تفریحات آبی کیش

آکواریم در کیش- تفریحی در دل دریای نیلگون خلیج فارس

آکواریوم در کیش

اکثر گردشگران با دو راه می توانند از دنیای زیبا و جالب زیر آب بازدید کنند؛ یکی از این راه ها، یادگیری غواصی است. برای یادگیری غواصی در کیش می بایست علاوه بر هزینه زیاد، زمان طولانی را سپری کرد تا آن را یاد گرفت تا به صورت انفرادی وارد دنیای زیر آب شد،  از کمترین فاصله، آبزی‌های متنوعی را ببینید و محو شیطنت آنها شوید. اما راه دیگری هم وجود دارد که هزینه بسیار کمتری داشته و برای افرادی می باشد که ترس از غواصی دارند یا امکان دیدن ماهی‌های رنگارنگ خلیج فارس را در زیر آب ندارند، بازدید از آکواریوم در کیش است.

آکواریم کیش دنیایی که در آن، رنگ‌های جدید خواهید دید و از تماشای تنوع ماهی‌ها، گیاهان و سایر آبزی‌های خوش‌رنگ‌ ولعاب به وجد خواهید آمد.

 

آکواریم کجاست؟

آکواریوم کیش در واقع یک آکواریوم مصنوعی است که در در ساختمان کانون هنر در خیابان فردوسی واقع شده است. در این مجموعه از امکاناتی مانند بوفه، رستوران، اقامتگاه، پوشش شبکه و.. نیز استفاده کنید.

بلیط آکواریوم کیش به‌تنهایی و جداگانه فروخته نمی‌شود؛ بلکه برای بازدید از آن باید بلیط ورودی کل مجموعه دلفیناریوم را تهیه کنید. این بلیط به شما فرصت می‌دهد تا علاوه بر آکواریوم، از دیگر بخش‌ها مانند باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها نیز بازدید کنید.

 

آدرس: استان هرمزگان، جزیره کیش، خیابان فردوسی، جنب پارک آهوان، ساختمان کانون هنر

ساعت فعالیت: از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 8 شب

داخل آکواریم در کیش

داخل آکواریم

داخل آکواریم چگونه است؟

به شکل یک کشتی‌ست، کشتی آکواریوم یک نوع کشتی تفریحی با پنجره ها و کف به صورت شیشه ای است. این کشتی با حرکت به سمت سایت های شلوغ ماهی امکان مشاهده دسته های ماهی و موجودات دریایی را در آبهای شفاف دریای کیش فراهم می آورد. در این کشتی آکواریومی، ۷۰ نوع ماهی تزئینی و کمیاب در آکواریوم‌های مجزای آب شور و شیرین قرار داده شده است.

این مجموعه‌ شما دو آکواریوم است؛ یکی با حجم ۵۰ هزار لیتر مخصوص کوسه‌ها و ماهی‌های بزرگ خلیج فارس، تمساح‌ها و مارهاست و در آکواریومی ۲۰ هزار لیتر هم، بیشتر از ۷۰ نوع ماهی تزیینی کمیاب و نایاب در حال شنا هستند و با چشم‌های بزرگ‌شان به ما زل می‌زنند. لاک‌پشت دو متری این مجموعه و حیوانات تاکسیدرمی شده و بخش دیرینه‌شناسی است.

علاوه بر انواع مختلف ماهی‌، از انواع خزندگان ایران و جهان مانند انواع مار و تمساح، پرندگان کمیاب و انواع پستانداران در این مجموعه نگه‌داری می‌شود و امکان بازدید از آن‌ها برای گردشگران وجود دارد.

بلیط برای کودکان بین 2 تا 4 سال نصف قیمت می باشد و برای کودکان زیر 2 سال رایگان می باشد.

ما به شما خرید بلیط آکواریم در کیش را با تخفیف ویژه از کیش تیکت پیشنهاد میکنیم.

