اطلاعات گردشگری کیش

بهترین و مناسب ترین مراکز خرید در کیش

بهرین و مناسب ترین مرکز خرید در کیش

جزیره کیش یکی از جذاب ترین مناطق جنوبی ایران عزیزمان است که مقصد بسیاری از مسافران ایرانی و خارجی می باشد، یکی از جاهای دیدنی کیش که جذابیتی دوچندان به آن بخشیده است، مراکز خرید کیش هستند که روزبه‌روز بر تعدادشان افزوده می‌شود. در واقع یکی از مهم‌ترین دلایل سفر به کیش برای بسیاری از گردشگران، گشت‌وگذار در پاساژها و خریدهای لذت بخش است. در این مقاله ما به شما کمک کنیم در سفر به جزیره کیش بتوانید بهترین و مناسب‌ترین مراکز خرید در کیش را انتخاب کنید.

 

مرکز خرید مرجان در کیش

این مرکز خرید در شرق جزیره قرار دارد، مجتمع مرجان به شکل طولی بوده و دارای ۲۶۰ واحد است، این بازار که در سال ۱۳۷۰ افتتاح شد، از اکثر مراکز اقامتی و هتل‌های جزیره فاصله دارد؛ هرچند این موضوع از اشتیاق مسافران و اهالی جزیره برای بازدید از آن کم نکرده است. شما می توانید اقلامی مانند: زمینه‌های پوشاک، لوازم خانگی و آشپزخانه، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی و خرازی را از این بازار تهیه کنید

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این بازار، داشتن آکواریوم 5400 متر مکعبی بوده که انواع مختلفی از آبزیان را درون خود جای داده است. آبنماهای بسیار زیبایی به ارتفاع 50 متر نیز در بازار مرجان تعبیه شده که در نورپردازی آن ها 420 پروژکتور به کار رفته و منظره ای دل انگیز را نمایان ساخته است.

آدرس: خیابان جهان

ساعات کاری :9:30 الی 13:30 و 17 الی 22:30

تلفن: 07644466760

مرکز خرید مرجان در کیش

مرکز خرید دیپلمات مال در کیش

بازار لوکس غرب جزیره که مورد استقبال گردشگران و کیشوندان قرار گرفته است.این مجموعه که در زمینی به وسعت ۲۲ هزار متر مربع بنا شده دارای ۷هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای مفید و ۵ طبقه با ۲۷۰ غرفه است. اکثر فروشگاه‌های درون مرکز لباس، خوراکی، لوازم مصرفی، اسباب‌بازی و لوازم آرایشی بهداشتی هستند.

در فاز اول طبقات همکف، اول و دوم با کاربری های تجاری و شهربازی فعالیت خود را آغاز کردند.در فاز دوم در طبقه سوم برندهای ورزشی عرضه می شوند و در طبقه چهارم رستوران ها و کافی شاپ ها فعالیت می کنند.

آدرس: میدان لارک

ساعت کاری: ۹:۰۰ الی ۱۴:۰۰ ۱۷:۰۰ الی ۲۳:۳۰

تلفن:  ۴۴۴۳۳۳۰۰-۰۷۶

بازار ماهی کیش

بازارا ماهی فروشان در منطقه شمالی جزیره  جز بهترین و مناسب ترین مراکز خرید در کیش است، ماهی‌های جنوب، یکی از خوشمزه‌ترین و خاص‌ترین ماهی‌های ایران محسوب می‌شوند، به این منظور می‌تواند یکی از بهترین سوغاتی‌های برای عزیزانتان باشد. نگران حمل و نقل نباشید زیرا امکانات این بازار زیاد است برای شما راه حلی ارائه می دهند.

آدرس: خیابان بهشت-بازار سنتی

ساعت کار: ۷ صبح الی ۱۷ عصر

بازار ماهی درکیش

مرکز تجاری کیش

یکی از بهترین مراکز خرید کیش که در سال ۱۳۷۹ احداث شده، مرکز تجاری کیش است. در چهار طبقه ساخته شده است. شامل ۴۷۹ واحد تجاری فعال در زمینه‌های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کفش و کیف، مواد خوراکی، زیورآلات، عینک و ساعت، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری و موبایل و تجهیزات رایانه‌ای را به گردشگران ارائه می‌دهد.

رستوران و کافی‌شاپ در طبقه همکف هم برای استراحتی کوتاه و لذت بردن از غذاهای خوشمزه مناسب است.

