تفریحات کیش

آشنایی با تله کابین کیش

آشنایی با تله کابین کیش

مرکز تفریحی تله کابین کیش

زمانی که به جزیره زیبای کیش سفر می کنیم از مراکز خرید و جاذبه های گردشگری و تفریحی آن دیدن می کنیم، یکی از جدید ترین و هیجان انگیز ترین جاذبه های تفریحی کیش تله کابین کیش است که در آن از فناوری های نوین همراه با استاندارد جهانی استفاده شده است. ما در این مقاله سعی می کنیم این تله کابین را به طور خلاصه معرفی کنیم.

مجموعه بزرگ میکا مال کیش

میکا مال کیش با زیر بنایی حدود 195 هزار متر مربع در زمینی با مساحت حدود 37 هزار متر مربع ساخته شده است این مجموعه از بزرگ ترین پروژه های تجاری و تفریحی موجود در جزیره کیش محسوب می شود . حدود 15 هزار متر مربع این مجموعه در ارتباط با امکانات تفریحی است . مجتمع میکا کیش با ارتفاع 22 متر دارای هفت طبقه است . در بازار میکا مال حدود 800 غرفه در 5 طبقه تجاری وجود دارد و 2 طبقه به پارکینگ با ظرفیت حدود 1000 خودرو اختصاص یافته است .

در زیر زمین این مجموعه یک هایپر مارکت با 7 هزار متر مربع مساحت وجود دارد که درآن از همه نوع جنس با قیمت های مناسب به گردشگران عرضه می شود و زمانی طولانی را می توانیم برای خرید اختصاص دهیم . این مجموعه مجهز به سیستم اطفا حریق، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، پد هلی کوپترو… است. بهترین معماران در طراحی این مجتمع خاص و زیبا نقش داشته اند . مالک میکا مال کیش آقای نادر کشتکار می باشد.

امکانات تفریحی میکا مال کیش

این مجموعه دارای سالن اسکی روی یخ، تله کابین، مجتمع سینمایی، سرزمین عجایب، تونل باد کیش، شبیه سازی جنگل بارانی، آکواریوم بزرگ خاور میانه، گلف مجازی، شهر بازی کودکان و رستوران ها، بخش هایی برای استراحت و خوردن غذاهای خوشمزه و… می باشد. این مجموعه دارای 5 درب ورودی است .

امکانات تفریحی میکا مال کیش

تله کابین میکا مال کیش

تله کابین کیش

تله کابین کیش در اسفند سال 1399 افتتاح شد . میکا کیش برای پروژه تله کابین، شرکت سوئیسی BMF را برای ساخت تله کابین انتخاب کرد. این شرکت با 50 سال ساخت کابین و اتاقک و سیستم های کابلی هوایی سابقه ای درخشان دارد . این تله کابین در ارتفاع حدود 30 متری از زمین قرار دارد . تله کابین میکا مال با استفاده از 9 دکل و پایه آیرو دینامیک و ضد زنگ و یک کریدور ساخته شده است . این تله کابین 5 ایستگاه در مسیر رفت و برگشت دارد.

پروژه تله کابین میکا مال با هزینه 250 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی ساخته شده است . این تله کابین دارای 20 کابین معمولی یا اکونومی و 2 کابین VIP است. این دو کابین چهار نفره، مخصوص کسانی است که می خواهند مدت زمان بیشتری در تله کابین باشند و از امکانات ویژه ی آن مانند اینترنت بی سیم، رایانه دستی(ipad) و پذیرایی مخصوص با نوشیدنی ها و غذا های خوشمزه برخوردار شوند .

 

اما ظرفیت کابین های معمولی 8 نفر است. این کابین ها مجهز به سیستم های گرمایشی و سرمایشی، پخش موسیقی، LCD، Wi-fi، صندلی های راحت و… می باشد.این تله کابین در هر رفت و آمد که 3 کیلومتر است و بین دو نقطه دیدنی جزیره یعنی مجموعه ی تجاری – تفریحی میکا مال و اسکله ی بزرگ تفریحی کیش است، توانایی حمل 600 مسافر را دارد.