مراکز تفریحی آکواریوم در کیش

مراکز تفریحی آکواریوم

مراکز تفریحی نزدیک آکواریم در کیش

باغ پرندگان در نزدیکی یک کیلومتری آکواریم قرار دارد. پارک ساحلی سیمرغ در فاصله 2 کیلومتری واقع شده است. پارک آهوان از زیباترین جاهای دیدنی کیش است که فاصله بسیار کمی با مجموعه آکواریوم جزیره دارد.پارک هنگام در خیابان فردوسی و نزدیک مرکز خرید پردیس قرار دارد و یکی از بزرگترین و بهترین پارک‌های حال حاضر جزیره زیبای کیش شناخته می‌شود.پارک آبشار دقیقا روبروی پارک هنگام قرار دارد و یکی از مکان‌های دیدنی بوده که بیشتر مسافران از آن دیدن می‌کنند. پارک آبشار دارای آلاچیق‌هایی برای استراحت کردن بوده و وجود برکه‌ها و آبشارهای زیبا و مختلف هم توانسته جلوه‌ای خاص به آن ببخشد.یکی از مراکز تجاری قدیمی جزیره کیش، مرکز خرید پانیذ بوده که در خیابان فردوسی و در نزدیکی مرکز خرید پردیس واقع شده است.مرکز خرید پردیس ۱ را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید جزیره کیش به حساب آورد مرکز خرید پردیس ۲ ، مدرن‌ترین مرکز خرید کیش بوده است.مرکز خرید سارینا 1 نیز در شمال آکواریوم جزیره کیش و با فاصله تقریبی 4/4 کیلومتر واقع شده است. شعبه دوم این مرکز خرید سارینا 2 نیز در جهت شمال غربی مجموعه آکواریوم، با فاصله‌ای در حدود 6 کیلومتر واقع شده است. تمامی این مراکز در نزدیکی آکواریم قرار دارد و شما می توانید از این مراکز دیدن فرمایید خرید کنید و لذت ببرید.

 

قیمت آکواریوم کیش

هنگام بازدید از آکواریوم کیش می توانید با پرداخت هزینه بیشتر، با استفاده تجهیزات غواصی به قسمت های محافظت شده رفته و ماهی ها و لاک پشت ها را از نزدیک مشاهده کنید.

 

کشتی های آکواریومی در جزیره کیش

کشتی آکواریوم از موارد مورد علاقه گردشگران این جزیره است. مزیتی که این کشتی‌ها نسبت به آکواریوم دارند، تماشای آبزیان زیبا در دریای بیکران و زیستگاه اصلیشان است که لذت آن را چندین برابر می‌کند. همچنین تماشای زندگی دسته‌ جمعی ماهی‌ها هیجانی وصف ناپذیر دارد. در طول یک ساعت گشت این کشتی‌ها، علاوه بر آبزیان رنگارنگ، شاهد پوشش گیاهی و مرجان‌ های جزیره خواهید بود.

 موجودات آبزی در آکواریوم

موجودات آبزی

سخن پایانی

دیدن دنیای زیر آب، حیواناتی که آنجا زندگی می کنند و زیبایی های دیگر آن، یکی از هیجان انگیزترین تفریحاتی است که می تواند در آکواریوم در کیش به آن پرداخت. در واقع دنیای زیر آب آنقدر رنگی و زیباست که هر کسی دوست دارد آن را از نزدیک ببیند.

نوع و تعداد موجودات آبزی خلیج فارس بسیار گسترده است و همواره یکی از عوامل ترغیب کننده برای سفر به سواحل این خلیج است. سفر به کیش و سواحل خلیج فارس امکان دیدن زیبایی‌های زیر دریا را برای مسافران فراهم می‌کند. جزیره کیش از قوی‌ترین قطب‌های گردشگری استان هرمزگان و خلیج فارس است که باوجود انواع جذابیت‌های تاریخی، طبیعی و تفریحی، میزبان مسافران بسیاری است.

 

کیش تیکت با ارائه انواع خدمات گردشگری برای گردشگران جزیره کیش خاطرات جالب را برای شما فراهم می آورد. ما را در

اینستاگرام کیش تیکت دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.