تفریحات غیرآبی کیش

معرفی لیست بهترین جنگ های شبانه در کیش

بهترین جنگ های شبانه در کیش

یکی از مفرح ترین برنامه هایی که می توانید در سفر خود قرار دهید جنگ های شبانه در کیش است. جزیره کیش دارای امکانات تفریحی زیادی است ولی اکثر گردشگران به همدیگر جنگ های شبانه را پیشنهاد می دهند جنگ هایی که تا ساعت 3 بامداد برگزار میشود، که انرژی از دست رفته بر اثر روزهای کاری سخت در طول سال را به شما باز می‎گرداند. در این شب‌ها شومن‌های مجرب و کمدین‌هایی با اجرای فوق‌العاده، شبی بی‌نظیر را برای شما خواهند ساخت. این جنگ ها در اصل ترکیب اجرای استندآپ کمدی، اجرای زنده موسیقی و نمایش ایروبیک و مسابقات خانوادگی در کیش برگزار می شود.در این مقاله می خواهیم به شما را با لیست بهترین جنگ های شبانه در کیش را معرفی نماییم.

 

جنگ شبانه دینامیت شو

جنگ شبانه دینامیت شو کیش یکی از پرمخاطب ترین جنگ های شبانه در کیش می باشد. دینامیت شو در هر اجرا با یک سورپرایز جدید شبی هیجان انگیز و شاد را برای مسافران و گردشگران به ارمغان می آورد.

جنگ دینامیت شو توسط میلاد صالح پور، مجری و کمدین مطرح کشور برگزار می‌گردد. در سال 1393 در سالن آمفی تئاتر قصر هیجان افتتاح شد، تا سال 1394 در همان آمفی تئاتر برگزار میشد و برای ده ها هزار تماشاچی رو صحنه رفته اند، روز به روز به محبوب این جنگ افزوده شد و اکنون این جنگ به سالن آمفی تئاتر مجلل مجموعه پارس سافاری با ظرفیت 420 صندلی نقل مکان کرد و تا به امروز در این مکان برگزار می‌گردد.

یکی از ویژگی های متمایز کننده جنگ شبانه دینامیت شو ترانسفر رایگان آن است. بنابراین نگران رفتن به محل اجرای دینامیت شو نباشید.

شما می توانید بلیط جنگ شبانه دینامیت شو را از کیش تیکت تهیه نمایید.

جنگ های شبانه دینامیت شو

دینامیت شو

⇐پیشنهادات خواندنی: معرفی بهترین هتل های جزیره کیش

جنگ شبانه بابک شو

جنگ‌ بابک شو در اواخر سال۹۷شروع به کار کرد و با اجرای برنامه های متفاوت توانست خود در بین جنگ های مطرح کیش جای بدهد، هر شب توسط  بابک برجسته، تهیه کننده و کارگردان عباس محبوب، صابر شیخ الاسلامی، مهدی قناعتی، علی ابوالحسن، آرش نوذری، کوروش صنعتی و دی جی مایکل برگزار می‌گردد.

جنگ بابک شو به دلیل اجرای متفاوت، بیشتر برای گروه های جوان یا مجرد پیشنهاد میشود و برای خانواده هایی که بچه های زیر ۱۵ سال دارند مناسب نیست. برنامه های جنگ شبانه بابک شو نمایش طنز کمدی، استندآپ کمدی، موزیک زنده و دی جی، اجرای نمایش‌های آکروباتیک و گروه دنس، آیتم‌های نور و بلک لایت، شعبده بازی، لیزر شو، مسابقات خانوادگی و اهدای جوایز نفیس و… از تمام لحظاتی که میزبان شما عزیزان است لذت ببرید.

جنگ بابک شو میزبان افراد برجسته و مشهور مانند حسن ریوندی، محسن ابراهیم زاده، الهه منصوریان و… بوده است.

برای تهیه بلیط جنگ شبانه بابک شو می توانید از کیش تیکت اقدام کنید.

 

جنگ شبانه ایرانیا کیش

جنگ شبانه ایرانیا کیش یکی از تفریحات شبانه کیش با مدیریت هنرمند معروف و محبوب آقای حمید خندان هر شب از ساعت 20 الی 23 در آمفی تئاتر مجلل مجموعه سافاری کیش برگزار می گردد. رهبر ارکستر جنگ شبانه ایرانیا کیش، مهرداد فیروز کوهی می باشد. این برنامه، جالب و شادی آور به مدت سه ساعت برگزار می شود.

آیتم های جنگ ایرانیا می توانیم به استندآپ کمدی، اجرای نمایش کمدی، بیت باکس، لیزر شو، مسابقه های مهیج و دی جی اشاره کرد.