آدرس: بازار مجتمع مرکز تجاری کیش

ساعات کاری: ۹ الی ۲۲:۳۰

تلفن: ۴۴۴۵۲۵۷۵-۰۷۶

 

مرکز خرید بهکیش در کیش

اگر به دنبال بازاری جامع برای انواع لوازم خانگی و مبلمان در کیش هستید از بهکیش استفاده نمایید.مسافران و گردشگران کیش کمتر تمایل به خرید این نوع کالاها در سفر دارند و به همین دلیل این بازار خلوتتر است.

آدرس :خیابان سنایی

ساعت کاری: ۹ تا ۱۳:۳۰ و ۱۷ تا ۲۳

 

مرکز خرید لاریسا مال

این مرکز خرید، از محبوب‌ترین، لوکس ترین و پراقبال‌ترین مراکز خرید کیش به شمار می‌رود که با ظاهر مدرن و زیبای خود در جزیره خودنمایی می‌کند.

لاریسا مال در 8 طبقه  ساخته شده است که شامل: سه پارکینگ و 5 طبقه تجاری، رستوران، سینما، سالن کنفرانس، سالن همایش، دفتر اداری، شهربازی کوچک سربسته( شامل بولینگ، میز بیلیارد، بازی های کامپیوتری، فوتبال دستی) با انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف، کفش، لوازم ورزشی و … ارائه می دهد.

آدرس:ميدان امير کبير

ساعت کاری :ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب

 

مرکز خرید میکامال در کیش

بازار میکا مال ، حدود 800 غرفه و مغازه در 5 طبقه تجاری فعالیت می‌کند که در آنها اقلام و اجناس گوناگونی به فروش می‌رسد.از امکانات میکا مال در جزیره کیش می‌توان به تله کابین، تونل باد، سالن اسکی روی یخ، بزرگترین آکواریوم خاورمیانه، شبیه سازی جنگل‌های بارانی در کنار دیگر خدمات میکا مال مانند فروشگاه با انواع لباس، کیف و کفش گرفته تا انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل ورزشی و لوازم خانگی. شما همچنین می‌توانید برند کالاهای متنوع با کیفیت اورجینال را در این مجتمع پیدا کنید.

آدرس :شرق جزیره کیش روبروی پارک هنگام

ساعت کاری:ساعت 10 صبح الی 24

تلفن: 0764458887

مرکز خرید میکامال در کیش

بازارهای چینی‌ کیش

کیش، یک جزیره بین‌المللی است، بازار چینی‌ها یا بازار شهر چین هم یک چین کوچک در دل کیش است.

کالاهایی مثل کیف، کفش و لوازم خانگی هم در این محدوده پیدا خواهید کرد. قیمت اجناس بازار شهر چین در کیش نسبت به جاهای دیگر ارزان محسوب می شود و به همین دلیل هم طرفداران زیادی بین خریداران دارد.

آدرس: بلوار مروارید – کمی بالاتر از بازار مروارید

ساعت کاری:۹:۳۰ صبح و تا ساعت ۲بعد از ظهر

 

بازارچه شقایق کیش

یکی از قدیمی ترین بازارها در کیش می باشد، بازارچه شقایق کیش در سال 1381 ساخته شد. این ساختمان دو طبقه به مساحت 1680 متر مربع است. در این بازار انواع کالاهای مصرفی و مناسب برای مصارف روزانه را تهیه کنید. این بازارچه شبیه به بازارهای سنتی و محلی است و قیمت‌ها هم در آن بسیار مناسب است

آدرس:شهرک میرمهنا

 

مرکز خرید شارستان

مرکز خرید شارستان یکی از بهترین مراکز خرید کیش است که در قلب این شهر واقع شده است. بین این همه بازار های لوکس می توانید به یک بازار قدیمی و اجری سری بزنید و لذت ببرید.

آدرس:شهرک مروارید بین بلوار هریرود و بلوار مروارید

تلفن:98764445 8569

سخن پایانی :

خرید کردن یکی از لذت بخش ترین تفریحات مخصوصا برای بانوان است روانشناسان می گویند خرید باعث رفع افسردگی می شود در این مقاله در مورد بهترین و مناسب ترین مراکز خرید در کیش صحبت کردیم و سفر کیش را برای گردشگران آسان نمودیم کیش تیکت همیشه به رفاه حال مسافران کیش می اندیشد با ما می توانید خاطرات کیش خود را خاص نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.