودک کیش در مجموعه سافاری آماده سازی شده تا کودکان شما لحظات خوشی را تجربه نمایند. در سفر کیش تفریح کودکان یکی از دغدغه های اکثر خانواده ها بوده، برای همین به فکر تاسیس مراکز تفریحی برای کودکان شده اند. در این مقاله می خواهیم در مورد خانه کودک سافاری کیش صحبت نماییم تا پایان این مقاله کیش تیک را همراهی نمایید.

پیشنهادات ویژه: تخفیف ویژه سافاری در کیش تیکت

خانه کودک سافاری کیش

خانه کودک سافاری طراحی و ساخته شده تا کودکان شما ساعاتی در محیط امن با آرامش به تفریح پردازند. سافاری مجموعه ای تفریحی و گردشگری بوده که برای بزرگسالان آیتم های جذابی طراحی کرده است در کنار تفریح بزرگسالان به فکر کودکان نیز می باشد. برای آنان آیتم های متفاوتی نیز مینی گلف، موتور 50، بانجی ترامپولین، سینما 9 بعدی، استوانه، ترامپولین طراحی کرده اند.

این مجموعه با مرببان متخصص و مجرب توانسته است بهترین سرویس ها را به هدیه دهند. مربیان در کنار فرزنداتان هستند و با آرامش آنان را همراهی می کنند می توانید با خیالی آسوده فرزندانتان را به مربیان مجموعه سافاری بسپارید.

بازی در خانه کودک سافاری کیش

بازی در خانه کودک کیش

ساعات کاری خانه کودک سافاری کیش

مجموعه سافاری به دلیل برگزاری انواع تفریحات برای بزرگسالان و کودکان ساعت کاری خانه کودک با ساعت کاری مجموعه یکی می باشد تا والدین بتواند فرزندان خود را در این مکان به مربیان بسپارند و با خیالی آسوده تفریح نمایند. مجموعه سافاری در تمام فصل ها از ساعت 9:30 تا 21 فعالیت می نماید. لازم به ذکر است این مجموعه تا ساعت 19:30 پذیرش می نماید اما شما می تواند تا ساعت 21 در این مجموعه بمانید و تفریح کنید.

پیشنهادات ویژه: رزور بلیط تفریحات آبی

آدرس خانه کودک سافاری کیش

خیلی راحت می توانید به مجموعه تفریحی سافاری دسترسی پیدا کنید. با تاکسی و … می توانید به این مکان بیاید.

آدرس خانه کودک سافاری: استان هرمزگان، جزیره کیش، بزرگراه خلیج فارس، بلوار امام، بلوار توسعه

تفریحات مخصوص کودکان در خانه کودک سافاری کیش

  • مینی گلف
  • موتور 50
  • بانجی ترامپولین
  • سینما 9 بعدی
  • استوانه جادویی
  • ترامپولین

پیشنهادات ویژه: رزور بلیط کنسرت های کیش با کیش تیکت

ترامپولین در خانه کودک کیش

ترامپولین همون تشک فنری است که کودکان بر روی آن می پرند و شادی می کنند. پرش تا ارتفاع زیادی با این تشکا اتفاق می افتد یکی از تفریحاتی جالب برای کودکان از سه سال به بالا می باشد.

نقاشی خانه کودک کیش

نقاشی خانه کودک کیش

نقاشی روی صورت کودکان در خانه کودک کیش

کودکان علاقه به نقاشی دارند کودکان در زمانی که شما مشغول هستید می تواند توسط مربیان سرگرم بشوند و روی صورتشان بهترین طرح های نقاشی را پیاده سازی نمایند.

پیشنهادات ویژه: تفریحات غیرآبی در جزیره

نکات مهم درباره خانه کودک سافاری کیش

  • تریجیحا کودکان از لباس اسپورت استفاده نماید، لباس اسپورت به کودکان امکان راحتی بیشتری برای بازی می دهد.
  • از همراه داشتن اشیای قیمتی به داخل مجموعه خودداری کنید.
  • از عکس برداری و فیلم برداری خودداری نمایید. فیلم و عکس توسط عکاسان حرفه ای مجموعه انجام می شود.
  • اگر کودکتان مشکلی به خصوصی دارد بهتر از با مربیان مجموعه در میان بگذارید.

سخن پایان

مجموعه تفریحی سافاری از بزرگترین و برترین مجتمع های تفریحی و گردشگری برای بزرگسالان و کودکان می باشد. این مجموعه با در نظر گرفتن امکانات رفاهی برای بزرگسالان و ساخت خانه کودک سافاری کیش توانسته است، سالانه پذیرای گردشگران و مسافران بی شماری باشد. کیش تیکت با ارائه خدمات و رزرو بلیط سافاری با تخفیف ویژه آماده خدمت رسانی به تمام مسافران جزیره می باشد. برای آشنایی با ما و آگاهی از آخرین تخفیفات می توانید اینستاگرام کیش تیکت را دنبال نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.