این آیتم‌ها توسط برترین هنرمندان از سراسر کشور برگزار می‌شود و شبی خاطره انگیز را برای شما رقم میزند.

برای رزرو بلیط جنگ شبانه ایرانیا کیش میتوانید از کیش تیکت اقدام نمایید.

⇐پیشنهاد ویژه: تخفیف ویژه رزرو بلیط فلای بورد کیش با کیش تیکت

جنگ شبانه پرشین شو

پرشین شو

جنگ شبانه پرشین شو

پرشین شو کیش، یکی از نخستین جنگ های شبانه در کیش می‌باشد که هر شب از ساعت 8 شب آغاز می‌گردد. تهیه کننده پرشین شو احسان داورزنی و مدیر اجرایی آن ، علی برجی می باشند. که هر دو سابقه دارای این عرصه می باشند. ایمان صفا، آرون افشار و علی صبوری از مهمانان جنگ شبانه پرشین شو بوده اند. این جنگ سه ساعته ساعات خوشی را برای شما به ارمغان می آورد.

آیتم‌هایی نظیر نمایش‌های آکروباتیک، مسابقات مختلف، تقلید صدا، لیزر شو، شوی بلک لایت، شعبده بازی و… می تواند شب رویایی را برای شما رقم بزند.

کیش تیکت جنگ شبانه پرشین شو را به شما گردشگران و مسافران جزیره کیش پیشنهاد میکند.

⇐پیشنهادات خواندنی: مجموعه توریستی پنگوئن در کیش

جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ

جنگ ستارگان رنگارنگ کیش یک جشن، تئاتر، شوحسین حیدری و نیما ساحلی ، امیر عبدالله و محسن ضیایی است. آیتم های این شو مجموعه ای از موزیک، تئاتر، تقلید صدا، مسابقه و آیتم های گوناگون دیگر است.  نمایش در دو سانس مختلف اجرا می شود. ساعت 8 تا 11 شب و دیگری از ساعت 12 تا 3 شب. می توانید بر حسب علاقه یکی از سانس ها را انتخاب نمایید.

یکی از بهترین تفریحاتی که می توانید در شب های کیش داشته باشید جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ است.

 

جنگ شبانه پازل شو کیش

جنگ پازل شو با حضور اكبر اقبالى و آرش شاهوران و به تهیه کنندگی و کارگردانی آرتین شاهوران وعسل افشاری هر شب در كنسرت هال پارك دلفين ها اجرا مي شود. این برنامه به مدت زمان سه ساعت لحظات شادی را برای شما رقم میزنند.

آيتم هايى نظير ليزر شو، سيلور من، بلك لايت شو، بيت باكس، برک دنس، هیپ هاپ دنس، الواير شو، حلقه (سیرویل) ، ربات انيميشن شو و ویژوال ال ای دی علی رغم محدودیت های زیادی که در آن زمان وجود داشت، براى اولين بار در ايران در پازل شو به روی صحنه رفته است.

این جنگ با توجه به رضایت بالای گردشگران، موفق شده است تاکنون چندین لوح تقدیر از سازمانه منطقه آزاد کیش دریافت کند.

برای تهیه بلیط جنگ شبانه پازل شو از کیش تیکت اقدام نمایید.

جنگ شبانه پازل شو

پازل شو

⇐پیشنهاد ویژه: رزرو بلیط پکیج اقتصادی کیش تیکت با شرایط فوق العاده

 جنگ دلقک خونه خان عمو

جنگ دلقک خونه خان عمو برنامه ویژه کودکان که هرشب در محل آمفی تئاتر هتل میراژ برگزار می‌گردد.جنگ شاد و موزیکال خان عمو با حضور دو مجری شبکه دو و شبکه نسیم به نام های خان عمو و خاله سوگند هر روزه ساعت 18 الی 19:30 اجرا می شود. در این برنامه شاد دلقک های بازیگوش نیز حضور دارند، برنامه خان عمو مناسب گروهی سن 4 الی 12 سال می باشد.

جنگ دلقک خونه خان عمو می تواند برنامه ای شاد و سرگرم کننده برای کودکانتان باشد.

سخن پایانی

جنگ های شبانه در کیش شامل اجرای شومن ها و کمدین های مطرح، موزیک زنده، اجرای تئاتر کمدی، موسیقی های محلی و قومیتی، موسیقی های پاپ، مسابقات خانوادگی و اهدای جایزه، نمایش ایروبیک می باشد که شما می توانید طبق سلیقه خود از جنگ های شبانه ای که برای شما معرفی کرده ایم انتخاب کرده و  بلیط را از کیش تیکت رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.