تفریحات کیش

تفریحات شبانه جزیره کیش

تفریحات شبانه جزیره کیش

جاهای دیدنی کیش در شب و تفریحات شبانه کیش کدامند ؟

تفریحات شب های کیش بسیار خاطره انگیز است زیرا در هنگام شب هوا خنک تر از روز می باشد و آفتاب سوزان جزیره باعث اذیت شدن افراد می شود. اگر برایتان سوال پیش آمده است که شب ها در جزیره کیش کجا بریم؟ با ما همراه باشید تا با تفریحات شب های کیش آشنا شوید.

در روز گردشگران می توانند از تفریحات آبی که شامل جت اسکی، بادی مارینا کیش، حمام آفتاب، پاراسل، فلای بورد، اسکوتر زیر دریایی، غواصی، باگی، شاتل و غیره استفاده کنند و همچنین می توانند به گشت و گذار در مراکز خرید و دیدن غروب آفتاب در ساحل نیلگون خلیج همیشگی فارس در کنار کشتی به گل نشسته یونانی بپردازند و پس از تمامی این تفریحات می توانند تفریحات شب های کیش را تجربه کنند.

بولینگ مریم و شام روی کشتی

بولینگ مریم کیش یکی از بزرگترین سالن‌های بولینگ ایران به شمار می‌رود که در جزیره کیش قرار دارد. بولینگ مریم کیش در نزدیکی اسکله تفریحی جدید و مرکز همایش های بین المللی قرار دارد که هر شب در آن جنگ های شادی بسیار مفرحی و شادی با هنرمندی اکبر اقبالی و همکارانش برگزار می‌شود.

چند کشتی در جزیره وجود دارند که شب ها برنامه های شادی را برای مسافران تور کیش فراهم می آورند و با شام به همراه موسیقی زنده بر روی دریای خلیج فارس از آن ها پذیرایی می کنند . معمولا ساعت حرکت این کشتی ها از ساعت ۷ شب به بعد می باشد و معمولا هم از اسکله تفریحی جزیره حرکت می کنند.گشت دریایی با کشتی تفریحی در کیش معمولا یک برنامه 2 ساعته است. کشتی های تفریحی در کیش دارای سالن مسافری و عرشه هستند که در مدت زمان گشت دریایی قابل استفاده هستند.در طول سفر گروه موزیک با اجرای موسیقی های شاد و خاطره انگیز حال و هوای خوشی را ایجاد می کنند. پذیرایی شام یا ناهار هم به صورت رایگان در کشتی تفریحی انجام می شود.

لیست بهترین کشتی تفریحی کیش

  • کشتی آکواریوم طوطیا کیش
  • کشتی تفریحی نوید کیش
  • کشتی آکواریوم سیمرغ کیش
  • کشتی اوستا کیش
  • کشتی تاپ تورز کیش

جنگ های شبانه و اجرای موسیقی زنده در کیش

برنامه های زنده شبانه شامل جُنگ های شبانه شاد و مفرح و برنامه هایی است که بعضی رستوران ها اجرا می کنند. جنگ های شبانه از برترین تفریحات شب های کیش به شمار می آیند.جُنگ های شبانه کیش شب ها از ساعت 9 به بعد شروع می شوند و با برنامه های متنوعی مثل استندآپ، پرفورمنس، شو و… تا می توانند مردم را می خندانند و سرگرم می کنند. این جنگ ها عموما تا 2 و 3 شب ادامه پیدا می کنند.این جنگ‌ها بیشتر در سالن‌های مخصوص یا کشتی‌ها صورت می‌گیرند و جنگ شبانه بیست شو، جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ، جنگ شبانه شادی شو و جنگ شبانه دینامیت شو از مهمترین و معروفترین شو های شبانه کیش هستند.

کنسرت کیش یکی از جذابیت های جزیره برای تمام گروه های سنی و خانواده ها است.

محل اجرای کنسرت ها در کیش

کنسرت های کیش معمولا در سه سالن اصلی جزیره اجرا می شوند:

  1. تالار شهر کیش واقع در قلب تجاری و تفریحی جزیره ( مرکز شهر):این سالن با داشتن گنجایش حدودا 3000 صندلی، یکی از بزرگترین سالن ها در جزیره کیش است که تا چند سال پیش تقریبا همه کنسرت های جزیره کیش در این مکان برگزار می شد.
  2. آب نمای موزیکال آوای خلیج فارس (مرکز شهر):این مجموعه که بزرگترین مجموعه فرهنگی-تفریحی در کشور محسوب می گردد دارای رستوران، سالن کنسرت، سالن آمفی تئاتر، بزرگترین آبنمای موزیکال کشور و … می باشد.کنسرت کیش در ایام کرونا فقط در این سالن روباز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.
  3. تالار مجلل پرشین واقع در شرق جزیره:سالن پرشین کیش یکی دیگر از مکان هایی است که کنسرت ها و برنامه های کیش در آن اجرا می گردد.آدرس:جزیره کیش، بلوار خلیج فارس کیش، پارک دلفین و باغ پرندگان کیش، سالن پرشین

گشت و گذار دور جزیره کیش

گشت و گذار دور جزیره معمولا از ساعت ۳ بعد از ظهر آغاز می شود و هنگام غروب خورشید در یک مکان زیبا خاتمه می یابد. ماشین های گشت شهری حدود ساعت ۳ بعداز ظهر در مقابل هتل می ایستند و گردشگران را سوار می کنند و یک گشت داخل جزیره می زنید و از شهر زیرزمینی کاریز، درخت سبز و شهر باستانی حریره را هم بازدید می کنید و در هنگام غروب خورشید به کشتی یونانی می رسند که به راحتی می توان گفت این یکی از زیباترین جاذبه هایی است که هنگام غروب می توان در جزیره کیش تماشا کرد سپس در انتهای گشت در شهر به مراکز خرید می روند. این برنامه از ظهر شروع شده و تا ساعت ۷ بعد از ظهر ادامه دارد ، بخش هیجان انگیز این گردش را می توانید در شب و در مجاورت کشتی یونانی تجربه کنید.

بازدید از تمام اماکن زیر:

  1. بازدید از مجموعه باغ گل های کاغذی و درخت سبز (ورودی رایگان)
  2. بازدید از بندرگاه تاریخی حریره (ورودی رایگان)
  3. عبور از جاده ساحلی کرانه (رایگان)
  4. بازدید از خانه بومیان کیش (شامل هزینه ورودی در صورت تمایل به بازدید)
  5. بازدید از شهر زیرزمینی کاریز (شامل هزینه ورودی در صورت تمایل به بازدید)
  6. بازدید از تک بادگیر (شامل هزینه ورودی در صورت تمایل به بازدید)
  7. عبور از ساحل هتل ترنج (رایگان)
  8. توقف در ساحل کلبه هور (ورودی رایگان)
  9. بازدید از پارک ساحلی کشتی یونانی و تماشای غروب زیبای خورشید (ورودی رایگان)
  10. تور بازدید و خرید از بازار بزرگ پدیده کیش (ورودی رایگان)
  11. تور بازدید و خرید از بازار چینی ها (ورودی رایگان)
  12. تور بازدید و خرید از بازار مروارید (ورودی رایگان)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.