در ایستگاه اول تله کابین یعنی طبقه چهارم میکا مال،کافی شاپ، غرفه فروش بلیط و عکاسی وجود دارد تا این لحظات خاطره انگیز را به تصویر بکشد .
متوسط حضور مسافران در جزیره کیش کمتر از سه روز است ولی با استفاده از این مجموعه میکا مال و تله کابین مدرن و مهیج مدت حضور مسافران به سه و نیم روز افزایش می یابد.

با استفاده از تله کابین کیش می توانید سفری حدود 18دقیقه و به یاد ماندنی همراه با خاطراتی دلنشین بر بالای جزیره زیبای کیش و آب های نیلگون خلیج همیشه فارس رادر ذهنتان ثبت کنید.

مرکز تفریحی تله کابین کیش

تله کابین میکا مال

این تله کابین با نور پردازی های داخلی و خارجی خیلی حرفه ای و زیبا تصاویرخیره کننده ای درروشنایی روز و شب های روشن جزیره کیش ایجاد می کند که همه را به وجد می آورد .

ساعات کاری تله کابین 

تله کابین کیش در روز های کاری از ساعت 10 صبح الی 12 شب و در روز های تعطیل از ساعت 8صبح تا 1شب فعال است.

بلیط تله کابین 

هزینه ورودی تله کابین برای هر نفر 100 هزار تومان است . کسانی که می خواهند از کابین های لاکچری تله کابین استفاده کنند باید هزینه بیشتری بپردازند که این مبالغ در برابر آن همه زیبایی و احساس دلپذیری را که برای ما رقم می زند ناچیز است . برای آگاهی بیش تر درباره رزرو کابین و گرفتن بلیط تله کابین و قیمت کابین های لاکچری با روابط عمومی میکا مال تماس بگیرید .

اماکن دیدنی نزدیک به تله کابین کیش

اسکله ی بزرگ تفریحی، بازار ونوس، مرکز خرید میکا کیش، مرکز غواصی کیش و هتل سایان و… از دیگر مکان های دیدنی در نزدیکی این جاذبه گردشگری وجود دارد.

زمان به راه اندازی مجدد 

با برنامه ریزی های انجام شده، شهریور 1400 بهره برداری از تمام امکانات تفریحی و اماکن گردشگری میکا مال آغازمی شود و پذیرای مردم است تا لحظات به یاد ماندنی ایجاد کند و مردم می توانند از این جاذبه توریستی استفاده کنند . لازم به ذکر است در نوروز 1400 تله کابین به صورت رایگان به گردشگران و ساکنان جزیره کیش خدمات ارائه شد. به خاطر شیوع بیماری کرونا باید مطابق دستور العمل های بهداشتی عمل کنند و گاهی اوقات ممکن است به خاطر بیماری کرونا این مجموعه نتواند به مردم خدمت رسانی کند.

اشتغال زایی توسط تله کابین کیش

با راه اندازی طرح تله کابین  80 فرصت شغلی به صورت مستقیم و 4000 فرصت های شغلی به صورت غیرمستقیم در این جزیره ایجاد شد.

 

تخفیف تفریحات کیش

  • پارک دلفین با تخفیف 240 هزار تومان
  • کشتی آکواریوم با تخفیف80 هزار تومان
  • پارک آبی کیش اوشن با تخفیف و ترانسفر رایگان 535 هزار تومان
  • فلای بورد کیش با تخفیف 320 هزار تومان

آدرس تله کابین کیش

جزیره زیبای کیش – ضلع شرقی جزیره – میدان امیر کبیر – مجموعه میکا مال کیش – طبقه چهارم میکا مال

 

تله کابین میکا مال کیش

مکان تله کابین کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.